Skocz do zawartości

kubul

Zarejestrowani
  • Postów

    80
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E60 530i
    G30 530 xi

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia kubul

Entuzjasta

Entuzjasta (6/14)

  • Dedicated Unikat
  • Pierwszy post Unikat
  • Współtwórca Unikat
  • Tydzień na forum
  • Miesiąc na forum

Najnowsze odznaki

2

Reputacja

  1. Zamówione 540d, czekamy 🙂 Podobno pół roku produkcja. Realnie myśle między 6 a 8 miesięcy
  2. Rozni i to bardzo. Na ukrainie nie trzeba brac pakietu travel zeby miec otwierana klape bagaznika elektrycznie i dostep komfortowy... nie trzeba brac pakietu komfort aby dodac elektryke do foteli podstawowych... Na ukrainie mozna sobie dodac do konfigu interaction bar. Pakiety sa zupelnie inaczej skonstruowane. Nie wiem czy korzystniej czy niekorzystniej względem naszych bo nie analizowalem tego. To pokazuje tylko jak unia europejska nam narzuca czym mozemy jezdzic czym nie. Ukraina rowniez jest w europie wiec mozna smialo nazwac to "rynkiem europejskim" i u nich mozna zamowic juz silnik 530i, u nas nie. Co dziwne 530i jest dostepne tylko z RWD.
  3. Nie mamy możliwości kupna tam i zarejestrowania go tutaj? Nawet dolczając vat i cło wychodzi korzystnie. No i silnik 530i...
  4. Rozumiem, że 5er poszło w masówke i ma być "tanie", ale dlaczego nawet chcąc dopłacić do czegoś to nie mogę? Dlaczego u konkurencji mogę wybrać opcje takie jak dociągi, masaże itp a w BMW nie mogę? Dlaczego u konkurencji gama silników jest bogatsza a tutaj jest co jest? Już jakość jakością, ale uniemożliwianie konfiguracji auta pod siebie jest co najmniej uwłaczające. Niech to kosztuje, ale jako klient marki premium wolalbym mieć wybór.
  5. Też mnie boli najbardziej gama silników. Co gorsza konkurencja wypada dużo lepiej pod tym względem, chociaż zobaczymy co Audi zaprezentuje w nowej A6/A7. W mercu dodali R6 mhev w benzynie jak i dieslu (e450 i e450d) o rozsądnej mocy. W bmw mamy tylko phev R6 i diesla R6 wykastrowanego o 40 koni wzgledem g30. Pytanie do osób ktore przesiadły się z g30 520d na g60 520d - czy jest jakaś roznica w dynamice? Jezeli tak to w ktora strone? Mam obecnie 530xi g30, jezdzilem w zastepstwie g31 520d i pamiętam, że byłem pozytywnie zaskoczony.
  6. Serio A6/A7 lepiej wykonane niż G60? Chodziło mi po głowie A7, bardzo podoba mi się wizutalnie, wsiadłem do modelu testowego wyposażonego pod korek, złapałem za kierownice i ... wysiadłem. Nie mogłem uwierzyć, że tak cienniutka i tandetna w dotyku kierownica jest w takim aucie, w dodatku była to kierownica "topowa" dla tego modelu. Siedzenia jak i reszta też baardzo słabo. Ciekawe co nam zaprezentuje Audi w segmencie E (mowimy oczywiscie o wersjach spalinowych) Co do Mercedesa, oglądałem ostatnio E klase i rzeczywiście jest to poziom wyżej niż BMW, ale też z rabatami jest dużo gorzej i finalnie podobnie skonfigurowana wersja wychodzi okolo 50k drożej. W Mercu na E klasę dostałem 10-11%, w BMW 17-18%.
  7. Nie wiedzialem ze mozna dostac demo na dluzej niz godzine czy dwie. To zalezy od salonu? Czy trzeba uzyc jakis argumentow zeby dali auto na kilka dni?
  8. Dziś lub jutro przejade sie do Merca. Nowa e klasa zrobila na mnie wrazenie, gama silnikow tez fajna. E450d wyszedl mi okolo 450k w konfigu, ciekawe jakie rabaty są.
  9. Gama silników w G60 jest żałosna na Europę, ktora bawi się w zbawianie świata. Za oceanem już nie ma tego problemu, jest 530i, 540i itp. Od zawsze jezdzilem benzynami, teraz jestem zmuszony albo do diesla, ktory tez zostal wykastrowany wzgledem g30 albo do hybrydy, bo 520i z napędem na tył niestety nie sprosta moim oczekiwaniom.
  10. Na zdjęciach G60 wygląda słabo, ale na żywo w M pakiecie i feldzie jest naprawde ładna. W sumie nowa E klasa też mi się podoba, ale rabat w okolicy 18% w BMW mnie bardziej przekonuje. Ciągle waham się nad 550e vs 540d. Za 550e przemawia moc, nieduża dopłata względem 540d, w dodatku w podstawie mam pneumatykę, ambiente. Za 540d przemawia bezawaryjność, mniejsza utrata wartości i łatwość sprzedaży. Autem zamierzam jezdzic 3-4 lata z przebiegami rzędu 20k/rok. Co byście wybrali?
  11. Pojawila sie opcja sportowych foteli M za 23 tys (w pakiecie jest skorzana tapicerka). Ktos ma opinie na ich temat vs komforty? Dodatkowo chyba podrozaly pakiety repair
  12. Czy jezdzi ktos z Was 550e? Jakie jest srednie spalanie na trasie na dluzszym dystanie (kilkaset km) przy predkosciach autostradowych 140-160kmh? Mowie tu o sytuacji ze bateria się rozładuje i wszystko ciągnie silnik spalinowy. Jak wtedy z elastycznoscia, przyspieszeniem?
  13. kubul

    RABATY

    Tak strzelam. Na oficjalnej stronie jest rabat z 594 na 463, czyli 22-23%. Pewnie mozna jeszcze ponegocjowac. Z tym 30 to moze przesadzilem. Tak czy siak elektryka nawet za -50% bym nie chcial. Link https://www.facebook.com/share/Wi8RrvKk8zZdxrG3/
  14. kubul

    RABATY

    Widziałem reklamy na fb salonu bmw fus typu rabat i5 m60 z 600k na 460, okolo 24%, wiec pewnie w salonie kolo 30 do ugrania. Ostatnio duzo widze reklam rabatow elektrycznych bmw czy to i4 czy i5, wiec chyba sie pozbywaja.
  15. kubul

    BMW M5 (G90)

    A w salonach mowia ze nie pokaze sie juz nic innego, ze gama silnikow juz jest wyczerpana... wszedzie dezinformacja.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.