Skocz do zawartości

320d 150km gdzie polecacie chip-owanie


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Kolego ja dysponuje sprzetem i moge Ci wrzucic chipa zrobionego przez kolege TC...Sam jezdze na jego mapie i nie narzekam. Wyciagnal z mojego przedliftowca 163KM i 330Nm co jest bardzo dobrym rezultatem biorac pod uwage, jak malo wydajne sa te silniki...Popytaj sie i dowiesz sie, ze robi bardzo dobrze auta. Obecnie przeprowadzil sie do UK, ale jestem z nim w kontakcie wiec jakby co jak wpadniesz do mnie wszystko zalatwimy...

 

Dla scislosci...nie chodzilo mi o wrzucenie tej samej mapy :duh: Tylko o to, ze mam kontakt z kolega TC i moge mu podeslac mape do obrobki...Ja dopiero zaczynam swoja przygode i kolege TC traktuje jak mentora w tej dziedzinie :cool2:

 

Nie chcialem wrzucic swojej :D

Parodia.

 

Pewnie nie zdajesz sobie sprawy, ale jeździsz na modyfikacji mojego autorstwa. Jeszcze kilka miesięcy temu użytkownik TC kupił ode mnie modyfikację pliku do 320d 136KM. Potem zamawiał jeszcze kilka innych plików do innych aut.

 

Teraz z całą pewnością kopiuje moją modyfikację do innych 320d 136KM. To jest dla mnie coś oczywistego. Jeśli chcesz, to prześlij mi na email plik na którym jeździsz, to sprawdzę: [email protected]

 

Śmieszne jest to, że ktoś, kto nie miał pojęcia jak zrobić tuning, nagle staje się "profesjonalistą" i nawet zaczyna oferować modyfikację plików dla innych.

 

Wyjątkowo brzydko z jego strony, biorąc pod uwagę to, że jesteś tego nieświadomy. Jak się czegoś nie umie, albo jest się na poziomie, którym nawet nie można nazwać amatorskim, to nie oferuje się tego za pieniądze. I co więcej zauważyłem, to nieźle się mądrzy w temacie chiptuningu w różnych tematach. Dla mnie to jest komedia w szczególności znając jego posty na forach chiptuningowych czy mailach do mnie.

 

Mógłbym pokazać screeny z jego maili czy posty z forum chiptuningowego, ale nie mam za bardzo chęci tego robić. Nie jest moim zamiarem robienie użytkownikowi TC obciachu. Szkoda mi też czasu na szukanie tych postów. Proponuję mu tylko żeby się po prostu opamiętał i niech nie robi czegoś, o czym nie ma za bardzo pojęcia.

 

Pokaże tylko to, żeby nie być gołosłownym:

http://img855.imageshack.us/img855/8883/43436708.jpg

Nie potrafi odróżnić ogranicznika momentu. Co więcej, pokazuje to także, że nie zna jednej z podstawowych map. Pytanie w pokazanym poście dotyczy E46 320d 136HP.

 

Kolejny post:

http://img853.imageshack.us/img853/9896/13719309.jpg

Bez takiej podstawowej wiedzy, nie potrafię sobie wyobrazić jak można zrobić dobrą modyfikację.

 

Takie sytuacje mają niestety coraz częściej miejsce, gdy jacyś domorośli diagności czy elektronicy nagle sobie zaplanują że będą "tuningowac auta". Chociaż i tak w Polsce nie jest tak źle, bo w UK to jakieś dzieci oferują tuning wgrywając Galletto jakiś szajs z płytki DVD wziętej z ebay.

 

moby85, mam dla Ciebie jeszcze dobrą radę. Jak chcesz się zajmować chptuningiem na poważnie, to zakup jakiś dobry sprzęt. Chiński klon Galletto albo MPPS, jest dobry dla pseudo-tunerów. Mam rożne sprzęty, ale najczęściej używam KESSV2 od Alientech. Cena duża bo około 19000zł (bez VAT) za wersję master, ale jak chcesz to robić profesjonalnie, to polecam ten sprzęt. Wersja slave jest oczywiście tańsza, ale jesteś wtedy uzależniony od konkretnego tunera.

 

Pomyśl też nad zmianą dostawcy plików, bo TC po prostu nie jest z Tobą uczciwy. To tyle jeśli chodzi o tego użytkowania, który zaczął "zajmować się" chiptunigniem.

