Skocz do zawartości

slomka00

Zarejestrowani
  • Postów

    20
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    F30 328i M-Pakiet 2014

Osiągnięcia slomka00

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. A orientujecie się może jak to wygląda z gwarancją? Bo mam nowy samochód na gwarancji i się zastanawiam czy montaż nieseryjnego wydechu np. Eisenmanna powoduje utratę gwarancji. Orientujecie się? W internecie znalazłem taką wzmiankę Na podstawie tego wydaje mi się, że gwarancji to nie anuluje. Sprawdzę jeszcze w swoich papierach. Jak coś znajdę sam to też tu napiszę. Może komuś się przyda taka informacja.
  2. http://pogoda.wp.pl/kat,1034985,title,Smiejesz-sie-z-brytyjskiej-pogody-W-Polsce-jest-duzo-gorzej,wid,15968945,wiadomosc.html?ticaid=1154f0&_ticrsn=3 http://www.twojapogoda.pl/wiadomosci/112813,w-polsce-pada-tak-czesto-jak-w-anglii 159 dni w roku średnio według pierwszego artykułu więc 43%. Faktycznie nie 60%, ale 43% to dość sporo. W drugim artykule już mowa o 215 dniach z opadami w stolicy co daje rzeczone 59%. Dodając do tego fakt, że spora część tych opadów to śnieg to xDrive dla przeciętnego kowalskiego zyskuje na znaczeniu. Ja uznałem, że w deszczu czy śniegu i tak jeździ się ostrożniej i wolałem wpakować te 10k w opcje. Nie chciałem też rezygnować z RWD i potencjalnego fun'u z bączków i jazdy z napędem na tył. Nie zawiodłem się. Elektronika bardzo skutecznie dba o bezpieczeństwo. Na deszczu nie ma mowy o poślizgu (wynikającym z nadmiernej ilości gazu, bo co innego jak będzie się próbowało dużo za szybko wejść w zakręt, wtedy nawet xDrive nie pomoże), a na śniegu wystarczy troszkę delikatniej z gazem i bez problemu nawet na sypkim śniegu można spokojnie jechać.
  3. F31 (większa buda) i xdrive niestety robi swoje w spalaniu. A przy 3/4 na autostradach to na prawdę dużo 11,4. Chyba z prędkością 200km/h :P Ja przy prędkościach ok. 120km/h robie wcześniej wspomniane 6-7l/100km. Ale F30 i RWD
  4. Bez przesady. Przy obecnych systemach ESP, DTC itd normalna jazda z rwd to nie wyczyn. Sam jeżdżę f30 328i rwd i przy normalnej jeździe nie ma mowy o "niebezpiecznym rwd". DTC od razu wkracza do akcji i "ratuje" sytuacje, a nawet nie pozwala jej wystąpić. Nawet w zimę systemy skutecznie dbają o brak poślizgu. Co innego przy wyłączonym kompletnie DTC i skrzyni przestawionej na manual. :twisted: :twisted: :twisted:
  5. Poszły do was PMki chłopaki. :) Możemy się spotkać któregoś dnia we 3. ;)
  6. Mi 328i pali na spokojnej trasie nawet koło 6,5-7l. W mieście na spokojnie 10, przy normalnej jeździe - 11, ostro to nawet do 15 potrafi dojść, ale to już na prawdę bardzo ostra jazda.
  7. "Stukanie żelazka" to nic innego jak stygnący wydech. Ja mam nówkę 328i 8 tyś najechane i praktycznie od początku był ten dźwięk.
  8. Temat wydechu powraca. :D Ciągle się waham między Eisenmannem Sport, a M Performance. Czy jest tu ktoś z silnikime N20 i tymi wydechami z Warszawy? Chętnie bym się spotkał i posłuchał i porozmawiał na żywo o wrażeniach z tych wydechów. Stawiam piwko, albo coś. ;)
  9. Ja mam F30 328i od grudnia 2014 (z salonu) i jestem bardzo zadowolony. Najlepsze pytanie jakie można zadać osobie, jeśli chodzi o opinie nt samochodu to pytanie "Czy kupiłbyś ten samochód jeszcze raz?" Ja bym odpowiedział "Tak" - z jednym "ale". Jeśli nie byłoby mnie stać na M3/M4 :D Bo mimo, że 245hp to dość sporo, to po pół roku przestało robić wrażenie. Samochód owszem jest szybki i żwawy, ale wiadomo, apetyt rośnie w miarę jedzenia. Pewnie pokuszę się o Power Kit od M Performance póki co. A co do wad auta to przeszkadza mi tylko jedna rzecz, a mianowicie niska czułość wycieraczek automatycznych oraz konieczność ich manualnego włączenia (co to za automat skoro muszę kliknąć guzik). Poza tym auto oceniam na 8,5/10 i zdecydowanie kupiłbym je jeszcze raz... ...gdyby nie byłoby mnie stać na M3/M4 ;) (335 pomijam, bo róznica w osiągach jest bardzo mała. Jeśli już to 335d).
  10. Hej. Ja rozważam zakup Eisenmann'a Sport albo M Performance do swojej 328i. Byłaby szansa się z wami chłopaki gdzieś złapać w Warszawie, żeby posłuchać wydechów? Jest tu ktoś z M Perf w N20?
  11. Pisałem do kilku warsztatów, które posiadały w ofercie Eisenmanna Sport i wszyscy mi powiedzieli że albo podwójna (niesymetryczna) końcówka, albo poczwórna. Wszyscy powiedzieli, że nie ma opcji na podwójną symetryczną jak w 335. Czy ktoś z was robił gdzieś taką modyfikację i mu założyli? Czy to po prostu lenistwo firm czy faktycznie jest to ciężkie do zrobienia? Bo że niemożliwe to nie wierzę. Pisałem do JDL, p-ms.pl. mm-performance nie odpisało. Może macie jakieś firmy do polecenia? Czy komuś udało się zrobić taką modyfikację?
  12. Hmm. Nieźle. Trochę inaczej niż tutaj. Ciekaw jestem czy to kwestia nagrania czy po prostu różnica w modelu.
  13. No właśnie zastanawiałem się nad podwójnym symetrycznym wydechu jak w 35i, bo wygląda dużo lepiej. Remusa widziałem też spoko. Znalazłem jeszcze fajny wydech Meistershafta, jakiejś opinie?
  14. Hej! Planuję zmienić sobie wydech w moim F30 328i. Ale nie mogę się zdecydować. Z wydechów, które aktualnie rozważam są to M Performance (http://youtu.be/VoWFEKjeleU) albo Eisenmann ( ). Co myślicie o tych wydechach? Znacie może jeszcze jakieś inne fajne? Orientujecie się może w cenach i gdzie warto coś takiego zrobić? Może znacie jakąś dobrą firmę z Warszawy zajmującą się wydechami do której mógłbym się zgłosić na wymianę, albo doradziliby to i owo? Pozdrawiam Piotrek
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.