Skocz do zawartości

raki

Zarejestrowani
  • Postów

    61
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    1

Ostatnia wygrana raki w dniu 19 Września 2023

Użytkownicy przyznają raki punkty reputacji!

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    F11 520d B47

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia raki

  1. Ciężko powiedzieć czy to ten Archoil czy nie ale definitywnie przez 380km się nie wypalił aktywnie i powrót też nie doszedł do aktywnego, cały czas pasywnie kurcze nie robię dużo takich tras i wcześniej jak robiłem to nie obserwowałem DPF tak jak teraz więc ciężko mi porównać. Teraz obserwując na dojazdach do pracy to mam wrażenie że zrobię więcej niż kiedyś trochę ale to się okaże bo to nie zawsze pokazuje dobrze. Coś się ruszyło w dobrą stronę ale co jest tego powodem nie wiem 😂
  2. Miałem akcje serwisowa i wymieniono EGR z chłodniczka na nowy typ, tej docelowy na chwilę obecną. Zaczęłem ten używać dodatku do paliwa Archoil 6900.
  3. Trochę odkopie temat bo robiłem wczoraj trasę prawie 800km i filtr przez cały czas pasywnie się wypalał więc nie doszło to faktycznego załączenia wypalania. Skończyłem trasę na zapełnieniu filtra 43% i dystansie od ostatniej regeneracji 732km. Wypalanie włączyło się dzisiaj.
  4. Czy ktoś miał może taki problem w b47 i go rozwiązał? Po odpaleniu silnik pracuje nierówno przez kilka sekund, zdarza się tak zazwyczaj przy drugim odpalaniu po rozgrzaniu silnika. Nie zdarza się na zimnym. Na niemieckim forum wyczytałem że ktoś podniósł obroty biegu jałowego o 50rpm ale próbowałem i nadal problem występuje. Ostatnio miałem wymieniany EGR i chłodnice na akcji serwisowej na nowy typ. Nic to nie zmieniło.
  5. Też zauważyłem te wachanie sadzy ale tylko w początkowym stadium napelnienia filtra. Być może to też być jakiś problem z samym Btool 🤷‍♂️ Jak widać można bardzo dużo kasy włożyć szukając rozwiązania które być może nie istnieje 🤷‍♂️ Ciekawe czy takie zachowania były od nowego czy nie. Kolejna rzecz która jest dla mnie zagadką to część osób twierdzi że nie wie kiedy się DPF wypala, u mnie podczas wypalania pojawia się wyraźny basowy dzwiek tłumika wg mnie ciężko to nie zauważyć. Zastanawiam się czy tutaj może też coś nie gra 🤷‍♂️
  6. Tak wygląda zapełnianie filtra w mojej b47, dzień po dniu od wypalenia do wypalenia: https://photos.app.goo.gl/yRK4Qpoz55vz7K5G6 Trafiłem na posta na niemieckim forum gdzie ktoś miał dokładnie tak jak ja, warsztat zalecił wymianę turbiny i DPF na nowe i co? Nic się nie zmieniło. Nadal te same interwały wypaleń 🤷‍♂️ https://www.motor-talk.de/forum/dpf-regeneriert-zu-oft-ca-300km-bei-langstrecke-t7459950.html Jest może więcej użytkowników B47 którzy mogą się wypowiedzieć jak to u nich wygląda?
  7. Użytkownik525xd Ty masz N47, więc nie bardzo można porównywać. Wiem że w nich interwał wypaleń jest większy. Zależy mi aby poznać jak zachowują się inne B47 żeby ocenić czy u mnie jest w normie czy nie 🤷‍♂️
  8. Czyli coś przekłamuje że się wąchają czy to normalne? Da się do tego jakoś dojść bez wymiany na ślepo?
  9. Jadąc z pracy obserwowałem filtr i teraz wartości zaczęły spadać. Będę to monitorował aż do wypalenia i na koniec uaktualnie pierwszy post. Mi się zdaje że których z czujników przekłamuje stąd wygląda to jak wygląda. Tylko jak do tego dojść? 😂 Podobnie jak większość pisze że wskazówka temperatury w b47 jest ok lekko przed 100. 🤦 Po wymianie termostatu stoi zawsze prosto na 100.
  10. Czyli "jeździć obserwować" ten typ tak ma? 🤷‍♂️😀 Trochę to irytujące bo za każdym razem staram się żeby procedura wypalania dobiegła do końca ale może trzeba to zacząć olewać 😁
  11. No to mamy podobnie. Teraz pytanie czy oboje mamy coś nie tak czy tak już jest? 🤷‍♂️ Być moze ostatnia aktualizacja DDE ma cos do tego? Może coś zmienili w sterowniku? 🤷‍♂️ Fajnie by było dojść do tego o co chodzi 😊
  12. No ja mam 110tys km. Ale jak by DPF był tak zapchany to ciśnienie wsteczne byłoby wyższe 🤷‍♂️ Passatem jeździłem 7 lat w dokładnie też sam sposób, obecnie ma ponad 270tys i DPF nadal fabryczny. Nie chce mi się wierzyć żeby po 100tys był problem z DPF 🤦
  13. Co ile km wypala Wam się filtr DPF w silnikach B47? Ja robiąc dosyć krótkie odcinki, 6-10km mam wypalanie co 150-200km. Obserwując w aplikacji Bimmertool, filtr po wypaleniu zapełnia się na początku bardzo szybko, następnie przyrost spada trochę ale myślę że te wypalenia występują zbyt często 🤷‍♂️ Na przykładzie tych screenów, wczoraj wypalił się do 6.1g i 10% po dwóch krótkich trasach przyrost 8% i 5g 🤷‍♂️ Jak to u Was wygląda?
  14. 1. Miałem podobnie z temperaturami. Po wymianie termostatu temperatura płynu nie spada poniżej 87 a oleju na zegarach poniżej 100. 2. Ten typ chyba tak ma, widziałem już dużo podobnych tematów na grupie na FB, wszystkie B47 zdają się tak mieć.
  15. raki

    Woda w boczku drzwi

    Ja właśnie wczoraj wymieniałem taśmę butylowa bo miałem juz widoczna wodę na progu po otwarciu drzwi. Po demontażu faktycznie taśma puszczała wodę i boczek od dołu był cały mokry. Mam nadzieję że nowa taśma załatwi sprawę na kolejne kilka lat. 😁🤞
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.