Skocz do zawartości

pawelkoln

Zarejestrowani
  • Postów

    76
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E91 320d 2007 F30 320d 2013
  • Lokalizacja
    Köln, Wyszków

Osiągnięcia pawelkoln

Współtwórca

Współtwórca (5/14)

0

Reputacja

  1. Sprawdzałem na kablu tez nie idzie. Adaptera nie posiadam. Włączam hotspot, tez nic nie daje, chyba ze jest inna możliwość udostępnienia na iPhone 7
  2. Witam, zakupilem nie dawno f30, które posiada te funkcje ale one nie dzialaja. Ktoś wie co trzeba zrobic aby zadziałały... VIN WBA3D31040F237571
  3. Według inpy 2610-2620 to seria, także mieści się w zakresie.
  4. Mi się wydaje ze elektronika w moim szwankowała. Dziwi mnie strasznie ze nie wywala żadnego bledu choć złe chodziła turbina.
  5. Trochę odgrzebuje kotleta. Szybkie pytanko. Frm1 da rade przekodować na frm2? Czyli zmienic datę modułu powiedzmy na 07. Czy frm przyjemnie te pliki??
  6. Witam wszystkich z forum. Może komuś się przyda, bo nigdzie tego nie znalazłem a widziałem ze sporo osób ma z tym problem. Temat dotyczy sterownika turbiny w silniku 2.0d 163km. Jeśli nie można dobrze wyregulować sterownika, na żadnym ustawieniu, auto startuje np. od 2100 albo wyrzej, przeładowuje choć parametry mniej wiecej są ok to uszkodzony jest sam sterownik. Nie wyrzuca żadnych błędów, chodzi góra dół ale nie ustawia się tak jak komputer sobie tego życzy. Wpadłem na to przez przypadek. Kupiłem auto 120d z owym silnikiem, myśląc cały czas ze mam sprawne turbo w garazu które wcześniej siedziało w mojej 320d, ale zostało zmienione z powodu złych osiągów na drugie. Auto niby przyspieszało ale to nie było to... Wiedziałem ze to wina albo geometrii albo samego sterownika. Dziś przełożyłem sterownik z uszkodzonej turbiny która kupiłem z autem. Założyłem z identycznymi nastawami i nie ten samochód. Auto zbiera się jak nalezy od samego dołu i turbo dmucha ponad 2.6 bara. Pozdrawiam
  7. Już dawno po temacie, ale Twoim problemem był zapchany dpf, dlatego startowała za późno.
  8. Masa od AHL to pin 11. Spróbuj pociągnąć tam nowa masę ale z FRM nie z komory silnika.
  9. Sprawdź wtryski czy nie leją.
  10. Jest temat na forum poświęcony doposarzenia spryskiwaczy. Dokładnie opisane krok po kroku.
  11. Odpowiednie kodowanie i podłączenie pinów i będzie działać.
  12. No to super. Wrzuć foto w wolnej chwili
  13. Odrzebie kotleta. Doposarzylem swoją e91 w te świetne lampki. I powiem szczerze mam to samo i nie podoba mi się to. Tylko u mnie wracają do normy jak tylko ruszę. To jest napewno wina programu, czy ktoś może przypadkiem nie napisał nowego?? A może jest podkładka??
  14. Dobra może się komuś przyda. Lampy ruszyły jak podpielem pod ten pin 47. Kiedy podpinałem pod masę przy lampach nie działało, nie mam pojęcia czemu. Podobno te kable są już podpiete przy wersjach LCI także tyczy się to pre-LCI
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.