Kurde... automata trzeba sie nauczyc. Na poczatku mialem sporo pytan co do obslugi. Jezdze 4HP22 juz od pol roku. - Na swiatlach trzymam hamulec i D. - Na P TYLKO I WYLACZNIE gdy auto stoi. Nigdy nawet jak sie toczy milimetr/godzine (musialem zaspokoic ciekawosc, nie polecam :? ) - Odradzam wrzucac na P na swiatlach gdy stoimi na gorce. - Jak parkujemy na wzniesieniu to N i reczny, jak na plaskej powierzchni mozna uzyc P - Przy zmianie kol nie stosowac P zamiast recznego !!!! - Przelaczanie z R na D robie tak: Cofam i hamuje, sekunde przed zatrzymaniem wrzucam N, auto szybciej sie zatrzyma i jak juz stoi wrzucam D. - Jak wrzucisz z N na D (lub R) z hamulcem noznym odczekac az auto "szarpnie" i wtedy przyspieszac (slyszalem ze koles w golfie katowal swojego automata ruszaniem na D z wysokich obrotow i zyl ale nie polecam) - Jak wrzucisz z N na D (lub R) bez hamulca noznego poczekac az auto zacznie sie toczyc zanim sie wcisnie pedal gazu - Ja mam 4 biegi + lock up. Jak jade w trasie i mam zamiar wyprzedzac to nie korzystam z kick downa lub tego czy automat sam mi zredukuje tylko wrzucam 3 - Nie wrzucac zbyt niskiego biegu podczas jazdy (np. 2 jadac 140km/h) No i sprawdzac poziom oleju. Ja w swojej miam bagnet pod maska przy tuz przy szybie od strony kierowcy. Zolty (od oleju mam czerwony). Na cieplym i na zimnym poziom bedzie inny wiec sprawdzic w instrukcji jak powinno byc dla cieplego i zimnego). No i zmieniac filtr oleju :)