Skocz do zawartości

dajan

Zarejestrowani
  • Postów

    2 986
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

3 obserwujących

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    BYŁO E39 523i 1996r jest e46 320i 2002r
  • Lokalizacja
    Siemianowice Ślaskie

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia dajan

Wielki Mistrz marki

Wielki Mistrz marki (14/14)

  • Tydzień na forum
  • Miesiąc na forum
  • Rok na forum Unikat

Najnowsze odznaki

0

Reputacja

  1. dzięki jest niebieski za schowkiem i jest sprawny - jak dam minus na kabelek sterujący przekaźnikiem to spryskiwacze wysuwają się i leją że całe auto mokre niestety musi być system oczyszczania reflektorów nie zakodowany
  2. po 9 latach przerwy witam wszystkich koledzy poratujcie kupiłem e46 z 2002 roku z oryginalnymi ksenonami ksenony świecą i się poziomują ale nie działają spryskiwacze bezpiecznik dobry , pompka na krótko działa ale z manetki od spryskiwaczy już nie (na kablach nie pojawia się prąd) ponoć jest gdzieś przekaźnik wie ktoś gdzie jest ten przekaźnik ? w necie są nawet jego zdjęcia (niebieski) ale nie wiem czy szukać za schowkiem czy gdzieś pod maską no chyba że macie wiedzę co jeszcze mogło się zepsuć ?
  3. dajan

    E39 światła dzienne DRL

    jak będzie około 50% to świecą za mocno a dowiesz się o tym jak Ci będą ciągle mrugali długimi z przeciwka mi nawet przez CB mówili że jadę na długich 30% jest optymalne
  4. dajan

    Śląskie

    Dorkę znasz to zapytaj prosiła by szyberdachu nie ruszali (podwójny w kombiku) no to musieli go otworzyć gałkę biegów uszkodzili ale oczywiście "tak już było" wróciła z naprawy popłakana a mieli tylko uszczelnić zbiorniczek wspomagania czego i tak nie zrobili nie mówiąc już o stacyjce która zablokowała się w tym samym dniu - to akurat nie można im udowodnić ale jakimś dziwnym zbiegiem okoliczności powiązane jest z gałką zmiany biegów (automat) kumpel jak auto odebrał to w schowku wszystko miał do góry nogami przejeżdżamy tamtędy na motorach czasami i dziennie - cza mocno uważać by nie przejechało nas auto wyjeżdżające na "próbę" zresztą pewnie i Bodzio i Mateusz powie to samo
  5. dajan

    Śląskie

    Oba wymienione warsztaty sa :cool2: . z tym że Piórkowskiemu nie zostawiaj auta jak będziesz przy nim to zrobią tak jak należy i bez szalonej jazdy próbnej i bez rewizji wnętrza i bagażnika
  6. podświetlanie to bardzo mały pobór prądu więc żeby uwalić moduł komfortu zwarcie by musiało być takie że deska rozdzielcza by się stopiła raczej gdzieś nie styka sprawdź maga złączkę jaka jest po lewej od kierownicy za małym schowkiem drugie takie pudło ze złączkami masz przy prawym progu pod dywanikiem (prawa noga pasażera) tu jest bardziej prawdopodobne zaśniedzenie czy nawet ugnicie kabli a wierz mi że stamtąd prąd rozchodzi się do oświetlenia całego auta łącznie z lampkami na podsufitce czy oświetleniem bagażnika
  7. bezpiecznik jest pod nogami czyli cza podnieść dywanik najlepiej i bez kombinacji to jak pierw się wymontuje fotel pasażera
  8. i niczego się nie nauczył ? zrób synchronizację EWSa z kompem silnika normalnie to robi się ją jak jest wymieniony komp lub EWS
  9. jak odłączone to nie powinno być problemu gorzej jak są mocne spadki napięcia przełożyliście cały osprzęt ze Twojego starego silnika ? jak nie to różnica może być w osprzęcie bo jest Bosch albo Simens i nie są zamienne mi jak przekładali silnik to był goły a wszystkie czujniki , cewki i wtryski mechanik założył z mojego silnika odpalił od razu a radził tak zrobić p. Krystian a w końcu on wie co mówi przed grzebaniem w EWSie sprawdź główny bezpiecznik jest pod nogami pasażera
  10. dajan

    Śląskie

    no to znowu sceptycznie podchodza do tego za szynę łańcucha płaciłem kiedyś prawie 100zł a Tobie wymienili i nic sobie nie doliczyli ?
  11. na ten sezon wlałem mineralny zobaczę czy apetyt na niego się zmniejszy tylko nie straszcie że po mineralnym będą nagary bo w burgmanach wymiana jest co 6000 km więc nie będą miały czasu powstać jakoś nie jestem przekonany do cudownych dodatków o ile z moto doktorem jest prosta sprawa bo tylko mocno zagęszcza olej to ceramizer ma pokrywać wżery czy ryski współpracujących elementów ale uszczelniaczy chyba nie zregeneruje a te to główna przyczyna brania oleju w większości silników w moto żony jest taki objaw że jak się jeździ to nic nie kopci ale po nocy jak się odpali to przez kilka sekund kopci czyli najprawdopodobniej wypala to co skapło po trzonkach zaworowych nie ma tragedii ale cza pilnować poziom oleju bo remont tego silnika jest droższy niż samochodowego sam jeden tłok kosztuje 600 zł a nowa głowica 2500 fakt że przeważnie głowicy nie cza wymieniać
  12. dajan

    Opony letnie 205 vs 225.

    nie porównujcie opon zimowych w głębokim śniegu i na suchym asfalcie a do tego letnich na gorącym asfalcie latem
  13. myślałem że wszystko masz OK ale jak dopiero zaczynasz szukać to każdy luz wpływa na pływanie a najwięcej luz w maglownicy i tuleje pływające jak miałem oba to już od 40km/h auto jechało gdzie chciało
  14. z tego co pamiętam to masz tam dwa cienkie i jeden gruby + cienkie mają gwinty : M5 - klucz 8mm a drugi to M6 - klucz 10mm i do tego dajesz plus by sprawdzić czy rozrusznik kręci
  15. pływanie zależy od szerokości opon i od ET felg jak jeszcze dasz dystansy to dopiero będzie masakra :D
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.