Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Szukaj oryginału BMW podobno są trwalsze....

 

 

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

 

To ciekawe... Wiadomo, kto produkuje felgi dla BMW? BBS, Fuchs, Beyern? Ronal kiedyś. Ktoś jeszcze?

Pierwszy SUV... pierwsze V8...

 

(ex F10 520d; F10 535d; G11 LCI 740d)

Opublikowano
Zdejmij koło i poczytaj - na moich podpisał się ronal. Też sądzę, że orginał będzie lepszy od felg ze średniej półki.
Opublikowano

raczej zdecydowany jestem na te DEZENTy TB - występują max w 18 cali i ET30 - tak są homologowane do F10.

 

@maciek_w - Zastanawiam się nad 19 cali, ale nie za bardzo wierzę w brak spadku komfortu, drogi na Śląsku są różne a moje doświadczenia przy niskim profilu są raczej negatywne - ale rozumiem, co chciałeś mi powiedzieć - po prostu komfort na 19 nie jest zły i da się jeździć

 

Dodatkowo osiemnastki mają zaletę - są sporo tańsze zarówno felgi jak i opony - to też jest argument :norty:

Jak mi wpadną w oko jakieś 19, co mnie urzekną :) - to się jeszcze zastanowię.

 

Co do jakości felg oryginalnych i tych ze średniej półki - nie ma to znaczenia większego, bynajmniej dla mnie, bo oryginalne niczym się specjalnie nie wyróżniają, ważą podobnie, a jak robi je Ronal, to nie spodziewam się po nich ochów i achów, choć do Ronala nic nie mam, nawet lubię tą firmę. Dopiero felgi BBSy i podobne do nich robią różnicę w jakości, no ale i w cenie...

 

A wrócę do mojego pierwotnego pytania - które z tych dwóch powyżej - RIAL czy DEZENT?

Opublikowano

A ja Ci też polecam 19" na lato. Nie ma spadku komfortu.

Niemniej jak włożę zimówki na 18" to jakbym się przesiadł do Citroena. Co by nie powiedzieć, to zawsze czekam już na ten moment zmiany na letnie. 19" na lato 18" na zimę. Myślę, że to bardzo udany kompromis, pomiędzy wyglądam, ceną opon i komfortem. Dla mnie idealny.

Też mieszkam na śląsku, i jakoś na 19" nie narzekam.

Opublikowano
raczej zdecydowany jestem na te DEZENTy TB - występują max w 18 cali i ET30 - tak są homologowane do F10.

 

@maciek_w - Zastanawiam się nad 19 cali, ale nie za bardzo wierzę w brak spadku komfortu, drogi na Śląsku są różne a moje doświadczenia przy niskim profilu są raczej negatywne - ale rozumiem, co chciałeś mi powiedzieć - po prostu komfort na 19 nie jest zły i da się jeździć

 

Dodatkowo osiemnastki mają zaletę - są sporo tańsze zarówno felgi jak i opony - to też jest argument :norty:

Jak mi wpadną w oko jakieś 19, co mnie urzekną :) - to się jeszcze zastanowię.

 

Co do jakości felg oryginalnych i tych ze średniej półki - nie ma to znaczenia większego, bynajmniej dla mnie, bo oryginalne niczym się specjalnie nie wyróżniają, ważą podobnie, a jak robi je Ronal, to nie spodziewam się po nich ochów i achów, choć do Ronala nic nie mam, nawet lubię tą firmę. Dopiero felgi BBSy i podobne do nich robią różnicę w jakości, no ale i w cenie...

 

A wrócę do mojego pierwotnego pytania - które z tych dwóch powyżej - RIAL czy DEZENT?

 

Dezent wygląda ładniej :)

 

Dobrze odczytałeś moje intencje: spodziewam się, że na 19 komfort nie spadnie, a prowadzenie znacznie się polepszy :)

Pierwszy SUV... pierwsze V8...

