Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Ciekawa propozycja, ale mimo wszystko pozostaję przy serii, na razie :mrgreen:

A tak już na marginesie, to jeszcze się mi nie udało zejść od 0-100km/h poniżej 5,7s więc te katalogowe 5,5s raczej jest poza moim zasięgiem.

"Demokracja: Mówisz co chcesz, robisz co ci każą" - Geoffrey Berry
  • Odpowiedzi 88
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
Ciekawa propozycja, ale mimo wszystko pozostaję przy serii, na razie :mrgreen:

A tak już na marginesie, to jeszcze się mi nie udało zejść od 0-100km/h poniżej 5,7s więc te katalogowe 5,5s raczej jest poza moim zasięgiem.

Jakieś profesjonalne pomiary robiłeś, czy tylko ze stoperem ;)?

http://i2.photobucket.com/albums/y27/tex05/worshipbmw.gif
Opublikowano
Przyspieszenie niesamowite, ale bez sensu trzyma go do czerwonego pola i na tym traci. Mógł zdać się na automat.

http://www.1addicts.com/forums/attachment.php?attachmentid=638653&d=1328124427

Nie ma wielkiego znaczenia.

 

Gang silnika zabija :twisted: (jak na diesla)

 

Edit:

on na 5500 wszedł!! matko boska. racja, powinien zmieniać wczesniej :cool2:

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Jak bym miał juz kupić coś takiego to wolałbym M5.
Opublikowano

Jest już M550d w konfiguratorze. Trzeba zapłacić dokładnie 100 tys. zł. za 68 KM. To jest różnica pomiędzy 535xd a 550xd.

525xd - 220 tys

530xd - 260 tys

535xd - 270 tys

550xd - 375 tys !

 

Najrozsądniej chyba brać 525 lub 535, cena 530 i 550 jest irracjonalna w porównaniu z pozostałymi modelami.

Opublikowano
Po doposażeniu wyszło mi 550k zł. Za tą kasę wolałbym pójśc w kierunku F12 lub Jaga XJ.
"Demokracja: Mówisz co chcesz, robisz co ci każą" - Geoffrey Berry
Opublikowano
Popatrzmy 'na chłodno': między 550i xD a M550d jest niecałe 30k różnicy. Prawie to samo jest w Niemczech (ok. 7k EUR, chociaż tam m.in. dzięki innym podatkom cena jest niższa - odpowiednio 73 i 80k EUR). Osiągi diesel ma troszkę, ale jednak lepsze. Tankować też za często go nie trzeba. Sam M pakiet do 550i to ok. 20k PLN. No i wychodzi, jak wychodzi... Cena nie jest z sufitu, AG na pewno dokładnie wszystko przemyślało, zanim rzuciło na rynek M550d. U nas i tak najmocniejsze wersje F10 są niezbyt popularne, raczej - jak już tu wielu pisało - bardziej egzotyczne marki mają większe szanse.
Opublikowano

W 100% zgadzam się z Badgerem. Cena bezwzględna bardzo wysoka ale czy konkurencja oferuje auto w tej klasie, tak wyposażone i z takimi parametrami za znacząco mniej ?

Nie sądzę .

Pozdrawiam

Robert

Opublikowano
Po doposażeniu wyszło mi 550k zł. Za tą kasę wolałbym pójśc w kierunku F12 lub Jaga XJ.

 

ano, nie ograniczając się wyszło 544 tys ... biały. M5 na full skórze 604...

Opublikowano

Ja ostatnio byłem w salonie Mercedesa z ciekawości.

Siedziałem sobie w CLS 350 CDI. Myślę sobie, fajny. Skórka, elegancki lakier, 19" AMG, Harman Kardon, wentylacja + grzanie + elektryka foteli, nawigacja i inne fajne smaczki. Myśle sobie, że pewnie przerzuci 400k PLN. Jakie było moje zaskoczenie gdy zobaczyłem cenę 520k PLN za jakby nie było 350 CDI !!! :)

http://images.spritmonitor.de/773563.png
Opublikowano

U mnie wyszło 520tys za 550xd natomiast m5 580 tys bez zabawy w indywiduala.

 

Najlepsze jak polecieli z cenami na x6 - właśnie jest nowy cennik :

 

40d wychodzi jakieś 480 tys !!!! natomiast 50d około 520 tys.

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano
A tutaj filmik z przyspieszenia do 250http://www.youtube.com/watch?v=Ma-KBPcwRlc&feature=player_embedded
  • 3 tygodnie później...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Niemiec wezmie 550d zamiast 550i, bo mniejsze spalanie, wiekszy moment. No i nowosc, ktorej nie ma konkurencja, w to znaczy ze sasiad w swoim brzydkim Audi czy ten drugi w Mercedesie moze o tym pomarzyc - kupujemy :mrgreen:

 

Podatek od nowosci wcale nie jest tu duzy. Sam wzialbym 550d pewnie zamaist 550i, bo jednak nowe ma to do siebie, ze pociaga. Tym 4.4 nowym jezdzilem i bez rewelacji (super silnik jednak nie zapiera dechu w piersi), ale to pewnie kwestia jezdzenia v8 kilka lat.

Opublikowano
A to ciekawe, bo ten silnik 4,4 407 hp- 600 nm to niezwykle potężne bydlę i każdy kto przejechał się autem z tym motorem nawet w Siódemce jest zachycony niesamowitymi osiągami :).
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
A to ciekawe, bo ten silnik 4,4 407 hp- 600 nm to niezwykle potężne bydlę i każdy kto przejechał się autem z tym motorem nawet w Siódemce jest zachycony niesamowitymi osiągami :).

 

Wiesz, do wszystkiego sie mozna przyzwyczaic :D

  • 2 tygodnie później...
  • 4 tygodnie później...
Opublikowano
Jak by ktoś chciał zobaczyć na żywo to podrabiane M to jest w Bawarii na Czerniakowskiej (WWA). Niestety w sedanie. Nie chciało mi fotografować bo wygląda tak samo jak zwykłe f10.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.