Przegląd po roku za mną.
Przebieg 7700 km. Olej wymieniany przy serwisie dotarciowym i teraz. Zgodnie z zaleceniami producenta 0W30 LL04.
Niedługo po odebraniu auta pojawiła się sporadyczna nierówna praca silnika wyczuwalna jako takie "bujnięcia" na biegu jałowym. Dosłownie jakby nie palił na jeden cylinder sporadycznie. Byłem z tym 2 razy w serwisie ale oczywiście komputer nic nie wykazał i "ten typ tak ma". Teraz znowu zgłosiłem problem. Przetestowali wtryski. Okazuje się że wtrysk nr 4 do wymiany. Wymieniony, silnik działa jak złoto.
Wymieniałem też na gwarancji gdzieś po pół roku nastawnik dyferencjału bo cichutko skrzypiał przy ruszaniu. Okazuje się, że ten wymieniony też skrzypi. I tu faktycznie chyba ten typ tak ma 🙂
Kolejna sprawa to jakość skór... Musiałem już jakiś mini retusz boczka Colourlockiem zrobić bo się podrapał jakimiś suwakami i guzikami. Nie ma porównania do Merino z M340i. Podobno to kwestia producenta skór. Do czasu wojny na Ukrainie sporo skór BMW zamawiało właśnie tam, teraz musieli zmienić dostawcę i to widać. Pocieszam się, że i tak nie jest tak źle, jak już w nowej serii 5 🙂
Poza tym bez uwag. Frajda opór. Cieszę się, że to preLCI.