Skocz do zawartości

Felgi do F10


SJ

Rekomendowane odpowiedzi

Do RWD jak kto chce, ale do x-drive to bym chyba brał 285/30 bo po jakiego kija montować mniejsze koła na tył. To tak jakby zamontować cztery równe przykładowo 245/40R19 tylko z przodu nówki a z tyłu łyse...

Niewiem dlaczego są zalecane 275/30 jak to nijak się ma do 245/35...a później się rozlatują przekładnie...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Doszedł ktoś do tego dlaczego nie mogą być mieszane fele 19" do F11??

Gdzieś na niemieckim forum wyczytałem że chodzi o ładowność, niby F11 ma cięższy tył od F10, ale jaka to będzie różnica to niewiem, bo przecież są 275 35 19 z indeksem 96 jak i 100.

Szukam felg i bardzo mały jest wybór 4 sztuk z jednakową szerokością...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Doszedł ktoś do tego dlaczego nie mogą być mieszane fele 19" do F11??

Gdzieś na niemieckim forum wyczytałem że chodzi o ładowność, niby F11 ma cięższy tył od F10, ale jaka to będzie różnica to niewiem, bo przecież są 275 35 19 z indeksem 96 jak i 100.

Szukam felg i bardzo mały jest wybór 4 sztuk z jednakową szerokością...

 

A tam mało trzeba dobrze szukać. Kupiłem na lato 20 cali w jednej szerokości.


Tu masz wz 351 w jednej b sobie zapisałem https://www.otomoto.pl/oferta/felgi-bmw-f10-f06-m-pakiet-19-8-5j-et33-5x120-ID6Djffc.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Myślałem o 351 bo tego jest chyba najwięcej, ale mój furek jest bez m pakietu i te felgi jednak trochę nie do końca mi pasują... Trochę się to gryzie według mnie...

 

Nic się nie gryzie nie przesadzaj. Widziałem 351 na furach bez mpakietu i ta felga zacnie wygląda na każdej efce.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przecież nie musisz zakładać felg BMW. W tych rozmiarach spokojnie znajdziesz coś z palety DOTZ/AEZ z certyfikatami dla BMW, pod RFT. A wzory mają ładne, niektóre podobne do wzorów BMW.

Często te same wzory można wybrać w różnych wariantach kolorystycznych (carne, srebrne, mieszane) - naprawdę jest wybór a i ceny przystępne.

NLEb0fNRBeavxzh7MMFjigrq-ruHtsgBxZ6LWdTWx2yUjPCLn9L8XVhyIJiy7wYNy7bqWq2xihAEyWULjN0jrdWUHikpoIs9Zp_6LeahrhW_K_3_juEg3jPyJN2d2FvvadeDpVqWILdIuvn3rWE-7Q

Teaser?width=2560&height=780&exp=633778&fps=ad1af9e5654edcb3b76eb14debafaf3d1169cb66

maxresdefault.jpg

aez-antigua-dark-8147-f-f-l280-sk3.jpeg


Ja np. założyłem u siebie DOTZ SUZUKA (pierwsze zdjęcie) i bardzo dobrze to wygląda. Chociaż bardziej podobały mi się DOTZ Misano - druga fota, ale zrezygnowałem ponieważ mam standardowy zestaw hamulców i stwierdziłem, że przy tych felgach za bardzo bedzie sie rzucać.

Z kolei wcześniej miałem F30 na AEZ Antigua (jak na ostatnim zdjęciu) - F10 też dobrze z nimi wygląda.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Doszedł ktoś do tego dlaczego nie mogą być mieszane fele 19" do F11??

Gdzieś na niemieckim forum wyczytałem że chodzi o ładowność, niby F11 ma cięższy tył od F10, ale jaka to będzie różnica to niewiem, bo przecież są 275 35 19 z indeksem 96 jak i 100.

Szukam felg i bardzo mały jest wybór 4 sztuk z jednakową szerokością...

 

A tam mało trzeba dobrze szukać. Kupiłem na lato 20 cali w jednej szerokości.


Tu masz wz 351 w jednej b sobie zapisałem https://www.otomoto.pl/oferta/felgi-bmw-f10-f06-m-pakiet-19-8-5j-et33-5x120-ID6Djffc.html


20" w jedenej szerokości ? Czyli co 245 na tył ? Troche cienko :)


Chyba nie ma nawet czegoś takiego na naklejce ,czy sie mylę ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Doszedł ktoś do tego dlaczego nie mogą być mieszane fele 19" do F11??

