Skocz do zawartości

ziomalo2010

Zarejestrowani
  • Postów

    36
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    BMW E39 97r.

Osiągnięcia ziomalo2010

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. hallo prosze o pomoc, czy nikt nie wie jak to zsynchrolnizowac? pytanie odnosnie tamatu czy ews od e36 wraz z komputerem(ten sam blok m52b20) bedzie pasowal do mojej e39 ?
  2. proszę o pomoc co i jak zrobić ?
  3. taki też mamy zamiar jednak nie wiemy jak to zrobić tymbardziej ze program obsługiwany w języku niemieckim tego nie ułatwia
  4. witam. ostatnio przekrecilem kluczyk w aucie i chcialem odpalic- niestety dopiero po 20min prob wyciagania i wkladania klucza rozrusznik zakrecil, przy dalszej jezdzie brak objawow. nastepnego dnia auto juz do dzis nie chce odpalic. rorusznik sprawdzony. do tej pory nigdy nie mialem podobnych problemow nawet po wyjeciu akumulatora z auta na jakis czas. poczytalem troche na forum i objawy wskazuja na to ze to cos z imobilizerem wiec razem z kolega podpielismy samochod pod INPA w celu zdiagnozowania usterki. o to i one: ECU: EWS3 JOB Status : OKAY Variant: EWS3 RESULT: 1ERRORS IN MEMORY 17 Schluessel Nr.1 ungeultig wegen fehlerhaftem Passwort Error frequency: 1 statischer Fehler i drugi ECU: MS410DS3 JOB STATUS: OKAY VARIANT: MS410DS3 RESULT : 1erros in error memory 18 EWS- Signal (DWA Eingang) nicht vorhanden oder fehlerhaft co radzicie? niestety dysponujemy obcojezycznym programem wiec nie wiemy co to znaczy i jak temu zaradzic, na pewno zwiazane jest to z immobilizerem. posiadam jeszcze inna pestke i jezeli ona bylaby tego przyczyna to chcielismy zakodowac nowa, gdyz najwidoczniej immo sie rozjechalo bo przy bledach widac ze JOB Status jest OKEY (modul raczej sprawny). prosze o pomoc, autko stoi i nie zmierza ruszyc dodam ze wszystko dziala poprawnie tak jak dotychczas. jezeli bylby ktos tez tak mily to prosil bym o polska wersje INPY lub DisA na pewno ultawi to pozniejsza prace .
  5. co może być skutkiem jeżeli wiskoza chodzi jak na załączonym filmiku , temperatura jest taka jak opisałem więc jak nie wymienie od razu tej wiskozy to głowicą pęknie czy coś ?
  6. może i nie duża temperatura ale i tak bardziej martwi mnie ten dźwięk https://youtu.be/24ImqbqFCHY. silnik r6 2.0 lpg
  7. dodam że po każdej przejażdżce mam wrażenie jakby układ się przypowietrzal bo węże nie są całkowicie pozbawione powietrznej , poziom płynu w zbiorniczku też wzrasta
  8. viewtopic.php?f=72&t=117890 po wymianie silnika chcialem dzis zalac uklad plynem Mannola g11 niebieski przed wlaniem plynu przeplukalem auto woda z octem i soda. potem wypukalem sama woda. zastosowalem sie do instrukcji http://bmw5er.pl/viewtopic.php?t=9987 uprzednio stawiajac jeszcze auto pod katem 45stopni. przegonilem auto i gaszac silnik odkrecalem odpowietrzniki, zakrecajac je potem i uciskajac weze, do momentu az uklad nie zaciagal plynu i lecial ciagly strumien przy obrotach 1600rpm. / staralem sie odpowietrzyc uklad przez 1.5h i dalej to samo. poziom plynu jest w normie i nie widac babli. objawy sa takie ze waz powrotny z chlodnicy jest letni lub zimny ,chlodnica zimna, a temperatura na tescie nr. 7 dochodzi nawet do 104stopni. ogrzewanie dziala normalnie, temperatura na zegarze nie wychodzi poza polowe. zauwazylem iz wiskoza pracuje ciagle jakby byla na podwyzszonych obrotach, na zimnym i cieplym silniku tak samo chodzi, co prawda nie da jej sie obrocic w latwy sposob gdy silnik nie chodzi, a ze wzrostem obrotow tez rosnie szybkosc jej obracania ale huczy jakby startowal samolot. slychac ja nawet podczas jazdy przy 5tys. nie wydaje mi sie to normalne i czasami mam wrazenie ze moze cos sie urwac. prosilbym o rade jak szybko i skutecznie sprawdzic wiskoze zamontowana w aucie? jaka temperatura pracy silnika w bmw e39 ben. jest optymalna? czy powyzej opisany problem moze dotyczyc rowniez termostatu(tak tez podejrzewam jednak chcialbym rozwiac inne watpliwosci). moge wrzucic krotki film z pracy silnika na yt
