Kolego nikt nie straszy poważna awarią silnika, napisałem tylko że kiedy silnik wchodzi w tryb awaryjny to nie jest błahostka i należy po pierwsze sprawdzić jakie błędy zapisał sterownik silnika, człowieku napisałem wyraźnie że wypadnięcie rury z IC nie powoduje wchodzenia silnika w tryb awaryjny a ty dalej upierasz się że nie trzeba podpinać pod komputer tylko sprawdzić czy w rurze nie ma dziurki :duh: myślisz że dziurka powoduje wchodzenie silnika w tryb awaryjny :duh: Kolego nie mam zamiaru sie z tobą kłócić ale wiele już naprawiałem silników 2.0d, 3.0d i dziurka w rurze nie prowadzi do takich problemów. Ale ja tez sie nie mam zamiaru klucic, sugeruje sie poprzednim autem a byl nim opel Insignia i tam mialem identyczny problem, auto wchodzilo w tryb serwisowy(awaryjny) w takich samych sytuacjach jak opisuje kolega i powodem tego byla wlasnie dziura, no chyba ze w BMW jest inaczej :cool2: