Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
tylnie tuleje pływające jak sam nazwa mówi nie moga sie ruszać wogóle (znaczy zalezy czym je próbujesz ruszyc)

 

A plecak służy do noszenia granatów.

 

to pływajaca stalowa tuleja zatopiona w gumie jak sie rusza do wymiany moze to jest przyczyna???tylko w kierunku w jakim pracuje koło guma sie ma poddawać (czyt.góra ,dół)

 

:duh: :lol: Nie wiesz co to tuleja "pływająca"

 

proponuje zacząć od zmiany warsztatu i dobrej diagnostyki

 

Ja od zmiany nicka bo :oops:

 

 

A teraz odnośnie tematu, tuleja pływająca JAK SAMA NAZWA WSKAZUJE to element"pływający", znaczy to tyle, że w przeciwieństwie do innych metalowo-gumowych gdzie mniejsza tuleja zalana jest gumą w większej, ta jest ruchoma i potrafi się wychylać w obu płaszczyznach o pewien kąt ale nie może mieć luzu czyli stukać. W nowej ciężko ruszyć palcami środek ale da się bez problemu np. przewlekając ją przez śrubę.

 

To jest pływająca http://moto.allegro.pl/tuleja-tuleje-wahacza-bmw-e36-e46-e83-plywajaca-i1914879363.html

To jest zwykla: http://moto.allegro.pl/tuleja-tuleje-bmw-e36-e46-febi-tyl-komplet-i1915610604.html

 

Różnicę chyba widać od razu.

 

Nie chcę zaczynać awantury ale jak widzę nicka, a potem bzdury które ktoś wypisuje w dodatku tonem mentora to mnie trafia.. :nienie:

Opublikowano
nie bede zakladal nowego tematu mianowicie wydaje mi sie ze o pol centymetra przednie drzwi sa nizej niz tylne.. jest jakis sposob zeby je podniesc ?
Opublikowano
nie bede zakladal nowego tematu mianowicie wydaje mi sie ze o pol centymetra przednie drzwi sa nizej niz tylne.. jest jakis sposob zeby je podniesc ?

Sorry, za OT, ale kolega wystrzelił sie w wątek. ;) Te dwa problemy nawet nie są podobne.

Drzwi i zawieszenie... Bratnie tematy ;)

Exx
Opublikowano

fakt całkiem mi sie tuleje powałiły :(

 

co do zmiany nick-a myśle nad tym od dawna ale nie chce mi sie bo widząc tylu specjalistów faktycznie nie jestem żadnym specem :(

 

 

sorki ze nie na temat

 

posprawdzaj lepiej zbieżność i kąty po wymianie amorków i szukaj luzów na drązkach i koncówkach wachaczy

 

ps.jak puścisz kierownice to nie ucieka ???

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.