Wg mnie wnosi. Nikt poza rzeczoną firmą, nie ma interesu w tym, aby ją promować. W temacie nie zgłosił się nikt, kto kupił, a jedynie chce lub chciał. Peany na cześć firmy postowane przez osobę o dwóch różnych nickach ale z tego samego IP nie wzbudzają w Tobie wątpliwości? Oceny firmy zrobione w krótkim odstępie czasu niczego Ci nie podpowiadają? Sposób działania zupełnie inny od wszystkich handalrzy też na nic nie wskazuje? To nie krytykanctwo, a konstruktywna krytyka. Każdyu ma prawo zamówić u nich nawet 10 aut jeśli ma ochotę. Ale powinien podjąć decyzję na podstawie wszystkich dostępnych przesłanek. I otym jest obecnie ten temat. Rozumiem, że odczuwasz z powodu tych faktów pewien nie pokój. Ja zrezygnowałem, bo po analizach wyszło, że nie podejmę takiej próby bo ryzyko wpłaty 20% gościowi, którego nie znam, a który auta nie ma u siebie nawet na placu jest zbyt duże. Podkreślam, że żaden handlarz tak nie robi, przynajmniej nie w tej wysokości. A na prawdę wierzysz, że we Francji pozybwają się na potęgę 3 letnich BMW bo mają diesla i pchają je poniżej rynkowej wartości? Przecież do ceny ostatecznej musisz doliczyć jeszcze transport i zarobek tego człowieka. 430d GC kosztowało np 139k pln brutto. 2015r i na max wyposażeniu. analogiczne auto poleasingowe u nas to między 180 a 200k, albo i lepiej. Na prawdę uważasz, że da się to kupić 50-70k brutto taniej bo Francuzi to głąby? W tej ceni może być auto po mega dzwonie. Wtedy się zgodzę, że cena będzie adekwatna. No i ostatnia kwestia, gdyby ten człowiek miał te auta na placu to by miał większy ruch niż na dworcu centralnym. Dnia by nie stały. Podczas gdy on mówi, że na placu ma jedynie auta za 400-500k bo te schodzą, a tanie sprowadza na zamówienie... Dla mnie taka argumentacja jest niestety nieakcpetowealna i przeczy logice i sytuacji na rynku. Zyczę Ci, abyś odebrał auto, tak jak zamówiłeś i wrzucił nam kilka fotek zadowolonego Klienta. Na pewno wtedy wszyscy napiszą, że się mylili, choć jedna jaskółka wiosny nie czyni. Pozdrawiam