Skocz do zawartości

Dziadzio20

Zarejestrowani
  • Postów

    24
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    bmw e90

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Dziadzio20

  1. Witam, już trochę się rozeznałem w temacie zainstalowałem Esys odczytałem moduły zrobiłem zapisy modułów ale potrzebuję zmienić Fa z USA na EU i zakodować lampy led ponieważ zmieniałem z USA na EU i po włączeniu zapłonu lampy się zaświecą i gasną po chwili zostają tylko ringi. i wyskakuje błąd od świateł drogowych i mijania. Czy któryś z kolegów był by mi w stanie pomóc albo podpowiedzieć jak to ogarnąć ? Oglądałem już trochę tych filmików ale nie mogę znaleźć tego jak zmienić to FA. Pozdrawiam
  2. z generatora mam kod choć nie mam pewności że jest dobry. E-Sys słabo ogarniam więc może być faktycznie problem.
  3. Mam kod FSC ale nigdzie mi nie wyskakuje żebym mógł go wpisać, czy muszę to zrobić innym programem ?
  4. Chciałem dodać jeszcze ze auto mam z stanów i nie wiem czy nie muszę coś jeszcze zrobić żeby wgrało mi europejską mapę ?
  5. Mam problem z wgraniem mapy do BMW F48 dostaję komunikat: ( Problem z aktualizacją mapy bmw dane nawigacji w pojeździe są niekopmpletne/zostały zmienione. Niezbędna kontrola w serwisie) Chciałem wgrać mapę Europa west Next 2023.2
  6. Nie pokazuje 3 na biegu jałowym tylko 1,5 -1,7, rozmawiałem z serwisem co regenerowali i powiedzieli że może tak być bo 3 są po regeneracji a 3 nie i te po regeneracji mają większą sprawność i komputer próbuje wyrównać pracę na cylindrach ale najlepiej sprawdzić wszystko błąd po mojej stronie że nie dałem od razu do sprawdzenia wszystkich.
  7. Dzięki chyba tak trzeba będzie zrobić i sprawdzić pozostałem 3 wtryski chyba że coś skopali przy regeneracji z tymi ale wątpię pewnie jest jak piszesz.
  8. Witam zacznę od tego że auto lubi puścić czarnego dyma przy depnięciu i na postoju, katalizator i dpf są na miejscu dodam że nie dawno dpf był myty chemicznie, robiłem ostatnio trzy wtryski bo lały przelewami i auto musiało dłużej kręcić żeby odpalić, po włożeniu wtrysków pojawił się ten problem właśnie z tym błędem 4b10. Wtryski są zakodowane pierwszy liczyłem od chłodnicy więc chyba dobrze, dodam że korekty są gorsze jak na starych wtryskach ale stare nie były zakodowane co się okazało na końcu teraz są w granicach 1,5 a stare były blisko 0. Podejrzewam że wina leży gdzieś przy wtryskach lub nie sprawnym egr dodam że samochód pracuje ładnie nie rzuca silnikiem moc ma choć nie raz czuć takie jak by zawieszki przy przyśpieszaniu. Błedy jakie się pokazuję to 4b10 -regulator spokojnej pracy i 04587 - filtr paliwa ale dodam że filtr paliwa jest nowy. Co mogłem zepsuć albo co się zepsuło gdzie polecacie szukać przyczyny, ograniczyłem w ista egr do 80 to wtedy jeszcze gorzej zaczęło dymić z tego co zaobserwowałem. Auto oddam do mechanika ale chciał bym doradzić się może ktoś przerabiał podobny temat.
  9. Podbijam też chciał bym sprawdzić vin ale hasło nie aktualnie , jeżeli jest możliwość prosił bym o reset, dzięki
  10. Uszczelnienia na turbinach masz wywalone nic nie zrobisz musisz ściągać turbiny i na regenerację, katalizatory tylko maskowały ci usterkę.
  11. Witam czy ktoś spotkał się z takim objawem że słychać gwizd turbo w okolicach 1600-2200 obr najbardziej jest słyszalny na zimnym silniku. Dodam że turbiny były dwa razy regenerowane. Pierwszy raz jak były regenerowane siadły po nie spełna 15 tyś km dostały luzu wzdłużnego, tamte też zaczęły gwizdać po 5-6tyś km aż się wytarł taki pierścień dzielący chyba gorącą stronę od zimnej i tarł wirnik o obudowę. Ośka wirnika jak i łożyska były w ładnym stanie nie było widać na nich przebarwień albo przetarć. Teraz są drugie po regeneracji ponieważ tamte były na gwarancji jeszcze i nie byli w stanie stwierdzić przyczyny tamtej usterki. Zasugerowali przytkany wydech że spaliny nie nadarzają uciekać i jest duże ciśnienie na wydechu i pcha wirnik od gorącej strony i dlatego wytarło ten pierścień czy jak to tam się fachowo nazywa. Ale obecne też zaczynam słyszeć taki sam gwizd jak w tamtych, dodam że nie mam katalizatorów więc nie ma opcji raczej żeby wydech był przytkany auto ma moc nie kopci, pracuje ładnie. Zaraz po złożeniu turbiny było wszytko ok, ale jak widać temat wraca. Dodam że na oryginalnych turbinach nie miałem tego problemu choć miały ponad 200tyś km dałem do naprawy ze względu na wastegate które mnie denerwowało ale zasugerowali kompletną regenerację i się zgodziłem, to był chyba błąd.
  12. Było założyć dwie pompy w baku, zbiorniki podciśnienia wywalić. Ciężko będzie ci te 600+ zrobić na tym zestawie coś mi się wydaje no ale poczekamy zobaczymy trzymam kciuki żeby się udało. Pozdrawiam
  13. Tak ja miałem takie same objawy i była to pompa wymiana załatwiła sprawę teraz pali od strzała. Pozdrawiam
  14. Zniknie sam co najwyżej zostanie w pamięci kompa ale na desce nie będzie się świecił.
  15. Co jest tutaj dla ciebie rzeźbą ? Jak byś trochę się orientował to nie dostaniesz praktycznie pompy o identycznych numerach i trzeba praktycznie w 90 przypadkach kodować pompę pod auto. Prawdopodobnie pompa którą kupiłem nie będzie współgrać z moim samochodem...
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.