Skocz do zawartości

3.0d Rezonans/buczenie pomiedzy 2100 a 2700rpm


Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 125
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

to nie reduktor, nie trac czasu , 5hp24 zf skrzynie tak maja jak sa juz stare , ja z tym jezdzilem prawie dwa lata i nie bylo ani lepiej ani gorzej , dalo sie przyzwyczaic i tyle. Po remoncie automatu ten kangurek przed zatrzymaniem juz sie nie pojawia. Na amerykanskich forach byla opisana czesc w skrzyni odpowiedzialna za ta dolegliwosc , ale juz nie pamietam gdzie to bylo. To ta czesc :

 

http://s260.photobucket.com/user/GearShift2008/media/1058472019_zpscc39c7cf.jpg.html

 

i dokladnie , w trybie sport czy manual tez tego kangurka nie mialem ;)

 

Jezeli chodzi o mnie to jestem zadowolony bo mechanicznie poza zrobieniem rozrzadu , automatu i cieknacego,,valley pan'' to nigdy mnie auto nie zawiodlo a auto mam ponad 3 lata. Po prostu stare solidne bmw.Wszystko zalezy jak poprzedni wlasciciel dbal , bo jak np kupowal uzywane weze od chlodziwa itp to nidz dziwnego ze taki samochod moze w kazdej chwili sie rozkraczyc ;) Ja mam wersje z australi i przerobiona na LHD i chyba nie mialem problemow z elektryka ;) Jedyne co mnie dobija to ze prawy kierunek czasami przestaje dzialac jak jest mokro :( jakies zwarcie tam musi byc.

Opublikowano

Tak czhtalem ze to skrzzynia ALE reduktor i tak musze zrobic bo hazda z takim luzem to tez bez sensu

 

Heh w australii cieplo to moze nie pada od zmian temperatur i wilgoci :mrgreen:

 

Rozrzad ile wychodzi jak sie robi samemu?

A skrzynia u majatrow?

 

Ja tam kupuje nowe bo jak to mowia uzywane juz mam :mrgreen: chyba ze jakis plastik obudowa czy cos

Opublikowano
Mnie części do rozrządu kosztowały jakieś 2,5-3 tys. Z tym, że robiłem wszystko na oryginałach, łącznie z łańcuchem, napinaczem, zaworkami zwrotnymi, komplet uszczelek itd. Przy okazji warto zmienić termostat na starszą wersję, u mnie teraz silnik utrzymuje 90-93 stopnie, nie więcej.
Opublikowano

nie no wiadomo ze plastiki biore uzywane ale takie rzeczy jak weze czy cos co moze mi narobic problemu to wole kupic nowe. Wyobraz sobie kogos kto rozkreca silnik do wymiany rozrzadu i kupuje uzywane slizgi lancucha :D w auto handlu to norma , koledzy takie rzeczy robia dosyc czesto ;)

zestaw napinaczy ,slizgow i lancuch masz po 1100zl w necie. Ja vanosow nie robilem bo mam dopiero 220000km i zreszta spieszylo mi sie wiec nie chcialem czekac na wysylke vanosow do zakladu . Robicizna to jakies 800zl .

Opublikowano

Ja mam jakas wersje na gorace kraje czy cos takiego i mi trzyma na tescie ok 95-98 caly czas...

 

Czyli rozrzad do przezycia, dobrze ze zmieniam prace na lepiej platną :mrgreen: :mrgreen:

 

Wyobraz sobie kogos kto rozkreca silnik do wymiany rozrzadu i kupuje uzywane slizgi lancucha :D w auto handlu to norma , koledzy takie rzeczy robia dosyc czesto ;)

 

Znam takiego typa, co ciekawe dosc kasiasty, duza firma itp ale jakas wrodzona cebulowatosc i chytrosc. Wszystko wiecznie popsute, wiecznie w naprawie, w firmie to samo, szczytem byla wymiana klockow z jednej strony :duh:

Opublikowano

Mniej więcej wygląda to tak jak poniżej. Może tu jeszcze czegoś brakować bo potem dokupowałem. Razem około 2200, a do tego trzeba doliczyć jeszcze uszczelki pokryw zaworów jeśli nie były jeszcze wymieniane. Profilaktycznie warto też wymienić pompę wody. Ceny sprzed roku w bmwautoparts.net czyli taniej niż w u nas. Nie wiem jakiej jakości zamienniki są więc za 1100, ale osobiście wolałbym nie oszczędzać na rozrządzie który jest krytyczny i jeśli się posypie to jest pozamiatane :roll:

 

No.	Część, akcesoria	Cena	Zniżka	Konieczna ilośc	Suma	 
1		Uszczelka 
11 14 1 741 128	50,57 zł	-	1	50,57 zł	 
2		Guma uszczelniająca 
11 12 1 437 395	2,73 zł	-	16	43,68 zł	 
3		Uszczelka 
11 14 1 741 127	50,57 zł	-	1	50,57 zł	 
4		Kołnierz uszczelniający 
11 14 1 435 023	20,14 zł	-	2	40,28 zł	 
5		Zawór zwrotny 
11 12 1 706 921	64,02 zł	-	2	128,04 zł	 
6		Uszczelka metalowa 
11 36 1 705 578	25,65 zł	-	1	25,65 zł	 
7		Uszczelka metalowa 
11 36 1 705 579	25,65 zł	-	1	25,65 zł	 
8		Element ślizgowy 
11 31 1 435 028	13,70 zł	-	4	54,80 zł	 
9		Pierścień uszczelniający 
11 31 1 705 512	31,50 zł	10%	6	170,04 zł	 
10		Pierścień uszczelniający 
11 14 1 736 758	8,79 zł	-	1	8,79 zł	 
11		Pierścień uszczelniający 
07 11 9 963 355	2,13 zł	10%	1	1,92 zł	 
12		Pierścień uszczelniający 
07 11 9 963 225	1,84 zł	10%	1	1,66 zł	 
13		Szyna napinająca 
11 31 1 741 236	322,35 zł	-	1	322,35 zł	 
14		Szyna prowadząca 
11 31 1 745 406	85,36 zł	-	1	85,36 zł	 
15		Szyna zwrotna 
11 31 1 741 777	303,70 zł	-	1	303,70 zł	 
16		Zestaw uszczelek skrzyni łańc. rozrz. 
11 14 1 436 978	51,68 zł	-	1	51,68 zł	 
17		Pierścień uszczelniający 
11 14 1 275 466	75,67 zł	-	1	75,67 zł	 
18		Uszczelka metalowa 
11 13 7 500 261	44,04 zł	-	1	44,04 zł	 
19		Guma uszczelniająca 
11 12 1 721 879	3,50 zł	-	6	21,00 zł	 
21		Pierścień uszczelniający 
11 51 1 705 408	7,94 zł	-	2	15,88 zł	     
29		Uszczelka 
11 51 1 731 372	8,45 zł	-	1	8,45 zł	 
30		Łańcuch rozdządu 
11 31 1 741 746	318,30 zł	-	1	318,30 zł	 
2		Napinacz łańcucha 
11 31 7 531 813	258,74 zł	-	1	258,74 zł	

Opublikowano

Kurde niee te ceny, sam napinacz taniej 200 zl :shock:

 

Uszczelka z pokrywka na wanne u nas 300 tam 230

 

Jak kest z wysylka z Litwy? Jest jakies minimalne zamowienie?

Opublikowano

Na paczkę czeka się mniej więcej około tygodnia, max dwa. Teraz widzę że podnieśli koszty dostawy, kiedyś była darmowa powyżej jakiejś kwoty rzędu 350 czy 400 zł. W każdym razie sklep jest sprawdzony i pewny. Większość części jest tańsza niż w PL, aczkolwiek zdarzają się wyjątki, dlatego lepiej sprawdzać tu i tu. Na rozrządzie zaoszczędziłem grubych parę stów.