 

(ex F10 520d; F10 535d; G11 LCI 740d)

Opublikowano
Siemanko. Powoli przymierzam się do zakupu letnich bucików. Cały czas mam dylemat miedzy 19" a 20" :? Chociaż bardziej jestem za 20". Czy w rozmiarze 245/35/20 powinienem zastosować zmienne rozmiary??? ( na tył 275 jak zaleca producent) no i co z oponami ROF czy są konieczne??? Jakie ET??? Mysle o felgach Z-preformance ZP.06 Jeżdżę F10 535i
Opublikowano
No to mi namieszaliście z tymi 19 calami. Muszę się z tym przespać :think:
Opublikowano
Jeszcze powiedzcie mi - czy na 19 calach można montować jeden rozmiar na tył i przód, czy raczej już kombinowany z szerszym tyłem?
Opublikowano
koledzy @Pemek i @maciek_w - jeździcie na Run Flatach? Bo słyszę też głosy, że 19 cali z RoF będzie twardo, a chcę właśnie z Rof. Ciekaw jestem, czy macie na 19 RoF ?
Opublikowano

Ja będę miał za miesiąc RoF na 20" przy normalnym zawieszeniu (bez AD i bez EDC), które dodatkowo obniżę na sprężynach H&R.

 

Odpowiem Ci wtedy. Spodziewam się braku dramatu. A jeśli mieszkasz/bywasz w Warszawie, to zapraszam do wypróbowania organoleptycznie. Sam ocenisz :)

 

 

sent from my iPhone (sorry for typos) via Tapatalk

Pierwszy SUV... pierwsze V8...

 

(ex F10 520d; F10 535d; G11 LCI 740d)

Opublikowano

No problem. Wrzucę również fotki do galerii

 

 

sent from my iPhone (sorry for typos) via Tapatalk

Pierwszy SUV... pierwsze V8...

 

(ex F10 520d; F10 535d; G11 LCI 740d)

Opublikowano
Ja będę miał za miesiąc RoF na 20" przy normalnym zawieszeniu (bez AD i bez EDC), które dodatkowo obniżę na sprężynach H&R.

 

Odpowiem Ci wtedy. Spodziewam się braku dramatu. A jeśli mieszkasz/bywasz w Warszawie, to zapraszam do wypróbowania organoleptycznie. Sam ocenisz :)

 

Faktycznie będzie grubo :cool2: z chęcią zobaczę live. Bywam w W-wie średnio co 2 tygodnie - więc jak już będziesz miał to pochwal się, być może uda nam się gdzieś na kawkę po McDonalds spotkać.

 

Powiem więcej - nabawię się kompleksów :cry2: - a ja martwię się o 19 cali... :mad2: Ale może też to trochę usprawiedliwię - u mnie auto śmiga i zarabia, rocznie F10 nawinę przynajmniej 40kkm lub więcej, lubię auta, ale taką perełką w garażu jest motocykl, stąd moje podejście - ma być głównie praktycznie a eksploatacja - cóż tu oszukiwać - nie za drogo :wink:

Opublikowano

19" będzie akurat :)

 

Zastanawiałeś się nad używanymi?

Pierwszy SUV... pierwsze V8...

 

(ex F10 520d; F10 535d; G11 LCI 740d)

Opublikowano
19" będzie akurat :)

 

Zastanawiałeś się nad używanymi?

 

No właśnie - u mnie w dość dobrym i porządnym serwisie oponiarskim, gdzie być może zakupię któryś zestaw, odradzają mi 19cali - twierdzą, że jak auto ma być głównie do jazdy, a nie do lansu - to 18cali jest idealne, odradzają 19cali szczególnie na RoF. Znam się z nimi od lat i cenie ich zdanie, za to niektórzy z Was mają doświadczenie i twierdzicie co innego :think:

Nawet nie chodzi o samą różnicę w cenie zestawów pomiędzy 18 a 19 cali (choć jest znacząca - około 2500zł) to 19 cali w ogóle wydaje mi się "droższe", ponieważ każdy następny kpl opon będzie droższy, do tego zakładam, że czasem trzeba będzie felge wyprostować po jakiejś niespodziance na drodze, do tego zawsze wydaje mi się, że im niższy profil opony, tym szybciej opony lecą - ale to może złudzenie :wink: No i zawsze jakiś spadek komfortu będzie. Więc jakby nie chcę zrobić sobie większego problemu za większą kasę :)

Jak 19cali - to podoba mi się MAK BIMMER - jest na RoF i ma homologację BMW do F10 - ET30.

Jeszcze sam z sobą walczę :mad2: Już mi chyba więcej nie pomożecie - jak założę (i co założę) to się pochwalę.

Używek nie biorę pod uwagę w ogóle - nieopłacalne w przypadku własnej działalności.

Opublikowano

Jak masz zaprzyjaźniony warsztat, to może założą Ci koła 19" na próbę? I sprawdzisz?

 

Porównasz komfort i prowadzenie. Na pewno nie decyduj się na większe koła, bo "chłopaki na forum krzyczeli, że będzie lepiej" ;)

 

m.

 

 

 

sent from my iPhone (sorry for typos) via Tapatalk

Pierwszy SUV... pierwsze V8...

 

(ex F10 520d; F10 535d; G11 LCI 740d)

Opublikowano
19" calowe koła są jak najbardziej odpowiednie, a jak chcesz taniej to wiadomo im mniejsze tym tańsze :D
Opublikowano

Panowie pytanie za zimnego Lecha ;)

 

Czy do F10 gdzie BMW przewiduje dla 19" przód szerokości 8,5J i ET 33 oraz tył 9J i ET44 można wsadzić obręcz o szerokości 8,5J i ET 40 na przód i tył? Auto bez X.

I pytanie nr 2 o felgi w rozmiarze 20" przód 9J ET40 i tył 10,5J ET35?

 

Link do pytania nr1 : http://allegro.pl/asa-bbs-19-5x120-e90-e92-e46-i5134550011.html

Link do pytania nr2 : http://allegro.pl/asa-bbs-20-5x120-bmw-10-5-cala-i5161201893.html

 

Wg. kalkulatorów wszelakich opcja nr 1 nada się bo przesunięcie jest niewielkie, natomiast w opcji nr 2 wychodzi 27mm do środka, jest to akceptowalne na tyle?

Opublikowano

W czwartek mam odebrać samochód :) Kupiłem 525 xdrive w kolorze kosmicznoszarym. Samochód mam mieć na zimowych oponach, więc od razu zastanawiam się nad zakupem letnich opon i felg. Z rozmiarem stawiam na 19 cali. Ale nie mogę poradzić sobie z wyborem wzoru i koloru.

Myślałem o takich :

http://www.sport-wheels.de/bilder/2011dsc02996_1314012023.jpg

Lub takich :

http://www.bimmerpost.com/forums/attachment.php?attachmentid=574175&d=1314924197

 

Może mi ktoś podpowiedzieć jakie to wzory/producenci ? Przypuszczam że te drugie to oryginały od M tak ?

Opublikowano

Te 2 to oryginały i wg. mnie jedyne słuszne do tego auta :)

 

Pzdr

Sprzedam Graty po Aucie :


- Wybierak ( Joystik ) Zmiany biegów zwykły do F10-tki - cena 200zł ! ( stan idealny )

- Licznik Europejski F10 ( stan BDB ) - cena 200zł

Opublikowano

Tak, te drugie to m-pakietowe 19". Robi je pewnie Ronal (na pewno produkuje m-pakietowe 18", które mam u siebie jako zimowe koła)

 

 

sent from my iPhone (sorry for typos) via Tapatalk

Pierwszy SUV... pierwsze V8...

 

(ex F10 520d; F10 535d; G11 LCI 740d)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.