Skocz do zawartości

Wedzol

Zarejestrowani
  • Postów

    70
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    e90 330i lci
  • Lokalizacja
    Nürnberg

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Wedzol

Współtwórca

Współtwórca (5/14)

  • Pierwszy temat Unikat
  • Tydzień na forum
  • Miesiąc na forum
  • Rok na forum Unikat

Najnowsze odznaki

0

Reputacja

  1. Szanowne Forum, Jak w temacie, ktoś wie co może być przyczyną? Pozdrawiam
  2. Kisne :D Mieszkałem w Łodzi miesiąc, mam 17" + Runflat i napierdalał mnie kręgosłup jak jeździłem po tych "drogach". Ogólnie sprawa jest prosta z rozmiarem: - komfort 16'' - komfort/performance 17'' - performance/wygląd 18'' - wygląd 19'' Jeśli ktoś myśli o wsadzeniu do 90 więcej niż 19 to niech się w łeb pierdolnie. pozdrawiam
  3. Panowie, Chce sobie zakodować parę rzeczy typu: ringi jako drl, cyfrowe wyświetlanie predkości etc. Pytanie jak zabrać się za to najlepiej nie wydając milionów monet. dzięki!
  4. Siemanko, Od jakiegos czasu przy manewrowaniu kierownica kwiczy jak swinia. Co ciekawe tylko jak w prawo krece, w lewo jakby szuralo a nie kwiczalo. Co to moze byc? pozdr!
  5. Oczywiście wymieniałem na nowe OEM. N53 to dobry silnik ale niestety te pierdolone wtryskiwacze potrafią byc skarbonka nez dna. Jak masz pecha to albo płacisz te 15k albo silnik opylic na części i swapa, niestety. Nie zazdroszczę tak czy siak
  6. Miałem podobne objawy. 2 z 6 wtryskiwaczy lało za duzo wachy. Mechanik proponował wymianę wszysykich 6, ale nie posłuchałem i wymieniłem tylko 2 wadliwe. Decyzja dobra, od 2 lat spokój. Ogólnie bez wymiany sie nie obejdzie, nie kombinuj z regeneracja i zamiennikami bo zapłacisz potem 2x jak to oszczędni
  7. No to masz jakis mega dobry egzemplarz, albo idealnie dobrany olej. Albo to i to. Co mu lejesz?
  8. a u Ciebie jak z olejem? Jak go gniote to wpierdala 1l na 1,500 km. Jeśli jeżdże jak dziadek to spokojnie 4-5 tys między dolewkami
  9. Ja mam 180tys najechane i silnik działa jak złoto. Poza NOX i 4 wymienionymi wtryskiwaczami 0 problemów. Dzięki za info o łańcuchu - to dobrze że nie trzeba go wymieniać :D
  10. Cześć, Miałem podobne objawy: obniżona moc i podwyższone spalanie. Błędów nie było w ECU - przyczyną był NOX. DOpiero w warsztacie specjalizującym się w bmw to odkryli. Po wymianie wszystkie objawy jak ręką odjął N53 niestety bierze olej zwłaszcza jeśli depczesz. Mi schodzi 1l na 2000-5000k km w zależności jak mocno go gniotę. Auto ma 10 lat, ma prawo troche brać. pozdr,
  11. Czesc, Piekne auto. Biorac R6 od BMW tak naprawde nie mozesz zle trafic, pytanie tylko w jakiej formie jest silnik w tym konkretnym egzemplarzu. Gdzies na forum jest osobny temat odnosnie silnika N52 i na co zwracac uwage. Zawieszenie tez juz moze klekac kolo 200.000 tys km, chociaz mialem kolege co mial pod 300 tys najechane na oryginalym i dalej dawalo rade. Pozatym wez na porzadna diagnostyke i sprawdz stan techniczny. Po zakupie wszyskie plyny do wymiany. Na wszelki wypadek odlozylbym 5k PLN na jakies drobne naprawy pozdr!
  12. Jezeli nie bedziesz jezdzil na tor to nie warto.
  13. Czesc, Mialem identyczny blad: Cylider Misfire, po wystapieniu bledu silnik przechodzil w tryb awaryjny. Winny byl wadliwy wtryskiwacz, po wymianie wtryskiwacz+swieca wszystko wrocilo do normy. pozdr
  14. Koledzy, Moim zdaniem silnik powinno wybierac sie tak: :D :D :D 1. Jezdze w wiekszosci po miescie/krotkie trasy? TAK -> 1.1. NIE -> 2.1. 1.1. lubie zapier+++ac? TAK -> 340i TAK, ale jestem biedny -> 330i NIE -> 1.2 1.2. Jestem eko/wege/hipsterem? nie wiem -> 320i TAK, ale denerwuja mnie 3 cylindry i mam kase -> 330e TAK i czuje sie juz stary -> 318i 2.1. robie powyzej 30.000 rocznie? TAK -> 2.2. TAK, ale nienawidze klekota i jestem bogaty -> 1.1. NIE -> 1.1. 2.2. Autobahn? Dlugie trasy? TAK -> 335d, 330d, NIE ->2.3. 2.3. Licze kazdy grosik na stacji? TAK, w dodatku zaraz emerytura -> 316d, TAK -> 318d NIE/firma placi za wache -> 320d,325d proste! pozdr :)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.