Skocz do zawartości

320d brak mocy po regeneracji turbo/ złożeniu wszystkiego


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, po założeniu odebranej z regeneracji turbosprężarki samochód nie ma mocy. Wcześniej wszystko było w porządku. W trakcie gdy turbosprężarka się regenerowała porobiłem kilka rzeczy, zrobiłem głupotę wiem ale wyczyściłem benzyną przepływomierz ponieważ był cały zaolejony przez odmę którą mimo tego, że wymieniłem(założyłem ten "nowoczesny" filtr/separator) dalej "rzyga" olejem, dodatkowo założyłem wskaźnik ciśnienia doładowania-wypuściłem go z gumowej rury na dolocie wchodzącej do zaworu egr oraz uwolniłem odmę w zbiornik OCT. Dodam jeszcze, że zawór egr jest kompletnie razem z dojściem spalin odłączony, katalizatory wyrzucone- co nie miało wpływu na wcześniejszą pracę silnika przed regeneracją turbo. Objawy są takie, że samochód nie ma takiego momentu obr jak wtedy, brak wciskania w fotel tak jak było przed regeneracją, wolniej się rozpędza ale się jakoś rozpędza... 160 jechałem :). Cudowałem już z różnymi rzeczami od początku tygodnia i rozkładam już ręce. N75 jest raczej sprawny- zamieniłem z tym od egr i brak różnicy, wszystkie przewody podciśnieniowe wymieniłem na nowe, po odłączeniu przepływki jest dużo gorzej, zamontowany wskaźnik ciśnienia pokazuje max 0,7 bar, po wrzuceniu 5 biegu ciśnienie drastycznie spada i wraz ze wzrostem prędkości rośnie i ogólnie ciśnienie te nie za szybko się zbiera, Obstawiam na nieszczelność w dolocie chyba, że macie inne pomysły? Dziś zaopatrzyłem się w INPĘ ale nigdy nie używałem tego programu więc jak coś to dajcie wskazówki- będziemy badać. Wstępnie udało mi się coś zrobić:

http://imageshack.us/photo/my-images/214/30288083.png/ tak wyglądają parametry w spoczynku

http://imageshack.us/photo/my-images/856/30450430.png/ 3 bieg 2000obr

http://imageshack.us/photo/my-images/404/69731673.png/ 3 bieg 3000obr

 

błędy:

http://imageshack.us/photo/my-images/16/51667188.png/

http://imageshack.us/photo/my-images/855/43645032.png/

http://imageshack.us/photo/my-images/64/16187365.png/

 

Proszę o pomoc.

Pozdrawiam

Opublikowano

Zrobiles najwieksza glupote jaka mogles... odpowiedz jak i przyczyna Twojego problemu jest w Twoim wpisie.

Obstawiam na nieszczelność w dolocie chyba, że macie inne pomysły?

racja

dodatkowo założyłem wskaźnik ciśnienia doładowania-wypuściłem go z gumowej rury na dolocie wchodzącej do zaworu egr oraz uwolniłem odmę w zbiornik OCT

... no i masz swoj problem. Zloz wszystko tak jak fabryka przykazala i boost znowu bedzie pikowal przy ponad 2,5bara. Wskaznik BOOST wepnij w rure, albo krociec wkrec w kolektor ssacy. Nie bede wypisywal naukowo-technicznych objasnien co, dlaczego i jak... wszystko jest wiadome :cool2:

Opublikowano
Wskaźnik BOOST jest właśnie wpięty w rurę, wyprowadzenie zrobiłem z wentyla do kół skręcanego (zaciska obustronnie na zasadzie jakby podkładek, z zew. strony zaciska się nakrętką). po odłączeniu wskaźnika i wkręceniu zaworka i nakrętki w ten wentyl (zaślepieniu wyjścia na wskażnik) nie ma różnicy. Szczelność sprawdzałem tym wyprowadzeniem wpuszczając w dolot sprężone powietrze jednak nie mogłem zrobić tego za dokładnie bo nie potrafiłem zaślepić rury od filtra do turbosprężarki- samą ją z resztą wysadzało ale nieszczelności w miejscu wyprowadzenia na wskaźnik jak i na łączeniach IC nie zauważyłem.
Opublikowano
no to Kolego mnie zmysliles, bo wczesniej napisales ze wskaznik BOOST zostal wpiety w GUMOWY lacznik. Czy auto dymi na czarno przy dodawaniu gazu??

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.