Skocz do zawartości

[E34] Pompa paliwa


zlyzet

Rekomendowane odpowiedzi

Hej

 

Napiszę z czym ostatnio walczę może ktoś będzie miał jakieś info na ten temat i uniknę wizyty u następnych "specjalistów"

Problem jest taki - rano na zimnym silniku po zapaleniu silnik pracuje kilka sekund po czym gaśnie, jak się go przytrzyma delikatnie na obrotach to po chwili już pracuje dalej względnie normalnie - względnie ponieważ falują obroty. Nie ma jakiegoś totalnego falowania bardziej słuchowo i "czuciowo" bo wskazówka od obrotów nie lata. Zauważyłem też że na gazie (sekwencja) jakby się to uspokaja natomiast auto pracuje na gazie - włączam benzynę i wtedy zafaluje i pracuje dużo mniej równo niż na gazie. I teraz - silnik przełożony z innego samochodu gdzie wszystko chodziło idealnie, nic z tych objawów nie było. Samochód był na komputerze - u elektryka - stwierdził że błędów zero, czujniki wszystkie sprawne etc. Zastanawiam się teraz co dalej, strzelam w pompę paliwa nie wiem czy w ogóle taka usterka jest możliwa. Jak napisałem cały silnik i osprzęt jest z innego samochodu gdzie wszystko śmigało super więc zastanawiam się nad rzeczami które są w aktualnej budzie i nie były wymieniane - jedyne co mi przychodzi do głowy to ta nieszczęsna pompa paliwa - ktoś ma inne pomysły ?

Galeria samochodu: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=157&t=246628


Komputery, konsole, gry - sprzedaż, serwis. http://WWW.ZETCOM.ORG

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Albo regulatora ciśnienia paliwa no chyba że listwa z silnika gdzie było wszystko cacy to regulator odpada i zostaje tylko pompa i zapchany filtr paliwa.
Po czterdziestce człowiek ma, trochę z osła, trochę z lwa.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Filtr paliwa nowy więc odpada, listwa była z całym silnikiem więc też powinna być ok zostaje pompa. Sprawdzę ciśnienie zobaczymy co wyjdzie. Dzięki za podpowiedź dam znać co z tego wyszło.

Galeria samochodu: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=157&t=246628


Komputery, konsole, gry - sprzedaż, serwis. http://WWW.ZETCOM.ORG

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sprawdź przewody od powietrza, może gdzieś ciągnie coś lewego. Jak robiliśmy przekładke do e30 to był podobny problem i przewód od krokowca był nieszczelny i ułamany przewód we wtyczce na krokowcu, też gasł.

(OO=[][]=OO)

Jeżeli Bóg byłby za przednim napędem to chodzilibyśmy na rekach!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najpierw spróbuję z tym ciśnieniem bo jak pisałem wcześniej motor chodził idealnie a całość była przekładana więc jeśli nie pokaszanili czegoś przy przekładce to powinno być git. A jeśli chodzi o gaśnięcie to gaśnie tylko i wyłącznie przy niskiej temperaturze po pierwszym zapaleniu rano potem już takich akcji nie ma.

Galeria samochodu: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=157&t=246628


Komputery, konsole, gry - sprzedaż, serwis. http://WWW.ZETCOM.ORG

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Problem rozwiązany w sumie przypadkowo, najprawdopodobniej przyczyną dziwnej pracy był odpięty wężyk o którym pisałem w tym temacie:

viewtopic.php?f=71&t=173445&p=1249597#p1249597

Po podpięciu węża zero falowania, zero gaśnięcia super motor chodzi.

Dzięki wszystkim za zainteresowanie.

Galeria samochodu: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=157&t=246628


Komputery, konsole, gry - sprzedaż, serwis. http://WWW.ZETCOM.ORG

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.