Gdzieś na niemieckim forum wyczytałem że chodzi o ładowność, niby F11 ma cięższy tył od F10, ale jaka to będzie różnica to niewiem, bo przecież są 275 35 19 z indeksem 96 jak i 100.

Szukam felg i bardzo mały jest wybór 4 sztuk z jednakową szerokością...

 

A tam mało trzeba dobrze szukać. Kupiłem na lato 20 cali w jednej szerokości.


Tu masz wz 351 w jednej b sobie zapisałem https://www.otomoto.pl/oferta/felgi-bmw-f10-f06-m-pakiet-19-8-5j-et33-5x120-ID6Djffc.html


20" w jedenej szerokości ? Czyli co 245 na tył ? Troche cienko :)


Chyba nie ma nawet czegoś takiego na naklejce ,czy sie mylę ?

 

Mam xdrive, miałem 18 z 245 na tyle teraz beda 20 z 245 na tyle. Nie uważam że cienko i każdy musi mięc 275 czy 285. Tym bardziej że przy szerszym tyle i nie równym zużyciem zaraz mi obwody pouciekają i może być problem z vtg.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wrzuciłem na auto chyba mało spotykane oryginalne felgi BMW F10 M5 styling M408

niestety nie mam narazie lepszego zdjęcia


wszystko pasuje, nic nie obciera


9x19 ET 32 11,40 kg front

9x19 ET 25 11,51 kg back


RygN1iQ.jpg

FnjigN6.jpg


tutaj inne zdjęcia na akurat na F11:


attachment.php?attachmentid=697971&stc=1&d=1338229525

Edytowane przez arolst
gm7CfMp.jpg?1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
szczerze mówiąc felga 19, 20 cali ładnie wygląda, tyle że to koniec jej atutów. przy 19 calowych felgach profil opony to co najwyżej 40 a jeżeli będzie to run flat to na naszych drogach jeździ się jak wozem drabiniastym. ja w oryginale zakupił bmw na felgach 19 calowych przód ET 33 opona 245/40R19 tył ET44 opona 275/35R19 więc wiem co mówię. Teraz przeszedłem na 18 calowe felgi ET30 z oponami 245/45R18. Jest dużo lepiej jeśli chodzi o konfort jazdy.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

szczerze mówiąc felga 19, 20 cali ładnie wygląda, tyle że to koniec jej atutów. przy 19 calowych felgach profil opony to co najwyżej 40 a jeżeli będzie to run flat to na naszych drogach jeździ się jak wozem drabiniastym. ja w oryginale zakupił bmw na felgach 19 calowych przód ET 33 opona 245/40R19 tył ET44 opona 275/35R19 więc wiem co mówię. Teraz przeszedłem na 18 calowe felgi ET30 z oponami 245/45R18. Jest dużo lepiej jeśli chodzi o konfort jazdy.

 

Tak wiem co mówię bo tylko Ty jeździsz na takiej feldze ;) oczywiście że do 20 nie założe RF tylko wzmacniane. Mam inne auto na profilu 40 i jeździ się zupełnie normalnie. Oczywiście trzeba ciut uważać. Ale polskie drogi coraz lepsze. Po mieście akurat efka moja nie jeździ. Profil 35 przy 20 calach i eibachu zakładam że trochę komfortu stracę. Ale nie na tyle by się jeździć nie dało. Sporo chłopków jeździ i sobie chwali. 18 mialem i wytrzymałem rok z tym wyglądałem i baloniastym prowadzeniem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zakładaj śmiało. Ponad 4 lata śmigałem F10 535d x-drive (gdzieś na forum chyba nawet są ślady po mojej galerii) na 20” kołach na lato i obniżonym zawieszeniu (fabrycznie było pasywne m-pakietowe)


W mojej ocenie, na tym zestawie samochód jeździł o niebo lepiej niż na fabrycznym. Utraty komfortu nie zarejestrowałem. Za to wzrost przyjemności z jazdy, większe poczucie bezpieczeństwa i komunikacji tego, co dzieje się z samochodem, zdecydowanie zauważyłem


Prawda jest taka, że przy niskim profilu trzeba nabyć kilku nowych nawyków: omijania studzienek, wyższych krawężników, etc.


Ale widok pięknie wyglądającego auta, radocha z prowadzenia z nawiązką zrekompensują te drobne mankamenty



Sent from my iPhone using Tapatalk

Pierwszy SUV... pierwsze V8...

 

(ex F10 520d; F10 535d; G11 LCI 740d)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.