Skocz do zawartości

daveeconomic

Zarejestrowani
  • Postów

    18
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

2 obserwujących

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    F10 523i

Osiągnięcia daveeconomic

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. Jak to czytam to wartości którymi należy się martwić to ponad 120° wody i 150 oleju. Czyli nie ma czym się martwić ;)??
  2. Przydały by się tę tabelę to fakt sam jestem ciekawy. U mnie wentylator jest sprawny, zaluzje jak się okazało też choć myślałem przez ponad rok że nie są sprawne. Tylko martwi mnie że jak jest 30 stopni na zewnątrz w korku na wolnych potrafi dojść właśnie do 113 i ten olej w ukrytym 121;/ co prawda jak tylko załączył wentylator to stopniowo spadek na 89 i olej nawet do 110. Zauważyłem jeszcze że przy większych obrotach na trasie też schladzalo auto normalnie do 107 woda. Czy ta pompa elektryczna wraz ze zwiększeniem obrotów nie zwiększa swoich obrotów a tym samym obieg wody jest lepszy a co za tym idzie chłodzenie lepsze?
  3. Tak to tez czytałem właśnie że przy klimie są otwarte, rzecz w tym że mam nieszczelna i mi nie załącza dlatego są zamknięte i jest ten wyższa. Pojechałem dzisiaj w traske obadac temat. I jednak żaluzja otwiera się wraz z załączeniem wiatraka w tym przypadku ok 113 wody i 121 miałem oleju. Po załączeniu wiatraka szybko zbiło do 90 nawet i olej do 115 może i mniej bo już nie patrzyłem tylko ucieszyłem się że ta żaluzja jednak chodzi. Gdzieś czytałem że również powyżej jakiejś prędkości ona się otwiera. Ale i tak że temperatury mi dobija w mieście do momentu włączenia wiatraka tj 113 stopni to chyba dużo co? Choć zero komunikatów;/
  4. Witam. Panowie jaka osiągacie temperature wody i oleju w mega upalne dni albo przy agresywniejszej jeździe. Chodzi mi o n53b30a. Wydaje mi się że mam trochę za duża choć komunikatów nie wyrzuca, wentylator się załącza ale.....cały czas mam żaluzje zamknięta;/
  5. daveeconomic

    Odma n53b30a

    Racja racja druciarstwo. Też planuje zakup pokrywy jak powrócą stare objawy, teraz praktycznie nie słychać a jak miałem pęknięta to pisk był straszny. Kolego powiedz coś odnośnie temperatury wody
  6. daveeconomic

    Odma n53b30a

    Panowie powiedzcie mi lepiej jaką macie temperaturę wody w ukrytym menu? Ja mam w upały po mieście 108-112;( pompę wymieniałem 40 tys temu nie wiem czy nie dużo. Komunikatu nie ma wentylator załączał ostatnio. I jeszcze jedno mam żaluzje ciągle zamknięta czy lato czy zima. Jak u was?
  7. daveeconomic

    Odma n53b30a

    Marecki też walczyłem z tym długo. Wymieniłem i był syf. Musisz dobrze doszczelnic. I ogólnie wkleić odmę w kapsel. Ja miałem sama membranę bo 1.5 roku temu nie wiedziałem że trzeba z korkiem. Ogólnie ją wyjąć to dramat bo korek wklejony, połamałem go trochę, tragedia ale ogólnie na koniec dobrze. Latem elegancko nic nie faluje, bardzo delikatny pisk dosłownie tylko my go usłyszymy bo wiemy o co chodzi. Ale zima na zimnym też miałem chwilowe fale mimo że wymieniłem komplet nowych świec;/
  8. daveeconomic

    Odma n53b30a

    I jak tak nierówno chodzi to też przerywa przy przyspieszaniu;/ na ciepło wszystko ok. Myślę czy problem gdzieś w cewce czy może nadal ta odma źle zamontowana
  9. daveeconomic

