Skocz do zawartości

Listrenn

Zarejestrowani
  • Postów

    9
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem

Osiągnięcia Listrenn

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Ale poważnie się pytam jest sens gadać coś takiego czy nie??? czy tylko powiedzieć co tu jest skrzywione itp??
  2. Listrenn

    320d wał napędowy i odma

    Witam mam takie dwa pytania 1.Wał napędowy... akurat sprawdzałem sobie coś tam na kanale i przód był uniesiony tzn przednie koła... auto na luzie i miałem okazję złapać wał i dało nim się troszkę ruszać prawo lewo... czy to jest prawidłowy objaw?? czy nie? proszę o nie robienie sobie zartów.Zarty innym razem w jakimś błachym temacie... 2.Odma wymieniłem odmę w ubiegłym roku w styczniu w raz ze zmianą oleju..czy jeśli teraz w styczniu zmienię olej.. to odmę mogę po prostu umyć?? bo mam tą z separatorem...i czy myje sie sam separator..czy całą ogólnie odmę?? i można w benzynie to umyć czy jak?
  3. co do rzuczania silnikiem wymiana koła pasowego+poduszki silnika+poduszki skrzyni nie wyeliminuje rzucania silnikiem.Jak były klapki to tak nie rzucało... ale jak każdy wywalił to rzuca.Zostaje ta rada tylko z klapą gaszącą
  4. wogule jadąc e46 nie czuć prędkości :d 120km/h i myśle ze 80 :norty: ciekawe tylko jakie terminy u blacharza.. bo to jest dobry blacharz posiada ramę blacharską itp w zadzwoniłem do biura do kazali przyjechać na oględziny...ciekawe czy w miesiącu da radę tzn zeby maks 1mc czekać nie dłużej... i ciekawe ile zaspiewa... mam pytanie tylko...pytam poważnie czy jak pojadę do blacharza to można mu powiedzieć rzeczy typu..ze jak by lampę sciągał..to ,żeby nie wypinał od razu listwy pod reflektorem tylko dopiero jak lampę zdejmie? bo mam uchwyty tam takie już ze ja jak ściągam to wiem jak to zdjąci nic nie złamać a on jak będzie chciał może tak normalnie szarpnąc to urwie do reszty :mad2: pytanie czy można coś takiego mu powiedzieć??
  5. ale poważnie strach trochę..tak się jedzie ciemno..chciało by sie sprawdzic auto tzn 150-180 polecieć i jak coś wyskoczy.. tak czasami but był :norty: ale za raz hamulec i 100 ;)
  6. Mam tak samo tylko,że nie aż tak..delikatnie... z tyłu tam gdzie żarówka jest jak to wykręcisz jest tam uszczelka... i to cała wina..ta uszczelka jest już taka zgniecona,że musi parowac
  7. Poważnie mówię koło pasowe wymienione... i jeszcze raz pisałem,że coś skrzypi ... jak się jedzie i gadali tutaj sworzeń albo poducha amortyzatora..na stacji diagnostycznej powiedzieli sworzeń... pojechałem do mechanika i okazało się,że to nie sworzeń,nie poduszka... a czujnik na wahaczu od xenonów :norty: popiskał i cisza :mrgreen: Autem zrobiłęm już 50km(oczywiście przód nie zrobiony) wieczorem jechałem... idzie auto..nowe uszczelki kolektora victor reinz :norty: tylko jak rozruszałem EGR.. to zapomniałem skręcić przewodu tego od chłodniczki egr.. i jadąc i dajac but był świst z pod maski...myślę co to kurde? nowe uszczelki kolektora do dup...??i puszczają..potem myślę.. może nowy ic jest i dla tego lepszy przepływ powietrza.. i od picu sprawdzałem to co robiłęm ostatnio koło EGR a tam złączką nie przykręcona :norty: ps..2 but,suchy asfalt i kontrola trakcji mrugneła :norty:
  8. Mańku :mrgreen: to co jest tam pogryzione to już było od zakupu takie i nie raz się zastanawiałem czy ktoś nie próbował czasami odkręcać koła pasowego ale mu się nie udało... mechanik się z tym namordował..nie wiem jak odkręcił bo mówi Ty mi auto zostawisz... bo ja już za bardzo mądry się robie :norty: lepiej wiem niż nie jeden mechanik :mrgreen: ale widze osłona silnika ta metalowa była odkręcana więc na pewno blokował w skrzyni..tylko,że koło było to nowe całe w takich paprochach jak by coś wiercone było... i potem to szmatką wycierałem... dziwne trochę... koło jest moje stare zdemontowane... jak chcesz to mogę Ci zrobić fotkę faktury(koło leżało z 4mc w domu) i dopiero zamontowane zostało..
  9. http://zapodaj.net/2cd90eb548f0b.jpg.html http://zapodaj.net/c6aa1bb61f8d4.jpg.html dla manka nie dowiarka,że wymieniłem :norty: Plusy po wymianie: miska olejowa nie lata na prawo i lewo jak przy starym kole brak pisków przy uruchamianiu silnika,na starym było myslałem,że to przez pasek nie z ASO brak dziwnych zgrzytów,tarcia itp z silnika innych zalet brak.. Mechanik do mnie ja nie wiem po co Ty to koło chciałeś wymienić ale jak widac na zdjęciu nr jest spękane w kolo
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.