Skocz do zawartości

stawik00

Zarejestrowani
  • Postów

    11
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E46 318iA '02 N42B20

Osiągnięcia stawik00

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. To jak stwierdzić czy olej się tam utrzymuje skoro filtr siłą rzeczy wychodzi z dekielkiem.
  2. Witam, trochę odgrzeję bo mam mianowicie jedno pytanie, olej w podstawie powinien być nawet jak się wyjmie filtr czy tylko przy włożonym filtrze będzie?
  3. Jeżeli chodzi o mój silnik to nie ma żadnego wycieku, a jedyny jaki był spod miski olejowej to był zlikwidowany już wiele km temu przez poprzedniego właściciela.
  4. Jestem po kolejnym sprawdzeniu kompresji. Oczywiście poprzedni pomiar był kompletnie zły. Wyszło 12,11,12,12. A sam silnik jest bez wycieków. Co do specjalistów to nie znam tak owych rzetelnych, którzy nie zedrą z ciebie kasy tylko dlatego, że na masce masz śmigło w znaczku :x
  5. Jestem po kolejnym sprawdzeniu kompresji. Oczywiście poprzedni pomiar był kompletnie zły. Wyszło 12,11,12,12.
  6. Ja myślę że jak w większości benzyn około 13-14 chodź nie wiem jak zachowują się zawory w tym silniku gdy się kręci i kręci bez świec.
  7. Wiem, że kaplica ale czy to możliwe żeby przy takiej kompresji samochód jeździł i nie kopcił non stop na niebiesko. Jest jeszcze małe ale, zmierzyli to podobno na zimnym. czy będzie duża różnica jak by zmierzyć na ciepłym? Czy ludzie którzy zrobili pomiar to jakieś du..y wołowe.
  8. Aha ale dodam jeszcze że po przygazowaniu jak puści dymek, to zaraz przygazuję jeszcze raz do odcinki i już nie zakopci.
  9. Witam, odgrzeje trochę, bo mianowicie mam problem ze swoim N42b20. Bierze mi olej dokładnie nie potrafię określić w jakich ilościach ale ostatnio na 250km zniknęło mi około 400ml. Zrobiłem test odłączając odmę od kolektora ssącego i zaślepiając wężyk idący do kolektora. Ubytek był właśnie taki jak wspomniałem wcześniej. Później i tak wymieniłem separator. Samochód puszcza niebieską chmurkę jak postoi na wolnych obrotach i później się przygazuje, ale zaraz wcisnę gaz jeszcze raz nawet do odcinki i już dymka nie puści. Po odpaleniu po całej nocy również puszcza chmurkę niebieską, a dopóki wskazówka temperatury nie stanie pionowo to podczas jazdy dość dużą białą chmurę zostawia za sobą. Wszystko to działo się na odłączonym jak i podłączonym separatorze. Obroty jakie utrzymuje to 680-710. Dziś byłem zmierzyć kompresję i wyszło 3,7,5,3bar. Czy możliwe że przy takim ciśnieniu w ogóle by jeździł i to dobrze jeździł? Spalanie w mieszanej i przy nie oszczędzaniu wynosi około 10L/100km. Jak już wspomniałem kopytko ma i 200 poleciał chodź chyba i więcej by poszedł. Olej na jakim jeżdżę to 5W40 Total quartz 9000 energy. Samochód na kartce od starego oleju miał też 5W40 tylko nie wiem jakiej firmy. Przebieg to 180tys. km. Bardzo proszę o jakieś rady. Pozdrawiam
  10. Witam, odgrzeje trochę, bo mianowicie mam problem ze swoim N42b20. Bierze mi olej dokładnie nie potrafię określić w jakich ilościach ale ostatnio na 250km zniknęło mi około 400ml. Zrobiłem test odłączając odmę od kolektora ssącego i zaślepiając wężyk idący do kolektora. Ubytek był właśnie taki jak wspomniałem wcześniej. Później i tak wymieniłem separator. Samochód puszcza niebieską chmurkę jak postoi na wolnych obrotach i później się przygazuje. Po odpaleniu po całej nocy również puszcza chmurkę niebieską, a dopóki wskazówka temperatury nie stanie pionowo to podczas jazdy dość dużą białą chmurę zostawia za sobą. Wszystko to działo się na odłączonym jak i podłączonym separatorze. Obroty jakie utrzymuje to 680-710. Dziś byłem zmierzyć kompresję i wyszło 3,7,5,3bar. Czy możliwe że przy takim ciśnieniu w ogóle by jeździł i to dobrze jeździł? Spalanie w mieszanej i przy nie oszczędzaniu wynosi około 10L/100km. Jak już wspomniałem kopytko ma i 200 poleciał chodź chyba i więcej by poszedł. Olej na jakim jeżdżę to 5W40 Total quartz 9000 energy. Samochód na kartce od starego oleju miał też 5W40 tylko nie wiem jakiej firmy. Przebieg to 180tys. km. Bardzo proszę o jakieś rady. Pozdrawiam
  11. Witam Wszystkich, jeśli ktoś zna dobrego mechanika lub serwis, który ogarnie górę n42b20 i zrobi to za w miarę małe pieniądze z okolicy KOŁO do KONIN, TUREK, DĄBIE, IZBICA KUJAWSKA, SOMPOLNO to proszę pozostawić do niego namiary. Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.