A co do uszczelki wanny to poczytaj bo z tego co wiem jest to zwykły silikon i nie ma sensu jej kupować ;)

Opublikowano
Osobiście tam nie zaglądałem więc nie mam pewności, ale kojarzę z tematów które czytałem na amerykańskich forach, że do wanny nie ma jako takiej typowej uszczelki, tylko jest tam po prostu najzwyklejszy silikon.
Opublikowano

Wg katalogow kupuje sie pokrywke z uszczelka, mowia oczysisccie o valley pan. Po zdjeciach wyglada to na najwyklejsza najbardziej typowa plaska uszczelke

 

Kurde ogladalem teraz film jak amerykaniec wymienial to zadnych uszczelek nie dawal, nawet na kolekory dal stsre bo mowil ze dobre sa i niby dziala elegancko, w poniedzialek rozboeram zobaczymy jak to tam wyglada

 

 

wie moze ktos z czego pochodzi to opracowanie?

 

miec taka ksiazke sereisowa do auta to jak wygrac

 

Valley.pan.V8%201.jpg?version=1&modificationDate=1306506586117&api=v2

Opublikowano
to juz twoja sprawa czy dasz silikon czy kupisz wanne z tym silikonem . Na forach pisalo kilka osob ze jak dawali silikon to po kilku tys km znowu cieklo i wlasnie tez uzywali pasty Rainza i inne znane. Mysle ze to jest kwestia bardzo dokladnego nalozenia i w odpowiednich miejscach , wysokie temperatury i cisnienie nie wybaczaja tutaj bledu ;) z drugiej strony czytalem ze ktos kupil wanne ze zle nalozonym silkonem ;) JA wolalem kupic za 200 zl cala wanne firmy SWAG . Rozrzad u mnie za 1100 zl to byl chyba febi z tego co pamietam + jeszcze kilka uszczelek tam doszlo . 3 szyny , napinacze i lancuch. Nie slyszalem zeby ktos mial problemu z rozrzadem bo dal zamienniki zamiast oryginalu bmw.
  • 5 miesięcy temu...
Opublikowano

Odkopie trochę temacik..

 

Panowie mam x5 M62 4.4 z 2003 roku.

I też mam problem z buczeniem... ale występuje ono w przedziale 1200-2300 obr. i jest cykliczne. Przy czym podczas buczenia samochód na chwile przestaje jechać/ciągnąć. Występuje ono całkiem często, czasami co kilka/ kilkanaście sekund i zazwyczaj podczas delikatnego przyśpieszania.

 

Miał ktoś z was coś podobnego? Bo nie wiem co to może być...

  • 4 tygodnie później...
Opublikowano

Panowie buczenie rozwiązane na oponach 275 / 315 z tyłu, kupujcie dedykowane opony z gwiazdką i trzymajcie ciśnienie z tabliczki w drzwiach od tego trzeba zacząć aby nie wymieniać połowy auta !!!

U mnie cisza po miesiacach podejrzeń most skrzynia 4x4 itp :cool2:

  • 4 miesiące temu...
Opublikowano
potwierdzam teze opon jesli auto nie ma nic zajechanego napedy, transfer box , to zmiana opon przednich na nowe, nawet zimówki eliminuje ten dziwny dzwięk :jawdrop: w 100% sam sie zdziwiłem
  • 3 lata później...
Opublikowano
Witam mam BMW x 5 e70 3D 235 koni 2007 przed lift samochód mi buczy zdaza sie coraz częściej w serwisie powiedzieli ze moze na sprzegle hydrokinetycznym po wymianie jakiś czas zaczęło się tak dziać bylo regenerowane sam niewiem co z tym dalej zrobic normalna masakra
  • 5 miesięcy temu...
Opublikowano (edytowane)

Witam,

Po regeneracji skrzynki ATC-450 w X6 3.0d, 245KM, 2011 rok, auto cały czas buczy/rezonansuje od prędkości 50 km/h. Hałas dobiega spod auta.

Edytowane przez RobertBmwX6
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Adaptacja oczywiscie nic nie da. Je sie kalibruje raz i koniec. Zdemontuj przedni wal, to chwila roboty, zostaw bezpiecznik podlaczony. Zobacz czy ojawy znikna.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
To nie moga byc opony/ lozyska/ wal, po wyjeciu bezpiecznika, jest cisza. Ten spalony olej o czyms swiadczy. Zdemontuj wal, daj znac jak auto jezdzi.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.