Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Gdy tylko robi sie chłodniej moja beemka troche sie gubi,a właściwie instalacja gazowa. Moment przejscia na lpg jakby stracił stabilność. Latem przełączał sie na gaz zawsze w tym samym punkcie nagrzania silnika, czyli troche za niebieskim polem. Teraz to czasem silnik musi osiągnąć 90 st a i tak jest problem z przełączeniem sie. Bywa również po staremu, temperatura troche za niebieskim polem i juz chodzi na gazie. Nie wiem czy ten problem wynika z wadliwego termostatu czy może z czujnikiem temperatury z parowniku. Ma ktoś jakieś pomysły jakby ugryźć ten problem??
Opublikowano
Zobacz czy reduktor jest ciepły jak auto wejdzie za niebieskie pole. Powinien przy tej temp już być znacznie ciepły. Jak nie to do gaziarza. Termostat nic tu nie ma wspólnego bo pion ci przecież osiąga.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Na to wpływają dwie sprawy.

Wychłodzenie reduktora poprzez wiatr Na to wystarczy zapakować reduktor w ocieplacz.

Ale i styl jazdy ma wpływ. jak pokręcisz wyżej obroty to pompa wody szybciej pchnie wodę do reduktora. Wtedy szybciej się przełączy.

Ogrzewanie wnętrza też nie pomaga ale zapewne w nieogrzewanym nie masz zamiaru jeździć hehe. Na próbę wyłacz ogrzewanie to zobaczysz różnicę.

Drogą dedukcji doszedłem do konkluzji...!!!!

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.