Skocz do zawartości

robur1

Zarejestrowani
  • Postów

    146
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    Już jest F11 2011r 525d 3.0d

Osiągnięcia robur1

Entuzjasta

Entuzjasta (6/14)

  • Pierwszy post Unikat
  • Współtwórca Unikat
  • Tydzień na forum
  • Miesiąc na forum
  • Rok na forum Unikat

Najnowsze odznaki

0

Reputacja

  1. robur1

    F11 520d błąd NAPĘD

    Napęd. Wkrótce sprawdź. Od 0,5 roku przy odpalaniu taki komunikat 342tys km trasa 300km, dobrze deptane, 2-3 m-ce temu, przez tydzień brak komunikatu. 345tys km ostatnio głównie lokalnie jeżdżone. Kolektory, egr świeżo wyczyszczone i dalej jest komunikat, spadku mocy nie zauważyłem. Czy po takiej robocie trzeba podłączać kompa i kasować błedy? Codziennie przy odpalaniu komunikat. Czytając poprzednie posty i biorąc pod uwagę, że po trasie z tydzień był spokój, podejrzewam DPF. Czyba, że po czyszczeniu trzeba kompa podłączyć, żeby nie wyskakiwał komunikat? Podłączając kompa, jak dpf zapchany komputer to zdiagnozuje?
  2. Nie wykryto wcześniej żadnych objawów
  3. robur1

    Bagażnik Dachowy

    Używa Ktoś innych belek niż Thule? W poprzednim F11 też mam zintegrowane relingi, ale pozmieniali lekko ich kszatł i nie pasują? Używa ktoś bagażnika firmy Amos lub cruze, używając raz na 3 lata nie widzę sensu kolejnego thule kupować. Ewentualnie odkupie kit thule 4023, bo niby taki pasuje do G05, a już go nie sprzedają jako nowego.
  4. robur1

    Zawieszenie Nivo F11 2013

    też mi pali bezpiecznik, co prawda zamiast 40a kładę 30A bo takie akurat mam, ale co chwila spalony Ma ktoś namiary gdzie kompresor można zregenerować?
  5. brak naapędu, zerwana półoś i laweta
  6. 320 tys km właśnie padło koło pasowe na wale silnika wyskoczył komunikat o braku ladowania i pasek popiskuje
  7. 315 tys proponuje przejrzeć półosie napędowe, u mnie padła lewa, napęd mam tylko na tył
  8. Popularne sieci dystrybuujące części, takich gratów mogę nie mieć, auto bardzo popularne, tych beemek to jak psów na ulicach mamy
  9. Miski, nie zamierzam zmieniać, zostało mi 3l oleju, wiec dokupie 2l, i zmienie ewentualnie wezme jeszcze z 1l, jak nie zuzyje to oddam Tylko co było źle zrobione, że tak mało zleciało?
  10. Lewe tylne koło zerwany przegub, napęd klasyczny tylny, 2011r, 315tys. Auto wróciło na lawecie i samodzielnie w przyszłym tygodniu będziemy brać się za tę awarię, na Youtube nie widzę filmików, jakieś podpowiedzi na co zwrócić uwagę? Prawy profilaktycznie też wymienić, czy tylko gumę osłaniającą przegub?
  11. Jak u mnie tuleje były wybite, auto szrpało, bałem się że to skrzynia, tuleje zrobione i jest ok
  12. Temperatura otoczenia z rn pewnie około 10C, auto przejechało 5km, postało 15min i wróciło, jazda sopojna. Wjechane na kanał, odstał 1h i spuszczone olej/zdemontowana miska olejowa. 2h tak skraplał się olej, (na filmie youtube miał 4h spływać, ale mechanik mądrzejszy bo już nie leci i zakręcił miske- a mi do głowy nie przyszło, że zrobi inaczej niż dostał wytyczne). Wlane 4l i ful. Pewnie będzie trzeba powtórzyć operacje bez wymiany miski.
  13. https://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=103&t=285453
  14. kupiłem zz przebiegiem 133tys, I właściciel olej zmieniał tak jak zaleca producent ja zmieniam co 25-30 a mam obecnie 305tys zamierzam trzymać auto do 360-380 tyś ,Jak ktoś nalatał ponad 400 i nie zmieniał chętnie przygarnę taki info Mam nie wysilony silnik, tylko 205km
  15. Czy komuś rozleciał się rozrząd przy silniku 3.0D? Jeżeli tak, to przy jakim przebiegu? Proszę pochwalić się jakie naloty osiągnęliście bez wymiany rozrządu, przekroczył ktoś 400tys, jeżeli tak to jak często zmienialiście olej w silniku? U mnie motor 525 3.0D
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.