Skocz do zawartości

wariująca temperatura


tomaszko15

Rekomendowane odpowiedzi

witam po dłuższej przerwie :) ,pojawił się kolejny problem w autku :? Sprawa wygląda tak dwa dni temu jadę sobie i mówię pstryknę klimę,po włączeniu po około 2 minutach patrzę a temperatura na czerwonym polu :!: :!: szybko klime wyłączyłem autko zgasiłem i o zgrozo co teraz :!: po odpaleniu temp ok,ale jak stoję na wolnych obrotach temperatura idzie w górę jak ruszę po 200 metrach temp wraca do normy tzn do pionu :?: co to może być :?: Kolega mechanik podpowiada albo wisco albo termostat,pomożecie coś w temacie ? klimy już nie włączam.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wentylator klimy masz sprawny?

jakby temp. na wiekszych obrotach sie zmniejszala na postoju to moze byc pompa, na zimnym zobacz czy przez przelew leci plyn

klima cały czas była ok :roll: jak stoję na wolnych obrotach temp idzie do góry,jak przygazuje,zwiększe obroty nic nie daje jak rusze po 200 metrach wskazówka idzie natychmiast w pion.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wentylator klimy raczej nie, bo całą zimę i lato jeździłem na klimatroniku i czasem na "gwiazdce" i nie miałem problemu z temperaturą (ok! miałem, ale z powodu termostatu i samego silnika :mrgreen: ), a wentylator klimy mam na 100% zatarty.

Raczej visko bym obstawiał...

Tanie w utrzymaniu BMW, to BMW dobrze utrzymane!
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli wszystko prowadzi do tego,że to wisco hmmm a czy błąd wisca,termostatu komp pokaże ?

 

Nie pokaze bledu wiska ,jakby byl termostat to temperatra by opadala tak jak mi teraz.Rok temu mialem e39 2.0i i mialem podobna sytuacje co Ty, gdy jechalem i silnik byl nagrzany temperetura szla w prawo[ale nigdy do czerwonego pola :mad2: ] okazalo sie ze przyczyna bylo sprzeglo wentylatora czyli wiskoza.wymienilem i auto jak nowe.Teraz moje pytanie: czy gdy temperatura opada w trasie to oznacza na 100% termostat?3.0d

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale ja właśnie jak ruszę to temperatura się stabilizuje do pionu a jak postoję to temp idzie do góry.

Jedziesz - powietrze chłodzi płyn w chłodnicy. Stoisz - robi to wiatrak visko. Pada sprzęgło - stoisz i wisko nie kreci się lub kręci za słabo i masz efekt jak wyżej.

Tanie w utrzymaniu BMW, to BMW dobrze utrzymane!
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.