 

Nie chcę też żebyś pomyślał, że Cię atakuję w jakiś sposób. Po prostu informuję Cię o rzeczach, których nie wiesz. Zdanie, że TC jest Twoim "mentorem" skasuj albo włóż między bajki :) Poszukaj sobie na jakimś forum chiptuningowym jaki to z niego "mentor" :)

 

Chciałbym jeszcze ludzi uświadomić, że większość firm w UK czy na przykład spora część oddziałów Vtech w Polsce, działa na zasadzie przesyłania pliku do tunera na email, gdzie jest przerabiany i odsyłany z powrotem. Niektóre znane firmy chiptungowe z Warszawy też czasami kupują plik do auta, którego nie potrafią zmodyfikować. Wtedy klient ma wgraną modyfikację przez jakiegoś nieznanego tunera, myśląc że jego auto jest zrobione przez osobę do której przyjechał. Nie stwierdzam, że jest to zły proceder, po prostu uświadamiam. Jeśli tuner jest dobry, to nie widzę problemu.

 

Sam mam kilku odbiorców np. w stanach, gdzie robię dla kilku firm bardzo skomplikowane modyfikacje do różnych projektów do aut z najróżniejszymi typami sterowników. W Polsce nie znam tunerów, którzy by się tym zajmowali albo posiedli chociaż ułamek tej wiedzy.

 

Realia są często odmienne od tego co myślą klienci. Około 90% tunerów nie ma za bardzo pojęcia co zmienia w sofcie.

  • Odpowiedzi 53
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

to fakt każdy się od kogoś uczy .... tak samo Ty się nauczyłeś od gościa który pracuje w jednej z większych firm tuningowych , Twoje maile też mam i mogę wkleić :wink:

i o jakich swoich modyfikacjach piszesz .... ???? każdy się na kimś wzoruje Twoim największym błędem było że nie kodowałeś w żaden sposób swoich softów ....

a to czy mam o czymś pojęcie to nie Tobie już oceniać przez ten czas już dużo się zmieniło sam potrafię znaleźć ograniczniki które potrzebuje ! a od Ciebie nie dostałem nawet drobnych wskazówek także wszystko to zawdzięczam swoim nieprzespanym nocą i studiowaniu co i jak ....

ale z drugiej strony niezła reklam skoro nauczyłem się na plikach gościa który robi softy na cały świat :8) i od którego Ty też się uczyłeś ...

SPECIAL REMAPPING SERVICE - SOFTWARE ENGINEERING - IDA PRO


Chiptuning Łódź


ŁÓDŹ BYDGOSZCZ BIRMINGHAM LONDON


https://www.tc-performance.com/

Opublikowano
Kolego ja dysponuje sprzetem i moge Ci wrzucic chipa zrobionego przez kolege TC...Sam jezdze na jego mapie i nie narzekam. Wyciagnal z mojego przedliftowca 163KM i 330Nm co jest bardzo dobrym rezultatem biorac pod uwage, jak malo wydajne sa te silniki...Popytaj sie i dowiesz sie, ze robi bardzo dobrze auta. Obecnie przeprowadzil sie do UK, ale jestem z nim w kontakcie wiec jakby co jak wpadniesz do mnie wszystko zalatwimy...

 

Dla scislosci...nie chodzilo mi o wrzucenie tej samej mapy :duh: Tylko o to, ze mam kontakt z kolega TC i moge mu podeslac mape do obrobki...Ja dopiero zaczynam swoja przygode i kolege TC traktuje jak mentora w tej dziedzinie :cool2:

 

Nie chcialem wrzucic swojej :D

Parodia.

 

Pewnie nie zdajesz sobie sprawy, ale jeździsz na modyfikacji mojego autorstwa. Jeszcze kilka miesięcy temu użytkownik TC kupił ode mnie modyfikację pliku do 320d 136KM. Potem zamawiał jeszcze kilka innych plików do innych aut.

 

Teraz z całą pewnością kopiuje moją modyfikację do innych 320d 136KM. To jest dla mnie coś oczywistego. Jeśli chcesz, to prześlij mi na email plik na którym jeździsz, to sprawdzę: [email protected]

 

Śmieszne jest to, że ktoś, kto nie miał pojęcia jak zrobić tuning, nagle staje się "profesjonalistą" i nawet zaczyna oferować modyfikację plików dla innych.

 

Wyjątkowo brzydko z jego strony, biorąc pod uwagę to, że jesteś tego nieświadomy. Jak się czegoś nie umie, albo jest się na poziomie, którym nawet nie można nazwać amatorskim, to nie oferuje się tego za pieniądze. I co więcej zauważyłem, to nieźle się mądrzy w temacie chiptuningu w różnych tematach. Dla mnie to jest komedia w szczególności znając jego posty na forach chiptuningowych czy mailach do mnie.

 

Mógłbym pokazać screeny z jego maili czy posty z forum chiptuningowego, ale nie mam za bardzo chęci tego robić. Nie jest moim zamiarem robienie użytkownikowi TC obciachu. Szkoda mi też czasu na szukanie tych postów. Proponuję mu tylko żeby się po prostu opamiętał i niech nie robi czegoś, o czym nie ma za bardzo pojęcia.

 

Pokaże tylko to, żeby nie być gołosłownym:

http://img855.imageshack.us/img855/8883/43436708.jpg

Nie potrafi odróżnić ogranicznika momentu. Co więcej, pokazuje to także, że nie zna jednej z podstawowych map. Pytanie w pokazanym poście dotyczy E46 320d 136HP.

 

Kolejny post:

http://img853.imageshack.us/img853/9896/13719309.jpg

Bez takiej podstawowej wiedzy, nie potrafię sobie wyobrazić jak można zrobić dobrą modyfikację.

 

Takie sytuacje mają niestety coraz częściej miejsce, gdy jacyś domorośli diagności czy elektronicy nagle sobie zaplanują że będą "tuningowac auta". Chociaż i tak w Polsce nie jest tak źle, bo w UK to jakieś dzieci oferują tuning wgrywając Galletto jakiś szajs z płytki DVD wziętej z ebay.

 

moby85, mam dla Ciebie jeszcze dobrą radę. Jak chcesz się zajmować chptuningiem na poważnie, to zakup jakiś dobry sprzęt. Chiński klon Galletto albo MPPS, jest dobry dla pseudo-tunerów. Mam rożne sprzęty, ale najczęściej używam KESSV2 od Alientech. Cena duża bo około 19000zł (bez VAT) za wersję master, ale jak chcesz to robić profesjonalnie, to polecam ten sprzęt. Wersja slave jest oczywiście tańsza, ale jesteś wtedy uzależniony od konkretnego tunera.

 

Pomyśl też nad zmianą dostawcy plików, bo TC po prostu nie jest z Tobą uczciwy. To tyle jeśli chodzi o tego użytkowania, który zaczął "zajmować się" chiptunigniem.

 

Nie chcę też żebyś pomyślał, że Cię atakuję w jakiś sposób. Po prostu informuję Cię o rzeczach, których nie wiesz. Zdanie, że TC jest Twoim "mentorem" skasuj albo włóż między bajki :) Poszukaj sobie na jakimś forum chiptuningowym jaki to z niego "mentor" :)

 

Chciałbym jeszcze ludzi uświadomić, że większość firm w UK czy na przykład spora część oddziałów Vtech w Polsce, działa na zasadzie przesyłania pliku do tunera na email, gdzie jest przerabiany i odsyłany z powrotem. Niektóre znane firmy chiptungowe z Warszawy też czasami kupują plik do auta, którego nie potrafią zmodyfikować. Wtedy klient ma wgraną modyfikację przez jakiegoś nieznanego tunera, myśląc że jego auto jest zrobione przez osobę do której przyjechał. Nie stwierdzam, że jest to zły proceder, po prostu uświadamiam. Jeśli tuner jest dobry, to nie widzę problemu.

 

Sam mam kilku odbiorców np. w stanach, gdzie robię dla kilku firm bardzo skomplikowane modyfikacje do różnych projektów do aut z najróżniejszymi typami sterowników. W Polsce nie znam tunerów, którzy by się tym zajmowali albo posiedli chociaż ułamek tej wiedzy.

 

Realia są często odmienne od tego co myślą klienci. Około 90% tunerów nie ma za bardzo pojęcia co zmienia w sofcie.

 

Ja sie wstrzymam od zabierania glosu, bo pewnie bana bym od razu dostal...takie obelgi to kazdy moze sobie wrzucic na forum...czekam na reakcje kolegi TC gdyz jest to strzal miedzy oczy :?

 

Te screeny to ch... nie jakis tam dowod :nienie:

chiptuning, diagnostyka

506 072 789

Opublikowano
Ja sie wstrzymam od zabierania glosu, bo pewnie bana bym od razu dostal...takie obelgi to kazdy moze sobie wrzucic na forum...czekam na reakcje kolegi TC gdyz jest to strzal miedzy oczy :?

 

Te screeny to ch... nie jakis tam dowod :nienie:

Nie rzucam żadnych obelg, to są zwykłe fakty. Wyżej masz post TC, który niczego się nie zapiera, więc nie wiem w czym problem.

 

Ogólnie nie lubię robić komuś publicznie takich problemów ale pewne rzeczy tutaj poszły za daleko - na przykład podszywanie się i wykorzystywanie mojej pracy.

 

Na pewno nie chciałem Ci w jakiś sposób przeszkodzić w prowadzeniu chiptuningu. Dużo chętniej zrobiłbym to w kierunku niejednej "renomowanej" firmie z całą rzeszą fanów. Miałeś po prostu pecha, że zacząłeś pisać o TC :) Dla wyjaśnienia, nie mam zamiaru oferować modyfikacji pików Twoich klientów, więc zwyczajnie nie mam tutaj żadnego interesu, jeśli ktoś chciałby mnie o to posądzić. Tu chodzi o zwykła uczciwość. Myślę, że będzie to także dla Twojego dobra. Robienie rzeczy jak należy w chiptuningu to podstawa.

 

Mogę się zgodzić z Tobą tylko co do klientów oceniających firmy chiptuningowe po wyglądzie warsztatu czy lokalu. Właściwie nie ma co na ten temat komentować, bo tak płytkie myślenie, ocenienie na podstawie wyglądu opakowania, jest zgubne, żeby nie powiedzieć bezmózgie.

 

to fakt każdy się od kogoś uczy .... tak samo Ty się nauczyłeś od gościa który pracuje w jednej z większych firm tuningowych , Twoje maile też mam i mogę wkleić :wink:

i o jakich swoich modyfikacjach piszesz .... ???? każdy się na kimś wzoruje Twoim największym błędem było że nie kodowałeś w żaden sposób swoich softów ....

a to czy mam o czymś pojęcie to nie Tobie już oceniać przez ten czas już dużo się zmieniło sam potrafię znaleźć ograniczniki które potrzebuje ! a od Ciebie nie dostałem nawet drobnych wskazówek także wszystko to zawdzięczam swoim nieprzespanym nocą i studiowaniu co i jak ....

ale z drugiej strony niezła reklam skoro nauczyłem się na plikach gościa który robi softy na cały świat :8) i od którego Ty też się uczyłeś ...

Napisałeś o moim koledze jakby to było jakąś tajemnicą. Niczego nie kryję ani się nie obawiam, więc nie musisz mnie straszyć jakimiś screenami :)

 

Druga sprawa jest z kolei taka, że skąd możesz wiedzieć czego mnie nauczył wspomniany kolega? Stawiasz jakieś teorie nie mając zielonego pojęcia. Prawda jest zupełnie inna. Posiadam od niego jakieś 10% obecnie całej mojej posiadanej wiedzy. Większość zdobytej wiedzy zawdzięczam sobie. Wszystkie modyfikacje robione są przeze mnie, więc nie próbuj wmawiania zwykłej nieprawdy.

 

Żaden zdrowo myślący człowiek nie uwierzy w Twoją średnio udaną próbę "podszycia się" pod jakość moich plików, o czym świadczy w szczególności ostatnie zdanie z Twojego postu. W rzeczywistości dobrze sobie zdajesz sprawę, że przy mnie nie jesteś żadnym tunerem, nie masz nawet 0.1 procenta mojej wiedzy.

 

Mogę Ci wysłać plik, na przykład z Siemensa SID305. Pokażesz mi te limitery momentu, które to podobno potrafisz znajdować? A może mi wytłumaczysz do czego służą wybrane mapy w Siemens MSS60 (sterownik z M3 E90)? Znajdziesz limiter odcinki albo Vmax? Przecież Ty o tym nie masz kompletnie pojęcia :)

 

Z Twojego postu można wyczytać, że zdołałeś posiąść wiedzę kupując kilka plików ode mnie. Po pierwsze, spodziewałem się, że chcesz kupować pliki i potem je powielać (czyli po prostu wgrywać gotowce), dlatego nigdy nie dostałeś pliku zrobionego z pełnią moich możliwości. Pliki są poprawne, ale szału nie ma - w mojej ocenie nazwałby je średnimi. Starałem się także robić je tak, żebyś jak najmniej mógł z nich zrozumieć.

 

Teraz próbujesz udowodnić, że skoro kupiłeś kilka plików ode mnie, to posiadłeś jakąś wiedzę? Chyba nikt Ci w to nie uwierzy - to tylko udowadnia potencjalnemu klientowi, że nie zrobisz tego sam, tylko użyjesz gotowca kupionego ode mnie.

 

Myślisz, że czytanie forum chiptuners zrobi z Ciebie tunera? :) To działa na zasadzie wymiany "informacji" między amatorami, których pełno na tym forum. Jeden podaje bzdurę innemu i karuzela się kręci. To jest dla Ciebie zdobywanie wiedzy z zakresu chiptuningu?

