Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
WITAM WSZYSTKICH NIE DAWNO ZAKUPIŁEM BMW 530 D Z 1999 ROKU I SIĘ JUŻ MAM PROBLEMY CAŁY CZAS SŁYSZĘ GŁOSNE BUCZENIE POMPY PROGOWEJ NAWET W CZASIE JAZDY GŁOSNO CHODZI NIE DAŁO MI TO SPOKOJU ZDJĄŁEM OSŁONE POD POMPĄ I KU MOJEMU ZDZIWIENIU TO NIE JEST ORGINALNA POMPA Z BMW TYLKO WYGLĄDA MI NA JAKĄS Z VW BYŁ U MNIE MECHANIK I TAK POWIEDZIAŁ ZAUWARZYŁEM TAKŻE ZE AUTO CIĄGNIE TAK DO 3900 OBROTÓW POTEM ZAMULA TAK JAKBY BRAKOWAŁO PALIWA I CO CIEKAWE DZISIAJ MI STANEŁA NA DRODZE PO ZCHOLOWANIU DO DOMU OTWORZYŁEM MASKĘ PATRZE W PRZEWÓD PALIWOWY I NIC NIE MA ROPY DOLAŁEM 12 LITRÓW I CAŁY CZAS LECI JAKIES POWIETRZE Z ROPĄ POMPA CHODZI JAK CHODZIŁA CZYLI GŁOŚNO PROSZĘMI DORADZIC CZY TO JEST SPOWODOWANE POMPĄ ZE NIE IDZIE DO ODCIĘCIA I JAK BRAKŁO PALIWA TO MA ZA MAŁE CISNIENIE ZEBY PALIWO DOLECIAŁO DO WTRYSKÓW :cry:
Opublikowano
Kolego jedź na kompa to Ci sprawdzą wydajność pompy ale z tego co wiem tp tam powinna być oryginalna. Dużo osób narzekało na zamienniki itd. Powodzenia :D
Opublikowano

Kolego ja co prawda mam benzyne ale mialem podobny przypadek tj.

po wlaczeniu zaplonu tez mialem buczenie i po wymianie filtra paliwa problem znikl.

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

Ogólnie rzecz biorąc to jeszcze nie słyszałem jak do tej pory (a fora BMW śledzę już od około 3,5 roku) o zamienniku pompy progowej, który spisywałby się bezproblemowo i w miarę długo. Jeśli masz do tego jeszcze pompkę z jakiegoś innego auta (piszesz o VW) to jest duże prawdopodobieństwo, że nie ma ona takich parametrów jakich domaga się silnik 3.0d BMW. Progówka nie powinna być praktycznie w ogóle słyszalna. Przy odpalaniu dopuszczalne jest jedynie takie bardzo słabe buczenie coś jak kondensator itp ale to słyszalne jest tylko jak się kluczyk przekręci do zapalenia się kontrolek, zanim ruszy silnik. Jeśli pompa buczy Ci wyraźnie i jest słyszalna nawet w trakcie jazdy to raczej nie działa prawidłowo. Możesz z ciekawości - tak jak już wcześniej Ci to doradzono - podłączyć auto pod kompa i sprawdzić jakie ciśnienie daje ta pompka. Prawidłowo działająca pompka powinna dawać ciśnienie w okolicy zbliżonej do 4.0 bar.

Pzdr.

Opublikowano
tak jak koledzy piszą ,ja kupiłem dwie nie oryginalne jedna rozszczelniła się paru miesiącach a druga po paru dniach w końcu kupiłem ori pierburg i mam spokój ,radze tylko oryginał kupować,co się tyczy wszystkich części
Opublikowano

A nie tknęło Cię pojechać od razu do serwisu, jak zaczęła buczeć? :lol:

Kup ori (jak większość części do E39 tylko takie działają prawidłowo) i wymień. Sprawdź też dla pewności pompę w zbiorniku (jak już będziesz w serwisie, to niech sprawdzą co się da :mrgreen: ).

Tanie w utrzymaniu BMW, to BMW dobrze utrzymane!

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.