Skocz do zawartości

330D zapalająca się kontrolka DSC oraz hamulca ręcznego


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam, mam problem mianowicie uruchamiam silnik kontrolki gasną po przejechaniu niewielkiego dystansu kontrolka DSC oraz hamulca ręcznego żółta zapala się, proszę o pomoc bo zaraz śniegi i cały czas bez kontroli za daleko nie zajadę.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Prawdopodobnie może to być wina czujnika ABS i teraz albo jest zabrudzony i wystarczy wyczyścić albo uszkodzony, podepnij kompa a będziesz wiedział więcej.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Może to być również przetarty kabel któregoś czujnika ABS

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=159&t=161201 Zapraszam do galerii

Sprzedam

Przekaźniki modułu komfortu do E46 3-Seria, M3, E83 X3, E52 Z8 , Z4 E85, E53 X5 E39, M5 E38 - centralny zamek, podnośniki szyb)

Zdjęcia przekaźników w galerii

  • 2 lata później...
Opublikowano

Witam

Podepnę się pod temat.

W piątek wymieniałem u mechanika całą "nogę" czyli zwrotnice z amortyzatorem i sprężyną.

W poniedziałek pojechałem na ustawienie zbieżności , została ustawiona lecz do ustawienia kierownicy na 0 mechanik już nie miał nerw bo za każdym razem źle się ustawiała i zostawił ją w lekkim przechyleniu w prawo(przed wymianą była przechylona w lewo).

Wszystko było ok do dziś kiedy jadąc autem zapaliły mi się kontrolki od DSC oraz ręcznego żółta.

Po ponownym odpaleniu narazie się nie zapalają, lecz gdy jednak to nastąpi gdzie szukać przyczyny tego stanu?

Dodam że czujnik ABS przed ponownym włożeniem w piastę został gruntownie oczyszczony.

Opublikowano

Koledzy jakbyście odpalili INPE to byście zobaczyli że DSC patrzy na to w jakiej pozycji jest kierownica.

 

I teraz DSC dopuszcza max 5 stopni odchylenia kierownicy od ideału.

 

Jeśli teraz ktoś kierownicę wyprostował samemu przestawiając ją na wieloklinie to DSC i tak widzi że jest krzywo i się buntuje bo myśli że cały czas skręcamy a czujniki przyspieszenia bocznego nie widzą tego.

 

 

Podsumowanie :

 

Sam ma kierownice trochę krzywo (3,75 stopnia) i będę jechał na zbieżność z laptopem aby ustawić kierownicę idelnie na wprost zerkając na skazania INPY.

Opublikowano
Czyli bez ustawienia kierownicy mniej więcej w osi nie pozbęde się problemu? Kontroli zapalają się po około 10 kilometrach przebiegu po włączeniu zapłonu. Po każdym zgaszeniu auta historia się powtarza.
Opublikowano

jedz na zbierzność ustaw kiere według inpy na 0 stopni i po sprawie.

 

chyba ze masz system RDC , w takim wypadku powinieneś mieć przycisk na konsoli w kształcie dziurawej opony.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.