Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Czego nie rozumiesz???

W 2012 przesiadam sie do czegosc lepszego,wiec poco mam inwestowac w nowy kolektor lub swiece na ktorych mam bledy it'd jak auto jest juz w podeszlym wieku I ma 6lat:)

The ultimate driving machine.....B.M.W///M SPORT
Opublikowano

Napisałeś że gdybyś wiedział że słabiej ciągnie to byś wymienił, nie wymieniłeś czyli ja rozumiem że nie zauyważyłeś żeby był slabszy;) A wymiana teraz faktycznie bez sensu;)

Pozdro

  • 7 lat później...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Pewnie , że słabiej ciągnie do 2000.

Jak ktoś ma w manualu to może tego nie zauważyć bo tylko wciska głębiej pedał gazu.

W automacie czuć to wyraźnie.


Jeśli były x5 bez klapek < norma euro3> to sterownik silnika miał też mapę dostosowaną do kolektora bez klapek.


Jak ktoś chce wywalać klapki to powinien też przeprogramować sterownik silnika i wtedy będzie OK.

Inaczej jest głośniej , mniej mocy od dołu , i większe spalanie.

Drogą dedukcji doszedłem do konkluzji...!!!!
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
nie wydaje mi się aby ten cud techniki mógł jeszcze więcej palić. mam jakieś 17 chyba po mieście...

 

:shock:


e39 530i lpg mi tyle nawet nie palił po Warszawie w korkach.


A do tematu - mi 530D gasł gwałtownie - momentalnie po wciśnięciu guzika, prawie że z hukiem jakby silnik się blokował - jak miałem przepustnicę uwaloną (działała ale bład stały wyrzucała) i klapki w kolektorze. Po wymianie przepustnicy i usunięciu klapek (na tym samym serwisie robione) gaśnie normalnie bym powiedział - w sekundę schodzi z obrotami do zera (jeśli można to tak ująć obrazowo).

Opublikowano
co do spalania to na wiosnę auto pewnie znajdzie nowego właściciela bo obecne jest nieakceptowalne. spodziewałem się około 13 po mieście ale 17 to jakaś abstrakcja...
Opublikowano
Mi co najwyżej to 11l po mieście sie udało wydusić i to 4x4,ale 17 l to gruba przesada,cos masz nie tak z tym autem.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
nie przekraczam 13 po mieście. noga ciężka .
Drogą dedukcji doszedłem do konkluzji...!!!!
Opublikowano
u mnie noga lekka bo przy ciężkiej aż strach pomyśleć by było. Wymieniłem termostat egr bo się nie dogrzewa, dzisiaj zarobiłem trasę i dalej mam od 55 do 63 stopni zaledwie wiec zamówiłem już termostat główny. Ale nie wydaje mi się aby takie spalanie było podyktowane jedynie nie dogrzanym silnikiem.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Niedogrzany silnik nie wypala DPF, zapchany DPF zwiększa spalanie, tak jak i niedogrzany silnik zwiększa spalanie, więc możesz mieć przyczynę 17l/100. Chyba, że coś jeszcze się kumuluje.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.