 

Jeśli chodzi o "kodowanie" softu, to kolejny raz udowadniasz, że jesteś amatorem w temacie. Żadnego błędu nie popełniłem. Nie ma możliwości zakodowania pliku tak, żebyś mógł go potem jeszcze wgrać odpalając potem auto.

 

Podsumowując, "nie cieszy" mnie publiczne "dołowanie" Ciebie. Ty sam jesteś tego winien. I dobrze wiesz dlaczego - kupiłeś parę plików, poczytałeś forum dla amatorów i teraz pokazujesz się ze strony "mistrza". A tak to nie mam do Ciebie żadnego problemu :) To nie jest hop-siup i możesz oferować chiptuning. To bardzo rozległy temat - nigdzie nie ma tunera, który by posiadł wiedzę na temat każdego sterownika.

 

Kończę dyskusję w tym temacie. Dla mnie to jest już strata czasu. Myślę, że chyba już wszystko jest jasne.

Opublikowano

Ja tylko powiem tyle, ze nie wierze w to, ze Twoim celem nie bylo publiczne dyskredytowanie kolegi TC.

 

Moze po prostu zalezy Ci na tym zeby krytykowac ludzi, ktorzy robia to co Ty?? Nie boj sie nikt nie zabierze Ci Twoich aut. Rob sobie mody w Wawie i daj zyc innym i niech ,ktos kto zrobil moda u kolegi TC sie wypowie...ja moge powiedziec same pozytywne rzeczy i jesli kolega kobe dojedzie tez w weekend powie Ci to samo !!

chiptuning, diagnostyka

506 072 789

Opublikowano

Jestem przekonany że wszystko w tym temacie zostało już wyczerpane. Mamy tu pogląd o robieniu programów do aut poprzez forum. Moim zdaniem każdy rozsądny człowiek powinien sam wyciągnąć wnioski i zdecydować co chce zaaplikować do swojego auta które jest COŚ warte. Jest odpowiedni dział o chipowaniu i tam są osoby które zajmują się tym od lat i są polecane. Wypowiadają się tam też ludzie którzy zrobili program a potem przejechali na tym programie trochę tysięcy kilometrów i myślę że to jest najlepszy dowód na jakość tych programów.

Moim zdaniem wyciąganie 190 czy 200 KM z silnika M47N to proszenie się o koszty, ale pozostawiam to do przemyślenia dla właściciela auta.

Opublikowano
Jesli chodzi o moc jaka uzyskasz to w tym warsztacie glupot Ci naopowiadali...z Twojego auta spokojnie i podkresle bezpiecznie bedzie na poziomie 190-200KM i ok. 390Nm.

 

Nie jestem specem od tuningu, ale to chyba za wysokie wartosci dla 320d e46.

 

Kolega robil u bardzo znanego i cenionego tunera warszawskiego e60 2.0d. Seria wypluła mu 165 koni. Po usunieciu dpf i po chipie wyszło 194 konie i 388 nm. Ponoć 200 koni to absolutny max dla tego silnika. Więc dla słabszego 320d max chyba jest nizszy?

spieszmy się kochac e36, tak szybko odchodzą...
Opublikowano

ja mam akurat 2004r eu4 niby a baza w e60 jest chyba taka sama dla 2.0d jak w e46, zdaję sobie sprawe że jak przegne to polecą wtryski, silnik z tego co wiem to wytrzyma, natomiast nieokreśliłem że chce 195 czy 200, wiem ile robią z tego silnika, napisałem tylko że 25 km i 50nm mnie nie urzadza :)

jako że jestem założycielem tego tamatu to stwierdze że założyłem go tutaj bo najwiecej osób ten dział przegląda, na pozostałych często brak odpowiedzi, a nie chciałem dyskutować o chipowaniu ze strony komp i ecu tylko chodziło mi o doradzenie miejsca przez kogoś kto gdzieś robił i na zrobionym programie przelatał pare lub parenaście tyś kilometrów

co do wartszatatu nie neguje że ktoś probuje lub zaczyna się dopiero bawić, ma wiedzę itd ale słabo z finansami z racji startu - ale również nie wyobrażam sobie chipowania bez hamowni na miejscu ( a to już są koszta )

ile koni uda sie na spokojnie wyciągnąć to wyjdzie, zaleznie ile da seria

a co do tematu to nie wszyscy sie jeszcze wypowiedzieli zauważyłem ...

