Skocz do zawartości

328 - prędkościomierz nie nadąża


TNR

Rekomendowane odpowiedzi

jezeli sprzęgło się konczy to slizga , wiec obroty rosną nierównomiernie do prędkosci obrotowej kół , czyli całość sie z grubsza zgadza , w autach z 21 wieku linki już nie ma :) więc prędkosciomiez powinien wskazywać prawidłowo , i owszem skrzynia nie nadąża za silnikiem jadać na pólsprzęgle również rozwijanie prędkosci obrotowej kół a wału korbowego nie będą identyczne ( zachowując pewien stosunek ) przejedz się z GPS a pużniej dopiero oceń czy prędkosciomierz nie daje rady ,
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżdżaj bracie na maxa. Ten silnik to uwielbia. Jeno zaopatrz sie w oleum na dolewki. Obserwuj też w lusterku,czy pierścionki nie wyskoczyły rurą :duh:
Nic nie stuka nic nie puka...
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżdżaj bracie na maxa. Ten silnik to uwielbia. Jeno zaopatrz sie w oleum na dolewki. Obserwuj też w lusterku,czy pierścionki nie wyskoczyły rurą :duh:

:clap: :clap: :clap:

Rozkodowanie numerów VIN na PW


sprzedam drążki kierownicze boczne (prawy, lewy) do e34 touring tanio

511185044 - nie odbieram prywatnych


Dbajcie o siebie i o innych

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżdżaj bracie na maxa. Ten silnik to uwielbia. Jeno zaopatrz sie w oleum na dolewki. Obserwuj też w lusterku,czy pierścionki nie wyskoczyły rurą :duh:

 

nie rozumiem sensu twojego postu - kolega ma 328, które zostało stworzone do tego by dostawać wycisk, a nie jakieś 320d z którym trzeba obchodzić się jak z jajkiem (ale co ja mówię, nawet sprawny, rozgrzany silnik 320d spokojnie nadaje się do tego by mu czasem dać po garach pod czerwone). o ile tylko kolega TNR dba o wymiany eksploatacyjne i nie katuje swojego silnika na zimno - a zakładamy, że tak jest, bo czemu nibyby mielibyśmy podejrzewać go o jakieś zaniedbania, to ja nie mam nic przeciwko temu by zdzierał opony swoim M52. nie ma w tym nic złego i poza tym to nie o tym ten post...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Jeżdżaj bracie na maxa. Ten silnik to uwielbia. Jeno zaopatrz sie w oleum na dolewki. Obserwuj też w lusterku,czy pierścionki nie wyskoczyły rurą :duh:

patrz lepiej na swoje auto , a nie pouczasz innych jak maja traktować swój samochód :duh:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżdżaj bracie na maxa. Ten silnik to uwielbia. Jeno zaopatrz sie w oleum na dolewki. Obserwuj też w lusterku,czy pierścionki nie wyskoczyły rurą :duh:

hahahaha autentycznie się ubawiłem :)

Ton wypowiedzi, składnia i to co wniosła do wątku jest mistrzem hahahaha.

 

Nigdy w żadnym samochodzie nie cisnąłem dopóki się nie rozgrzał. Żeby Cię dodatkowo zdziwić, ponieważ bmw to moje oczko w głowie, nawet jak wskazówka jest w pionie a mam ochotę trochę poszaleć sprawdzam najpierw na teście czy rzeczywiście jest już ciepły na maxa.

Olej jest świeżutki syntetyk 5W50, i co by dodatkowo połechtać próżność dodam, że nie łyka go ani odrobiny od wymiany do wymiany :)

 

w autach z 21 wieku linki już nie ma :)

Mój samochód jest z XX - to znaczy, że ma linkę :lol:

 

jezeli sprzęgło się konczy to slizga , wiec obroty rosną nierównomiernie do prędkosci obrotowej kół , czyli całość sie z grubsza zgadza , w autach z 21 wieku linki już nie ma :) więc prędkosciomiez powinien wskazywać prawidłowo , i owszem skrzynia nie nadąża za silnikiem jadać na pólsprzęgle również rozwijanie prędkosci obrotowej kół a wału korbowego nie będą identyczne ( zachowując pewien stosunek ) przejedz się z GPS a pużniej dopiero oceń czy prędkosciomierz nie daje rady ,

 

co do całej reszty wypowiedzi. Pisząc, że to nie to o ślizgającym się sprzęgle - wiem co mówię. Jakim cudem na dokręconej dwójce miałbym 60km/h?? Sprzęgło bym musiał mieć w stanie nie nadającym się do jazdy. Mało tego, gdy wbiję 3 bieg i cisnę dalej przy około 120 wskazówka dostaje nagle hiper przyspieszenia i zaraz przeskakuje w okolice 140-150 - czyli co raptem przestało się ślizgać?

Przyspieszenie samochodu jest w normie - okolice 7 sek, nie ma problemu z ostrym startem, ani tym bardziej delikatnym czy z 2 biegu... Zatem ponawiam pytanie - może jakiś czujnik?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.