Skocz do zawartości

czy to możliwe ?


mass411

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, mam bmw e39 2,3i 2,5lita pojemności 1996 rok sedan czy to możliwe ze przez układ wydechowy auto wpada w wibracje przy 2,2tyś obrotów ? czy układ wydechowy może spowodować takie problemy dodam ze tłumiki nigdzie nie dotykają nie mają dziur lecz przez poprzedniego właściciela został wycięty katalizator została sama puszka, gdy wchodziłem pod auto układ wydechowy drgał
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie też delikatnie kołysze, ale tłumikiem końcowym bynajmniej tam jest to najbardziej zauważalne i również mam usunięty katalizator, wraz z puszką
Ten post wyraża moją opinię w dniu dzisiejszym.Nie może on służyć przeciwko mnie w dniu jutrzejszym,ani każdym innym następującym po tym terminie.Ponadto zastrzegam sobie prawo zmiany poglądów bez podania przyczyny.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Piszesz o obrotach, a nie piszesz, czy podczas jazdy, czy na postoju również. W TIS BMW jest krótka informacja, że jeśli drży kierownica, to są niewyważone koła przedniej osi przy określonym zakresie prędkości (oczywiste i znane zjawisko), a jeśli drży cała buda (też przy określonym przedziale prędkości, ale wydaje mi się, że coś koło 120-140 km/h - nie pamiętam), to oznacza niewyważenie kół tylnej osi. Problem w tym, że 2,2 tys obr to tak ok. 90 km/h na V biegu...

Jedyne

http://images.spritmonitor.de/229694.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Wydech może nasilać drgania. waży sporo. Wiem z własnego przykładu , że szarpanie auta przy ruszaniu było spowodowane właśnie przez wydech. Kompletny wydech naprawdę sporo waży.
Drogą dedukcji doszedłem do konkluzji...!!!!
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moim skromnym zdaniem jeśli siada Ci dwu masa to na postoju, słychać takie dygotanie, ale musi to wyglądać tak. Jeśli auto jest zimne i masz bicie, a jeśli ciepłe to spokój, lub odwrotnie. Jeśli występuje to zawsze to dwu masę bym raczej wykluczył. Ale sprawdź sobie złącze elastyczne na wydechu. Ja miałem taki problem, podobny jak opisujesz, nie mogłem dojść co to może być. Byłem tak sfrustrowany, że już miałem czasami ochotę sprzedać to auto i mieć święty spokój. Jednak dojrzałem że złącze elastyczne (siatka na wydechu) była wymieniana, kupiłem ten kawałek rury z siatką, oryginalną ale używaną, założyłem i problem znikł jak ręką odjął. Byłem szczęśliwy jak ch..... :) Ja mam oczywiście TDS-a więc w dieslu takie drgania są większe ale te siatki w sklepach są o dużo za sztywne w porównaniu do oryginału. Na twoim miejscu zerknąłbym właśnie na to.

BMW - Bardzo Mądry Wybór ;-)

http://forum-lines.ru/rez/ab278744.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

właśnie nie drga ani nie szarpie ani nic najpierw jest taki dziwny dźwięk tłumika a potem drgania gdy jadę agresywniej problemu nie ma no i czasem go nie ma nawet przy spokojniej jeździe. Hmm no ale w benzynie nie ma takiej siatki wiem o co chodzi... nie wiem mam takie wrażenie ze to winna kata albo tłumików tego środkowego chyba bo dziwne buczenie wydaje ale znów w końcowym coś lata jak nim ruszam :) tak że już sam nie wiem a wy jak myślicie mogą to być tłumiki ?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.