Skocz do zawartości

ADAMBMW2

Zarejestrowani
  • Postów

    26
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    e39 2.0i

Osiągnięcia ADAMBMW2

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. w książce ty znajdziesz jak ma być pojemność aku a nie jaki prąd rozruchowy i czytaj ze zrozumieniem bo to samo powieliłeś co ja im wyższy tym lepiej. :search: :search:
  2. ADAMBMW2

    E39 <wszystkie> TEST NR7

    skończ ze sobą to najlepsze co możesz zrobić ,czy mam samochód :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: jakbym ci miał wymieniać co mam to byś udaru mózgu chłopczyku dostał a to w takim g.ó.w.n.ia.rs.kim wieku nie wskazane :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: to jak z tym adresem serio mieszkasz w śmietniku i dlatego ogólny adres podałeś :mrgreen: :mrgreen:
  3. nie może być przewód nabity nawet jak termostat jest zamknięty a nawet tym bardziej ustawienia pompy znajdziesz w inpe w IHKA w skrócie znajdziesz spokojnie jak angielski łapiesz mi to wygląda raczej na przedmuch z komory spalania jak sam mówisz że słychać jak ciśnienie schodzi choć minimalnie zawsze będzie bo to układy ciśnieniowe spróbuj po dłuższej jeździe węże sprawdzić wtedy korek odkręcić
  4. ADAMBMW2

    E39 <wszystkie> TEST NR7

    skończyć owszem możecie ,ale ze sobą :mrgreen:
  5. ale ty bzdury piszesz prąd rozruchowy niech ktoś pod to ty znawca i nie wiesz :mrgreen: prąd rozruchowy to jest akumulatora i im większy tym lepszy
  6. ADAMBMW2

    E39 <wszystkie> TEST NR7

    adres twój to głogów tak yhy czyli bezdomny jesteś i w śmietniku mieszkasz ? :lol:
  7. ADAMBMW2

    E39 <wszystkie> TEST NR7

    podaj ty adres kmiotku wypluty to za tego barana zarobisz . baran cie zrobił i zakopać zapomniał . :lol: :lol:
  8. ADAMBMW2

    E39 <wszystkie> TEST NR7

    ciemnej masie raczej nie .
  9. ADAMBMW2

    E39 <wszystkie> TEST NR7

    a komu ty to piszesz takie bzdety i co dalej twierdzisz że obc ci pokazuje faktyczną temperaturę np wskazówka na środku i 75st bzdury piszecie takie że się czytać nie da :search: :search: :search: :search:
  10. ADAMBMW2

    Ciężko pali,biały dym

    nie robią się czasem twarde węże od chłodnicy ? biały dym na zimnym silniku to przeważnie płyn dostający się do komory spalania
  11. ADAMBMW2

    E39 <wszystkie> TEST NR7

    ale wy bzdury piszecie i niby jak wy mierzyliście te wasze temperatury proszę chwalić się po kolei tym waszym testem nr 7 :lol: śmiech na sali po prostu powodzenia znafcy. :search:
  12. po prostu może tak dobrze przepala ten olej że nie dymi :)
  13. jest bardzo prosty sposób na to by sprawdzić czy to wina głowicy czy pierścieni zrób pomiar ciśnienia sprężania ,po kolei każdy tłok najpierw normalnie a po odczytaniu parametru daj strzykawką ok 20/30ml oleju silnikowego i jeśli ciśnienie bezie dużo wyższe co od razu zauważysz będzie oznaczać winę pierścieni ,oczywiście pomiar zrób na ciepłym silniku miałem do czynienia z dizlem co prawda ,który miał słabe ciśnienie sprężania od 19 do 21 bar ,w zimę problem ze starem silnika za pierwszym razem każdy mechanik mówił trzeba zrobić remont silnika ,ale właściciel jeździł non stop od sprowadzenia kilka lat auta na oleju 15w40 a silnik to 525tds ,oleju nie brał chodził idealnie ,przyczyną były zapieczone pierścienie pomogła kilkukrotna wcześniejsza niż wymagana wymiana oleju wraz dobrą płukanka silnika i zmiana na 10w40 ,ciśnienie powróciło po czasie do 24bar i obyło się bez remontu silnika ,więc jest to chyba najprostszy i najtańszy sposób diagnozy. i
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.