Opublikowano
ja mam akurat 2004r eu4 niby a baza w e60 jest chyba taka sama dla 2.0d jak w e46, zdaję sobie sprawe że jak przegne to polecą wtryski, silnik z tego co wiem to wytrzyma, natomiast nieokreśliłem że chce 195 czy 200, wiem ile robią z tego silnika, napisałem tylko że 25 km i 50nm mnie nie urzadza :)

jako że jestem założycielem tego tamatu to stwierdze że założyłem go tutaj bo najwiecej osób ten dział przegląda, na pozostałych często brak odpowiedzi, a nie chciałem dyskutować o chipowaniu ze strony komp i ecu tylko chodziło mi o doradzenie miejsca przez kogoś kto gdzieś robił i na zrobionym programie przelatał pare lub parenaście tyś kilometrów

co do wartszatatu nie neguje że ktoś probuje lub zaczyna się dopiero bawić, ma wiedzę itd ale słabo z finansami z racji startu - ale również nie wyobrażam sobie chipowania bez hamowni na miejscu ( a to już są koszta )

ile koni uda sie na spokojnie wyciągnąć to wyjdzie, zaleznie ile da seria

a co do tematu to nie wszyscy sie jeszcze wypowiedzieli zauważyłem ...

No to kolego ja ci powiem choć mam 3.0d, że jeśli chodzi o przeginanie na moim przykładzie to po chipie zrobiłem już 10000 tys. km i jak na razie żadne wtryski czy turbo mi się nie zesrały mam wszystko ori, każdy mi mówił wymień wtryski na 535d bo ci się wysrają i co nic z nimi się nie dzieje, moim zdaniem wszystko zależy od stylu jazdy, jak będziesz normalnie użytkował autko tak jak ja to nic nie powinno się dziać a jak będziesz katować to nawet bez podnoszenia mocy silnik ci się zesra i tyle.

Sprzedam, uchwyt ręcznego ze skóry, tylna klapa Pre-Lci Igiełka.

Człowiek nie potrzebuje gwiazdy, błyskawicy a nawet czterech pierścieni, człowiek potrzebuje dwóch nerek.

Moja ślicznota: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=158&t=211412 oceń:D

Opublikowano

o wtryskach pisałes już kiedyś że maja się puki co dobrze :) a też masz troszke wyciśniete koni z 3.0d jak pewnie każdy zauważył ... co zresztą mi sie podoba :) dlatego uznałem że nie ma co tematu zamykac bo wiele osób się może jeszcze wypowiedzieć na podtsawie swojego silnika a nie na podstawie usłyszanych opini itd tak jak wspominałem

jeżdze szybko ale katuje, wiadomo ze czasem sie mocniej przegna ale bez fizolstwa

tyle co zebrałem opinie, tak jak ja mam przelot, idealnie z silnikiem i resztą, to 185 - 190 powinienem wytachać żeby przegięcia nie było

Opublikowano
ja mam akurat 2004r eu4 niby a baza w e60 jest chyba taka sama dla 2.0d jak w e46

W E60 masz silnik 163 KM to inny silnik całkiem niż twój.

No to kolego ja ci powiem choć mam 3.0d, że jeśli chodzi o przeginanie na moim przykładzie to po chipie zrobiłem już 10000 tys. km i jak na razie żadne wtryski czy turbo mi się nie zesrały

Jak dla meni 10 tys km to żaden przebieg, jak zrobisz z 30 tyś km to wtedy sprawdź jakie masz korekty na wtryskach. Nie mówiąc o tym że auto powinno przejechać setki tysięcy kilometrów.

Opublikowano
ja mam akurat 2004r eu4 niby a baza w e60 jest chyba taka sama dla 2.0d jak w e46

W E60 masz silnik 163 KM to inny silnik całkiem niż twój.

No to kolego ja ci powiem choć mam 3.0d, że jeśli chodzi o przeginanie na moim przykładzie to po chipie zrobiłem już 10000 tys. km i jak na razie żadne wtryski czy turbo mi się nie zesrały

Jak dla meni 10 tys km to żaden przebieg, jak zrobisz z 30 tyś km to wtedy sprawdź jakie masz korekty na wtryskach. Nie mówiąc o tym że auto powinno przejechać setki tysięcy kilometrów.

Zrobię tak jak mówisz i wtedy sprawdzę korekty, choć wiem że przy moim stylu jazdy nic nie powinno się zmienić :D

Sprzedam, uchwyt ręcznego ze skóry, tylna klapa Pre-Lci Igiełka.

Człowiek nie potrzebuje gwiazdy, błyskawicy a nawet czterech pierścieni, człowiek potrzebuje dwóch nerek.

Moja ślicznota: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=158&t=211412 oceń:D

Opublikowano
Ja tylko powiem tyle, ze nie wierze w to, ze Twoim celem nie bylo publiczne dyskredytowanie kolegi TC.

