Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
panowie może paliwo jakieś gorsze,

u mnie nic nie śmierdzi,

U mnie spaliny gryzą w gardło aż oczy wychodzą :shock: i to zawsze i na zimnym i na ciepłym silniku.

Nie wiem czy mam DPF-a czy nie mam (nie miałem okazji go zdiagnozować) jeżdżę tak jakbym miał. :)

1 samochód pali mało; ok 6,5 l/100 km.

2 ruła :wink: czyściutka

3 paliwo BP ultimate

4 częste trasy, gdzie DPF mógłby się wypalić (jeśli jest)

5 dbam o niego a on:

capi jak skunks. :mrgreen:

W sumie bardzo mi to nie przeszkadza, ale może da się coś z tym zrobić.

(Koty mieszkające w garażu chodzą naćpane) :wink:

Pozdrawiam
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Ja leję tylko Shell V Power. Ale to przecież diesel więc ma prawo trochę śmierdzieć :)

Trochę żałuję, że nie kupiłem 3l benzyny.

http://i.imgur.com/eyc1PrK.jpg
Opublikowano

Żebym ja miał kasiorkę na 3,0 l. benzynę...... to bym kupił 3,0 l. dieselka.(ale tylko full wypas.)

Jak się nie ma co się lubi, to się lubi co się ma. :)

Pozdrawiam
Opublikowano

Przeczytałem dość dużo o DPF, głownie dlatego, że wiekszości podróżuje po mieście.. Doczytałem,(chyba nawet na tym forum) że dla DPFa lepiej nie lać paliw premium typu właśnie Shell VP Diesel czy Ultimate ponieważ one sztucznie podnoszą temperaturę spalin przez co czujniki w ukł. wydechowym głupieją i obniżają sztucznie temperature spalin przez co DPF się za mało wypala. Ja tankuję tylko Shellowskie zwykle ON na stacji gdzie panuje duży ruch. No chyba, że nie mam wyboru.

 

Pozdrawiam.

Sprzedam:
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

3l benzyna ma piękne brzmienie, i spalanie przyzwoite jak na swoje osiągi.

Nic w niej nie wibruje, dpf się nie zapycha, dwumasa i turbo nie pada.

Na mojego 3l diesla nie mogę narzekać. Ponad dwa lata jazdy i jeszcze mnie nie zawiodła.

Ostatnio zaczęła się dwumasa delikatnie odzywać, ale przy przebiegu około 175tys to chyba normalne.

http://i.imgur.com/eyc1PrK.jpg
Opublikowano (edytowane)
Na budziku 180tkm. U mnie też raz szczypie raz nie..jak przeciągnę go po autostradzie to na postoju długo pachnie za autem..ale pare km po mieście i już po dłuższym postoju spaliny za samochodem dają popalić . W trasie pali mało, miasto zima odcinki po 15km 9L/100km..paliwo od dłuższego czasu tylko zwykły ON..po paliwach niby lepszych mam złe doświadczenia. Dodam że dokuczliwy zapach wystepuje odkąd kupiłem auto..tj 2 lata temu..od tamtej pory oleju oczywiście nic a nic nie przybywa Edytowane przez alvarokr
Opublikowano
paliwo od dłuższego czasu tylko zwykły ON..po paliwach niby lepszych mam złe doświadczenia

możesz opisać te złe doświadczenia ?? Osobiscie teraz tanluje Lotos ON ale czasami mnie kusi na Dynamic ... napisz cos konkretnego prosze.

http://www.azeroplus.pl

Jakby Bóg preferował przedni napęd, chodzilibyśmy na rękach...

http://images38.fotosik.pl/1891/729270affbdc14bem.jpg

http://www.motostat.pl/user_images/52708/icon1.png

"Inwestycje WIELKIEGO formatu"


Sprzedam moje E91 320d ... info pod telefonem 662 079 26pięć

http://otomoto.pl/bmw-320-200-zdjec-perelka-C33615250.html

Opublikowano
Jak miałem dpfa to też śmierdziały (dziwnie szczypało drogi oddechowe)teraz po wycięciu jest inaczej dalej śmierdzą :) ale teraz dużo łagodniej tak jak poprzednie diesle,dodam że raz na dwa tygodnie starałem sie go "przeganiać "żeby go nie zapychać tylko po mieście,zdecydowałem się na wycinke okazało się że auto ma 105KM :duh: z seryjnych 122 wycinka +wirus i jestem mile zaskoczony :)
Opublikowano
paliwo od dłuższego czasu tylko zwykły ON..po paliwach niby lepszych mam złe doświadczenia

możesz opisać te złe doświadczenia ?? Osobiscie teraz tanluje Lotos ON ale czasami mnie kusi na Dynamic ... napisz cos konkretnego prosze.

 

Dwukrotnie zdażyło mi się że 2-3 miesiące po stosowaniu ciągłym paliw lepszych pogarszały mi się korekty na wtryskach..kończyło się na wymianach dwa razy po jednym wtryskiwaczu

  • 3 lata później...
Opublikowano

Witam, od niedawna stałem się posiadaczem BMW e91 2.0d, poprzedni włąściciel miał problem z DPF i coś tam z nim kombinował, jak kupiłem auto zdecydowałem się na usuniecie go. Auto nadal kopci i strasznie śmierdzi z rury. Na biegu jałowym kopci a tak samo przy przyśpieszaniu, auto mam 2 tygodnie a co chwile słyszę inna przyczynę kopcenia od mechaników, proszę o jakaś rade co mu może dolegać. Niżej zamieszczam liku do filmiku jak to wygląda.

 

https://www.youtube.com/watch?v=U-mrwHd8LtM&feature=youtu.be

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.