Skocz do zawartości

manian

Zarejestrowani
  • Postów

    52
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E91 320d N47D20A 177 km 2008 PRE LCI
    http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=158&t=294325

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia manian

Współtwórca

Współtwórca (5/14)

0

Reputacja

  1. Witam. Mam to samo. To nie wtryski - wszystkie sprawdzone i nawet dwa podejrzane wymienione. Świece tez zmienione a sterownik sprawny. Moze ktoś rozwiązał ten problem i pomoże. Zero błędów w kompie.
  2. Po głębszej analizie i informacji od firmy sprawdzającej wtryski że jeden ma przelew w Max wartości ale niby jest ok mimo wszystko wymieniłem go. Okazuje sie ze jak za dużo ON idzie w przelew to spada ciśnie. Korekcje bedą ok natomiast dawka za mała. Po wymianie wtrysku na inny problem znikł. Wina całego zamiesza jest wtrysk. Auto odpala rano na zimnym normalnie :)
  3. Tez tak myślałem. Jednak w BMW numeruje sie wtryski od przodu tj chłodnicy (wcześniej rozrząd był z przodu w BMW znaczy przed silnikiem n47 z tad błędna nasza logika myślenia). Sprawdziłem - odpiolem wtyczkę od wtrysku tego przy chłodnicy i wywaliło w kompie błąd na pierwszym.
  4. Te 10 sekund nic nie daje :) Dlatego wyciągnąłem wtryski i dałem do sprawdzenia i czyszczenia. Wtryski są ok. Nadano im nowe kody IMA i zmieniłem podkładki pod wtryskami bo puszczały. Jutro Podjade je przypisac w kompie. Dam znać czy cos to dało ale dopiero w niedziele - to będzie pierwszy poranny zimny rozruch po przypisaniu wtrysków.
  5. Nie robiłem testu przelewowego - wolałem mieć pełna diagnozę. Wtryski wyszły lekko - zruszylem je kluczem i wyszły w palcach. Zostały wyczyszczone, sprawdzone i nadano im nowe kody IMA. Wyszły ok. Juz włożyłem je do auta i dałem nowe podkładki pod wtryski bo stare puszczały. Auto odpaliło i faktycznie noe trzeba było odpowietrzać. Jutro podjade je przypisać w kompie. Nie wiecie jak idzie numeracja wtrysków w BMW? Idzie od grodzi czy od chłodnicy i czy po kolei?
  6. jutro zrobię test przelewowy. Dzięki za podpowiedz :)
  7. mokro od uszczelek w kolektorze dolotowym - to raczej nie od tego - kolektor w n47 jest całkowicie z boku silnika a wtryski na górze. Wymieniałem kolektor tydzień temu i poszły do niego wszystkie nowe uszczelnienia. Na wtryskach są oringi i myślę że to one puszczają.
  8. Witam. Planuje zdemontować wtryski w moim 2.0d n47d20a 177 km. Wytryski pójdą na maszynę do sprawdzenia. Powód: nierówna praca po odpaleniu zimnego silnika przez 3-4 sekundy i wtedy puści białą kłębę dymu (dpf wycięty), dodatkowo jest mokro wokół wtryskiwaczy - wszystkich 4 szt - chyba oringi puszczają (nie wiem mogą być od tego mokreku jakieś skutki uboczne?) Jak auto jedzie wszystko jest ok. Tylko ta poranna nierówna praca i dym. Świece i modół sprawdzone i są ok. Koledzy z waszych doświadczeń wtryski lekko wychodzą czy często są zapieczone i trzeba to robić przyrządem? Jak po montażu odpowietrzyć wtryski? Z góry dzięki za wszystkie cenne rady. Pozdrawiam Krzysiek :)
  9. mi forum też nie działało. cyt "Sam jeżdżę mondeo MK3 w dieslu 2.2 155 KM." - to jak weźmiesz benzynę 1.8 lub 2.0 to dopiero będziesz rozczarowany. Wiem co piszę bo sam tak kiedyś zrobiłem tzn. po lagunie III 2.0 dci 150 km kupiłem scenica II 2.0 pb 136 km - tragedia!!!! miałem go raptem 3 tygodnie i to był czas ciągłego niezadowolenia. Dodatkowo taka benzyna zawsze jest głośniejsza od diesla przy prędkościach autostradowych - musisz ją wyżej kręcić. Decyzja należy do Ciebie. Co do pewnej historii serwisowej - zawsze śmiać mi się chce z osób których ten szczegół jest wyznacznikiem. Dla mnie liczy się stan auta i to jak wszystko w nim pracuje a nie jakieś fakturki, książki serwisowe, cyferki na liczniku itd.... Dodam tylko że jak już ktoś się upiera i patrzy na przebieg to albo niech to będzie auto do 100 tyś km albo od 280 tyś km. W pierwszym przypadku to co ma się zepsuć posłuży jeszcze z 50 tyś km a w drugim już pewnie jest wymienione. Może mam dziwne podejście, pewnie odmienne od wielu z was ale trochę aut miałem na historii serwisowej i fakturach się nie jeździ :) ps. jak byś znalazł coś w okolicach Rzeszowa/Mielca/Ropczyc/Dębicy wal do mnie to podjadę Ci je sprawdzić co byś kilosów na darmo nie gonił.
  10. Benzyny pozornie tez juz nie są tanie w utrzymaniu.
  11. Nie nie szukaj pb. Będzie słaby. Szukaj diesla 2007. Kupisz tylko na spokojnie. Z kolorem tez jakoś tak nie zamykaj sie tylko na czarny. To używane auta a nie salon. Kolorem sie nie jeździ.
  12. Jeszcze accord jest bardzo dobry w pb 2.4 190 km. (2.0 155 km stoi w miejscu - no nie jedzie to i jest głośno przy 170 km/h). Auto po za olejem bezobsługowe. Za 32 000 zł kupisz rok 2006-2007 polift. Tańsze w utrzymaniu od BMW a zacięcie sportowe tez ma. Ale jak cos to tylko sedan - kombi paskudne.
  13. BMW też nie jest bez wad ale za to materiały są super Zapomniałem o insygni 2010 2.0 cdti 160 km automat - miałem ją 3 miesiące i większość czasu była w warsztacie - to był niewypał jakich mało - nigdy więcej opla. A była kupiona od posła z przebiegiem 160 tyś z full serwisem w aso do końca w pełnej opcji. Myślałem że trafiłem okazję jak nikt inny a tu lipa. Sama skrzynia mnie kosztowała 6000 zł, smok miał nieszczelność i gubiła ciśnienie oleju i kolejny wydatek, gałka biegów rozlatywała sie w rękach a plastiki pękały. Wtryski też miały korekcje do bani. Salon PL, I właściciel, bezwypadkowe, mały przebieg, full serwis - a MINA na maxa.
  14. mondeo mk4 2.0 tdci problem z czujnikiem turbo - przy mocnym depnięciu przerywał od 2500 obr zacięte klapki kolektora problem z dpf wyświetlacz radia converse+ ten w konsoli się sypał - zanikały znaki środek to plastik fantastik - tragedia poprostu - te srebrne dekory ścierają i rysują się w oczach rdza tylnej klapy od wewnątrz przy dachu fotele wygodne widoczność dobra prowadzenie dobre ale nie takie jak w bmw e91 czy fokusie drgania w środku większe jak w bmw trzeszczy środek bardzo dużo miejsca w środku - bije e91 na głowę ale to inna grupa duża utrata wartości
  15. montego blau
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.