Skocz do zawartości

Bmw E34 2,4 Td Problem Turbo PILNE ! :(


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Siemano własnie mi klekła turbina w aucie .... i mam takie pytanie bo mi sie nie opłaca regenerować starej .. a widze ze używane nie są wcale takie drogie i moje pytanie jest takie czy bedzie mi pasować turbina do mojego 2,4 Td od 2,5 Td TDS ?? bo widzę ze są niemal identyczne

 

chyba ze sie myle ?

 

Proszę o pomoc ..

Opublikowano
Hmm no niby pasuje za tego co widac .... ale czy bede musiał robic jakies modyfikacje czy po prostu wejdzie turbo jak należy ?
Opublikowano
...chyba widać że mocowanie turbosprężarki jest inne ,co wymusza zrobienie modyfikacji...
iZzI
Opublikowano
...chyba widać że mocowanie turbosprężarki jest inne ,co wymusza zrobienie modyfikacji...

 

 

Hmm ale ciężko znalesc dobre turbo na Allegro od 524 .... myślę żeby zrobić tak kupić turbo od 525 i cały środek z tej turbiny przewalic do slimaka od mojej 524 :)

Opublikowano

właściwie to po czym wnosisz że masz turbinę do wymiany???...łatwiej kupić turbinę w lepszym stanie od 524 niż tdsa ale...jeżeli twoja turbina nie ma wywalonych łopatek wirnika to lepiej będzie ją zregenerować lub kupić zregenerowaną np. http://moto.allegro.pl/turbina-turbosprezarka-bmw-i1923364044.html co napewno będzie dużo lepszym rozwiązaniem(co z tego że wydasz 300zł mniej jak nie wiesz ile na niej pojeżdzisz) ,lub jak ogarniesz temat to kup zestaw naprawczy

 

http://moto.allegro.pl/zestawy-naprawcze-turbo-parts-pl-i1950617173.html

iZzI
Opublikowano
właściwie to po czym wnosisz że masz turbinę do wymiany???...łatwiej kupić turbinę w lepszym stanie od 524 niż tdsa ale...jeżeli twoja turbina nie ma wywalonych łopatek wirnika to lepiej będzie ją zregenerować lub kupić zregenerowaną np. http://moto.allegro.pl/turbina-turbosprezarka-bmw-i1923364044.html co napewno będzie dużo lepszym rozwiązaniem(co z tego że wydasz 300zł mniej jak nie wiesz ile na niej pojeżdzisz) ,lub jak ogarniesz temat to kup zestaw naprawczy

 

http://moto.allegro.pl/zestawy-naprawcze-turbo-parts-pl-i1950617173.html

 

 

Byłem u mechanika .. .pozatym auto zaczeło kopcić strasznie wariowało na obrotach ... samo sobie gazu dodawało trzęsło buda jak by sie jechało nie bmw a ursusem :shock: i jakies stuki z silnika szły dziwne tylko na jałowym biegu i straciła moc byłem na warsztacie i sprawdzali turbo juz padło nie pompuje nic ;/

i wcześniej zanim padła to strasznie głośno gwizdała ...

 

Dzięki za linka z ładnym turbo mam nadzieje ze daje gwarancje jakas na nie :)

 

Pozdrawiam

Opublikowano
.pozatym auto zaczeło kopcić strasznie wariowało na obrotach ... samo sobie gazu dodawało trzęsło buda jak by sie jechało nie bmw a ursusem :shock: i jakies stuki z silnika szły dziwne tylko na jałowym biegu i straciła moc
...może zmień mechanika

to na pewno nie jest wina samej turbosprężarki,prędzej samego nastawnika pompy,wtryskiwaczy lub choć by zasyfionego filtru powietrza ...turbina na wolnych obrotach na biegu jałowym nie pompuje prawie wcale (ciśnienie doładowania uzależnione jest od prędkości i ilości wylatujących spalin) po za tym równie dobrze możesz mieć zle ustawiony zawór regulujący (ktoś pchał łapy na cięgno wychodzące z puszki regulatora cisnieniowego) ....

nie zapalają ci się żadne kontrolki podczas jazdy lub nie gasną zaraz po odpaleniu???

iZzI
Opublikowano
.pozatym auto zaczeło kopcić strasznie wariowało na obrotach ... samo sobie gazu dodawało trzęsło buda jak by sie jechało nie bmw a ursusem :shock: i jakies stuki z silnika szły dziwne tylko na jałowym biegu i straciła moc
...może zmień mechanika

to na pewno nie jest wina samej turbosprężarki,prędzej samego nastawnika pompy,wtryskiwaczy lub choć by zasyfionego filtru powietrza ...turbina na wolnych obrotach na biegu jałowym nie pompuje prawie wcale (ciśnienie doładowania uzależnione jest od prędkości i ilości wylatujących spalin) po za tym równie dobrze możesz mieć zle ustawiony zawór regulujący (ktoś pchał łapy na cięgno wychodzące z puszki regulatora cisnieniowego) ....

nie zapalają ci się żadne kontrolki podczas jazdy lub nie gasną zaraz po odpaleniu???

 

ale sam slysze ze turbo nie pracuje a wcześniej słyszałem nawet jak ją gasiłem to było tak ze gwizd cichł teraz martwa cisza aa jak była odpalona to mechanik sprawdził wąż od odmy i jeszcze jakiś tam wykręcił chyba od egr albo od filtra nie pamiętam dokładnie ale w tym węzu było mnóstwo oleju ... i powiedzieli mi ze mi turbine zabił filtr stożkowy :shock: i ze na turbo niee stosuje sie stożka ?!

 

kupie jednak chyba tą zregenerowaną co podałeś mi linka

 

albo zregeneruje swoją nie wiem jeszcze co by tu zrobic

 

aha zapomniałem wczesniej jak juz ci pisałem była głośna praca turbo i raz jak dałem w pedał tak zeby sobie bokiem polecieć bo padał deszcz to coś zaczeło w turbinie sie tłuc trzec itd jak by cos sie zacierało i w dodatku przez ten moment zapalała mi sie kontrolka oleju ... po jakims czasie spokojnej pracy silnika wszystko wracało do normy ... nie wiem już co mam zrobić boje cos te stuki z silnika mnie nie pokoiły ale jak zapytałem mechanika to do mnie powiedział antypatycznie ze to jest normalne i ze to jest Diesel a nie statek .....;/

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.