  9. problem rozwiazany trzeba bylo zrestetowac ustawienia samochodu. czy linka ma regulacje bo teraz nie wchodzi D?
  10. mam problem ze skrzynia w 520i(zmienilem juz silnik z e36). problem polega na tym ze za zadne skarby nie moge zmienic lewarka z pozycji P. problem wydaje mi sie byc zwiazany ze eletkryka auta-skrzyni. silnik odpala, nie podlaczylem jeszcze tylko gazu i swiatel przednich. gdy panewki mi sie obrocily i wyszla korba bokiem co juz szybciej opisywalem na forum to skrzynia dzialala jeszcze bez problemu bo pchalem auto jakies 500m na luzie a potem gdy odstawilem je na bok to wlaczylem na P i tak zostalo. jakies 1.5miesiaca pozniej zaczalem rozbierac auto przygotowujac do przekladki. odlaczylem cala elektryke i tez nie moglem zmienic juz pozycji z P na inne. zrobilem wiec to recznie(przy skrzyni) i ciagnalem auto powoli przez jakies 1.5km do miejsca przekladki. dodam ze wymienilem olej sprawdzilem elektryke przy skrzyni i nie zauwazylem nic nie pokojacego. biegi moge tylko zmieniac manualnie pod spodem auta jednak litery przy lewarku od skrzyni nie zmieniaja podswietlenia tylko na liczniku pali sie wlasciwa kontrolka(pozycja w jakiej znajduje sie skrzynia). czy moglo sie cos rozkodowac skoro auta nie chce zwolnic lewarka z pozycji P? czy skrzynia jest jakos wspolnie polaczona ze swiatlami w samochodzie?
  11. juz sobie poradzilem dzwoniac do serwisu skrzyn automatycznych. przy skrzyni odkrecilem ciegno i przestawilem manualnie na luz. jeden problem rozwiazany lecz lewarek w srodku dalej nie drgnie a ruszajac przy skrzyni tez nie przynosi to zadnego rezultatu poza wyswietleniem pozycji skrzyni na wyswietlaczu pod licznikiem - teraz N .(panel od skrzyni pozostaje bez zmian- podswietlona pozycja P). zwiazane jest to z elektronika jak mniemam wiec moze ktos cos, co boli sterownik od skrzyni?
  12. witam. przygotowuje auto do swapa i musze zaholowac do pobliskiego warsztatu. auto stalo od 3 miesiecy na domowym parkingu w pozycji P . wczoraj zaczalem przygotwania auta w celu jego transportu- rozpialem gaz pod maska, czujniki silnika, lampy, czujnik oleju, chlodnicy itd. . nie ruszalem dwoch linek ktore biegna z glownej wiazki do skrzyni. nastapenie chcialem wrzuci N po przekreceniu zaplonu i wcisnieciu gazu jednak nie moge tego zrobic- pozycja P na panelu od skrzyni jest podswietlona. prosze o odpowiedz co moze byc przyczyna, moze jakis kabel powiazany jest ze skrzynia i go odlaczylem. czy jest jakis tryb reczny w ktorym to moge wrzucic luz? pozdrawiam
  13. dobra chlopy haha, wczoraj sie wzialem za demontaz osprztu zeby oczom ukazal mi sie caly silnik aby byl mozliwy jego jak najszybszy demontaz i zauwazylem ze korba wyszla bokiem haha- tego chyba nie grali. mam problem tylko z kolekorem ssacym, odlaczylem od niego wezyki przeszkadzajadze jego demontaz, odpialem wtryskiwacze od gazu no i oczwiscie odkrecilem od bloku, jednak cos jeszcze go trzyma...ktos cos?? zdjecie korby nie dlugo wstawie do tematu, teraz poszukuje nowego silnika
  14. w takim razie napisz co zrobic oprocz sciagniecia miski bo kanal bede mial od nastepnego tygodnia dopiero, zaraz ide wykrecic swiece i zobaczyc czy tloki wgl pracuja...bo moze sie wal ukrecil czy cos.
  15. wzialem sie powoli za robienie mojej Bunii, powiedzcie mi prosze czy jest normalne ze po przekreceniu(wytarciu) panewki- diagnoza mechanikow(na podstawie stukania, gdy auto jeszcze jezdzilo) jest mozliwe to, : ze sprawny rozrusznik nie ma szansy zakrecic walem? zalaczam film - byc moze to nie panewka? prosze o diagnoze i odpowiedz :)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.