    Odma n53b30a

    I jak po wymianie? W ogóle jakie mieliście objawy? To co u mnie? Ja też w zasadzie uszczelniałem korek bo on był wklejany szczelnie więc szczelność musi być. Mam wrażenie że jeszcze delikatnie słychać ja więc będę musiał poprawić uszczelnienie. Kolego na ten aluminiowy korek ja tylko wciskales czy wklejales, ja miałem niestety sama odmę ale rozważam teraz ten korek. Ogólnie problem mam mały z nierówna praca na zimnym tym razem. Wymienilem komplet świec ale to nie ustało. Otóż czasami nie zawsze po odpaleniu na zimnym trzęsie mi autem chyba nie pali na wszystkie gary, czasami choć też nie zawsze wyskoczy check . Po rozgrzaniu wszystko si
  10. daveeconomic

    Odma n53b30a

    Mój problem został rozwiązany, tak jak przypuszcalem była to odma. Jak wiemy wszyscy odma jest w pokrywie zaworów i nie występuje oddzielnie to udało mi się ją zdobyć. Odradzam zamawianie odmy wraz z korkiem z wystającym bolcem gdyż kołnierz nie pasuje, pokrywa w n53 jest płytsza i wówczas kasa wyrzucona w błoto. Jeśli ktoś będzie zainteresowant pasującą membrana a będzie chciał zaoszczędzić 1500 na pokrywie zaworów to zapraszam do kontaktu.
  11. Mój problem został rozwiązany, tak jak przypuszcalem była to odma. Jak wiemy wszyscy odma jest w pokrywie zaworów i nie występuje oddzielnie to udało mi się ją zdobyć. Odradzam zamawianie odmy wraz z korkiem z wystającym bolcem gdyż kołnierz nie pasuje, pokrywa w n53 jest płytsza i wówczas kasa wyrzucona w błoto. Jeśli ktoś będzie zainteresowant pasującą membrana a będzie chciał zaoszczędzić 1500 na pokrywie zaworów to zapraszam do kontaktu.
  12. To, że po otwarciu zaczyna szarpać to raczej normalne gdyż zmienia się ciśnienie. Chodzi mi bardziej o damę nadmierne zasysanie jako objaw uszkodzonej odmy;/ponadto ten uciążliwy pisk. W moim przypadku odma jest w pokrywie zaworów i chce ją wymienić gdyż insta+ nie pokazuje kompletnie żadnych błędów ani checka. Wtryski jednakowe korekty. Więc je wykluczam. Co sądzicie o tych samych odmach bądź w zestawie z kapslem? Sprawdzają się czy koniecznie cała pokrywa?
  13. daveeconomic

    Odma n53b30a

    Tak sprawdzone wtryski. Strasznie zasysa korek przy nie równej pracy i słychać charakterystyczny pisk który ucicha po dodaniu obrotów. Oglądałem testy odmy z silnika n52 i objawy uszkodzonej odmy i moje są identyczne z tym, że u mnie odma jest w pokrywie zaworów a tam cała gruszka. Nie wiem czy to ma znaczenie
  14. daveeconomic

    Odma n53b30a

    Witam. Mam problem z ogromnym podciśnieniem oraz falowaniem obrotów, stawiam na odme. Ktoś wymieniał sama odmę w pokrywie zaworów czy zawsze cała pokrywę?
  15. Witam Co prawda posiadam bmw F10 ale z tym samym motorem n53b30a. Moje auto pieknie odpala na zimno wszystko jest ok tylko po chwili zaczyna falowac a po rozgrzaniu słychać pisk i i wytwarza się ogromne ciśnienie i strasznie zasysa korek, oglądałem filmiko mówiące o padaniu odmy. Nie wiem gdzie ona jest bo jedna jesrt na pokrywie glowicy a weże idą pod kolektor i jak czytam to tam też coś jest. Nigdzie nie widzę opcji zakupu tego, ktoś pomoże? Dodam, że insta+ nie widzi zadnych bledow wtryski bez znacznych odchylen pompa wysokiego cisnienia wymieniona w ubieglym roku;/
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.