 

Moze po prostu zalezy Ci na tym zeby krytykowac ludzi, ktorzy robia to co Ty?? Nie boj sie nikt nie zabierze Ci Twoich aut. Rob sobie mody w Wawie i daj zyc innym i niech ,ktos kto zrobil moda u kolegi TC sie wypowie...ja moge powiedziec same pozytywne rzeczy i jesli kolega kobe dojedzie tez w weekend powie Ci to samo !!

Natomiast jeśli chodzi o kolegę TC to miałem okazję poznać go osobiście i naprawdę ma wielką wiedzę i pojęcie o tym co robi i również o koledze TC mogę się wypowiedzieć w samych superlatywach.

Sprzedam, uchwyt ręcznego ze skóry, tylna klapa Pre-Lci Igiełka.

Człowiek nie potrzebuje gwiazdy, błyskawicy a nawet czterech pierścieni, człowiek potrzebuje dwóch nerek.

Moja ślicznota: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=158&t=211412 oceń:D

Opublikowano
Zrobię tak jak mówisz i wtedy sprawdzę korekty, choć wiem że przy moim stylu jazdy nic nie powinno się zmienić :D

 

Oczywiście życzę ci jak najlepiej, ale pamiętaj że maksymalny moment masz dość nisko a ta duża wartość momentu nie bierze się z nikąd. Nawet jeżdżąc delikatnie i dbając o wszystkie podzespoły po programie zużywają się one szybciej - taki urok podkręcania silników turbo.

Opublikowano

Co do modzenia poliftowej 320d to wynik na poziomie 190KM nie jest niczym nadzwyczajnym...jesli ktos chce robic ze 150 na 170 to prosze bardzo tylko co to za sens :D Oczywsicie dla kogos przyrost rzedu 40KM to jest zbyt duzo.Mozna zrobic dwa programy jeden slabszy drugi mocniejszy, od wyboru do koloru :mrgreen: Jesli robisz to tak jak nalezy to wszystko smiga tak jak fabryka.

 

Co do tego, ze moze silnik wypluc to nie wydaje mi sie to prawda, bo jest tak jak kolega mowil jak bedziesz kadzil do granic mozliwosci to nawet seria sie podda :D

 

Niech kolega Kobe sie nie obrazi, ale na jego przykladzie bedzie mozna oceniac. Po niedzieli mam nadzieje podzieli sie ze wszystkimi swoimi wrazeniami z jazdy :cool2:

chiptuning, diagnostyka

506 072 789

Opublikowano
Moim zdaniem wyciąganie 190 czy 200 KM z silnika M47N to proszenie się o koszty, ale pozostawiam to do przemyślenia dla właściciela auta.

 

Kolego twoj przyrost na poziomie 177KM jest przez to taki, ze jestes uzytkownikiem auta z automatyczna skrzynia i sila rzeczy nie podkrecisz go tak mocno jak ze skrzynia manualna... Po drugie zobacz ile miales w serii :(

chiptuning, diagnostyka

506 072 789

Opublikowano

no ja to samo pisałem, zależnie ile mi wypluje z seri ... a chodziło mi ( tak przyszpuszczam ) że silnik 2.0d jest taki sam, bazowo jak mój, a różnica w mocach jest 163 177( turbo, wtryski,program) ,przy wytrzymałości nie chodziło o wtryski i turbo ale o sam silnik ( że on sie nie wykicha )

silniki 2.0d i 3.0d ( różne moce i w różnych modelach ) były ładnie opisywane w bmw trends miesiac po miesiącu,( ostatnie wydania jakoś) tak samo na czym polegał tuning alpiny w przypadku e90 320d z bazowego 163 konie

Opublikowano

Ludzie sie oburzaja, ze podkrecenie do 190KM to przesada...polftowce dobrze trzymaja serie, no ale zdarzaja sie tez wyjatki, tak jak u kolegi na wykresie...mozesz miec plus lub minus 10KM. Jesli masz mocna serie, a wnioskuje z pierwszego posta kolegi w tym watku, ze ma:

Porobiłem wszytsko, wtryski ok, turbo nowe, silnik nie pali oleju, nie kopci nawet bez kataliatorów na totalnym przelocie i remusie na końcu - o dziwo.

 

Wiec jesli ma prawie 160KM w serii do przyrost do 190 czy nawet pomiedzy 190 a 200KM nie jest niczym nadzwyczajnym. To nie jest benzyna, ze nie podskoczysz powyzej 10%... :D

chiptuning, diagnostyka

506 072 789

Opublikowano
Kolego twoj przyrost na poziomie 177KM jest przez to taki, ze jestes uzytkownikiem auta z automatyczna skrzynia i sila rzeczy nie podkrecisz go tak mocno jak ze skrzynia manualna... Po drugie zobacz ile miales w serii :(

 

Ja dokładnie wiem dlaczego mój przyrost jest taki a nie inny. Zażyczyłem sobie indywidualnego programu który miał nie przekroczyć 180 KM i 390 Nm (ze względu na automat). Wyobraź sobie że auto mam w stanie idealnym a i tak nie trzymało serii i wyszło to dopiero na hamowni bo nigdzie indziej nie można było zaobserwować nawet najmniejszych odchyłek od normy. Dlatego wgrywanie programu bez s hamowania auta uważam za nierozsądne.

Opublikowano
hehe gorąco wierzę że jest i wyjdzie na hamowni mocna seria :) wszytsko wskazuje że tak jest ale zweryfikuje w dniu chipowania, mam nadzieje że nie spotka mnie nie miłe zaskoczenie, a hamowany może być przeciez pare razy nawet przed po podczas chipowania jak hamownia jest na miejscu
Opublikowano
hehe gorąco wierzę że jest i wyjdzie na hamowni mocna seria :) wszytsko wskazuje że tak jest

 

Kolego nie napisałeś nic co by wskazywało na mocną serię. Jak na razie napisałeś że wymieniłeś trochę gratów i auto dobrze jeździ. Nie podałeś nam podstawowych rzeczy do weryfikacji wydajności systemu paliwowego czy układu dolotowego.

Podaj jakie masz korekty na wtryskach, jakie osiągasz maksymalne ciśnienie na szynie CR (tu się sprawdzi w jakim stanie masz pompę wysokiego ciśnienia). Dodatkowo podaj jakie osiągasz ciśnienie doładowania powietrza w układzie dolotowym. Dopiero po tych wartościach (zakładając że same czujniki dobrze mierzą) można określić sprawność twojego auta.

Było u mnie już nie jedno auto które miało wymienianą turbinę a mimo to turbina nie osiągała wartości ciśnienia doładowania żądanych przez komputer. Dopiero po regulacji i sprawdzeniu oraz wymianie filtrów udało się przywrócić serię.

Opublikowano
Kolego twoj przyrost na poziomie 177KM jest przez to taki, ze jestes uzytkownikiem auta z automatyczna skrzynia i sila rzeczy nie podkrecisz go tak mocno jak ze skrzynia manualna... Po drugie zobacz ile miales w serii :(

 

Ja dokładnie wiem dlaczego mój przyrost jest taki a nie inny. Zażyczyłem sobie indywidualnego programu który miał nie przekroczyć 180 KM i 390 Nm (ze względu na automat). Wyobraź sobie że auto mam w stanie idealnym a i tak nie trzymało serii i wyszło to dopiero na hamowni bo nigdzie indziej nie można było zaobserwować nawet najmniejszych odchyłek od normy. Dlatego wgrywanie programu bez s hamowania auta uważam za nierozsądne.

 

Dodam tylko ,ze hamownia hamowni nie rowna i slyszalem juz o takich czarach i roznych pomiarach, ze szok...kolego to, ze zazyczyles sobie indywidualnego programu to chyba normalne...bo gotowce to na allegro mozna kupic i kazdy dobrze robiacy mody moze Ci zrobic przyrosty +15,20 i 30 itp...mozna zrobic nawet ECO Tuning, ale to juz inna bajka.

 

Wiadomo, ze hamownia to super sprawa, jak ktos przyjezdza do mnie to mozemy sie umowic i za 80zl robimy pomiar na hamowni w Poznaniu. Tylko, ze jak do tej pory kazdy, kto wsiadl po modzie czul od razu roznice, ale to tez juz inna sprawa :D

 

hehe gorąco wierzę że jest i wyjdzie na hamowni mocna seria :) wszytsko wskazuje że tak jest

Podaj jakie masz korekty na wtryskach, jakie osiągasz maksymalne ciśnienie na szynie CR (tu się sprawdzi w jakim stanie masz pompę wysokiego ciśnienia). Dodatkowo podaj jakie osiągasz ciśnienie doładowania powietrza w układzie dolotowym. Dopiero po tych wartościach (zakładając że same czujniki dobrze mierzą) można określić sprawność twojego auta.

 

live data i bedzie wszystko jasne :cool2:

chiptuning, diagnostyka

506 072 789

Opublikowano

Ja ze swojej strony moge polecic:

 

http://diesel-tuning.pl/

 

Masz 100km, osobiscie jeszcze nie robilem u niego, ale znajomi sa zadowoleni! Ludzie jezdza z calej Polski, koles zna sie na rzeczy i ma doswiadczenie.

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.