Skocz do zawartości

MedicuS

Zasłużeni forumowicze
  • Postów

    1 190
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    8

Ostatnia wygrana MedicuS w dniu 13 Grudnia 2024

Użytkownicy przyznają MedicuS punkty reputacji!

O MedicuS

  • Urodziny 05.08.1979

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    Audi A5 2.0Tq
    BMW G21 Msport
    było: BMW F20
  • Lokalizacja
    KR

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia MedicuS

  1. Tutaj jest mała nieścisłość, obecnie do dyspozycji jest Alpina B3 GT, z mocą 529 KM, prawdopodobnie jedzie jak M3 competition M, które też ma obecnie już 530 KM. Dlatego jestem zdania, że o ile do 100 ciężko zrobić jakąś mega różnice, to czy auto jest szybkie decyduje jednak to jak jedzie powyżej.
  2. Rozważałes Alpine za drugie M3? Z czystej ciekawości pytam.
  3. Do 100 trudno o wrażenie, powyżej jednak M3 zrobi robotę. Miałem okazję jeździć jednym i drugim po torze i na drodze cywilnych, żeby nie było że teoretyzuje 😉
  4. Jemu raczej chodziło o to, czy pakują np Toyo R888r. Nie wiem, czy do różnych silników montują różne opony, ale na moje 19" dostałem Bridgestone Toranza, ktora nie nadąża nawet za 318d 😉
  5. Na jaki przyrost można liczyć w 340d? W przypadku 18d jest spora różnica +35 KM vs +70 KM. Ja zawsze robiłem programy, nigdy nic kompletnie się nie działo, żadnych błędów, ciężko mi cokolwiek powiedzieć o RC. Na pewno masz rację, że montują w grubych furach choćby w TC, czy SportMile i w dużych ilościach.
  6. Każdy tuner montuje, bo niedługo innej opcji nie będzie dla dość świeżych aut. Znam dość dobrze SM, kiedyś było to nie do pomyślenia, ale sytuacja z ECU wymusiła zmianę podejścia 😉
  7. Nie chwyciłeś, trudno, ale już nie brnij, szkoda wątku na takie dyskusje.
  8. Trzeba było, nie wyszedł byś na idiotę, bo to z przymrużeniem oka było.
  9. Opinie jak zwykle w Polsce są trzy, jak dwóch dyskutuje 😉 RC nie pozwala na tyle co program. Przykładowo 18d 185KM, program 220KM.
  10. Od mojego przeciągu praktycznie każdy 🙂 Niedawno postanowiłem, że h*j, wywalę 10 tys na program i odblokowanie, jak nie mogłem odjechać Fabii 🙂 tak, była biała i firmowa, ale no kurde bez przesady 🙂 Może dłubnięta 🙂 Zakładają, bo dzięki blokadzie ECU boxy nigdy tak dobrze się nie sprzedawały 😉
  11. Jestem zwolennikiem starej szkoły i zawsze byłem za wyborem programu względem box'a. Chyba, że to lci2, to bym zostawił póki co w spokoju, a na razie dokoksował siebie, oczywiście na szkoleniach na torze, nie na siłce 😉 Tego nigdy za wiele. Nic nikomu nie ujmując, żebym nie był źle zrozumiany, ale może się okazać, że już masz auto szybsze od siebie 😉
  12. Spróbuj w innym ASO. Mnie rozebrali całe przednie zawieszenie szukając stukania, auto stało dwa dni i nie zapłaciłem ani grosza w Mcars w Krakowie 😉
  13. Miałem kiedyś taką akcję w Audi poprzednim. Najpierw kasztan (!), choć w rękach wydaje się, że jest w miarę niegroźny, a dosłownie miesiąc później kamień na autostradzie i druga wymiana.. A jeśli chodzi o historię napraw to zaczął wspomniany kasztan, poprawił kamień, kolejny miesiąc podjechałem za blisko ściany w garażu przez co popchnąłem sanki, które spadły i wgniotły maskę, a żeby tego było mało to kolejny miesiąc później na moich oczach gość w zaparowanym maluchu cofnął mi i złamał sam grill i kończąc przyszła cholerna wiosna i lżejsze ubiory, no i się zagapiłem i nadziałem się na hak auta przede mną.. Reasumując wymieniona szyba, maska, grill i zderzak, no i kto by mi uwierzył, że to nie był jednorazowy solidny dzwon 😉 Może tylko nieruszone poduszki działały na moją obronę 🙂 Miałem okazję jeździć X5 30d na 22" i wrażenia bardzo ok. Ten silnik się nie męczy przy tej budzie, ciekawy jestem jak się tym w dłuższej trasie jedzie. Natomiast 6gt to auto na podróże wręcz idealne. Ogromny bagażnik, przestrzeń i niskie przez co powinno być ciszej.
  14. Moje g21 uległo awarii zanim skończyło 2 lata. Koszt naprawy 7.8 tys. Po za tym 115 tys bez awarii ale już tylko ta naprawa się amortyzuje, gdyby wystąpiła nieco później. Dla odmiany poprzednie n47 bez awarii 170 tys, mimo programu 😉
  15. No, ale jakie Ty chcesz przykłady, bo teraz to ja nie bardzo rozumiem. To przecież tylko czysta hipoteza jest, że skoro ktoś chce za gwarancję, czyli ubezpieczenie spokoju za jeden rok dwa razy więcej niż za wcześniejsze dwa to ten ktoś zakłada, że ryzyko jest lub może być większe. Jeśli będziesz chciał ubezpieczyć rajdówke to Cię ubezpieczyciel skasuje 10x tyle za jeden rajd co za rok zwykłego użytkowania. Właśnie dlatego, że ryzyko ubezpiecza większe i zakłada, że dzwon jest bardziej prawdopodobny. Koncepcja zniechęcenia też jest prawdopodobna. Choć do mnie akurat nie przemawia. Ja węszę, że się coś zwali. Zwłaszcza, że przecież limitów km nie ma. Ja tego nie zrobiłem i żałuję.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.