Skocz do zawartości

bieniu3000

Zarejestrowani
  • Postów

    832
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O bieniu3000

  • Urodziny 01.01.1987

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E36 320i cabrio 1997 Dakar Gelb II & e36 328i Cbario 1995 Shwarz II
  • Lokalizacja
    Okolice Stalowej Woli
  • Zawód
    Własny biznes

Osiągnięcia bieniu3000

Doświadczony fan marki

Doświadczony fan marki (11/14)

0

Reputacja

  1. Mi się osobiście nie podoba :roll: Co do strony technicznej, to ja jestem ciekaw jak ludzie zaczną kupować 10-15 latki... I nie mówię tylko o BMW. Więcej będą stały w serwisie niż jeździły.
  2. Działa działa. Fajny bajer i pierwszy raz o nim czytam :D
  3. Witam, jak w temacie. Szukałem trochę po necie, po forach. Wszędzie pisze, że montaż ringów jest taki prosty i same się dopasują, ale wszyscy piszą o lampach ZKW, a ja próbuje je założyć w lampach bosch. Otóż chcę je włożyć pomiędzy szkłami zewnętrznymi a wewnętrznymi. Szkła wewnętrzne powyciągałem ring w otwór po szkle da się "wpiąć" zaczepami po wcześniejszym włożeniu go przez przez tenże otwór z ukosa. Wszystko fajnie tylko, że szkla wewnętrzne mają wypustki przez co wchodzą w otwór po jakieś 5-6mm wpychając ring do środka. Montaż zaczepami więc odpada. Myślałem nad przyklejeniem ringów do tych szkieł wewnętrznych, tylko że jak pisałem - ring przez otwór przejdzie tylko z ukosa. Sprawę może rozwiązałby demontaż szkła zewnętrznego, co jednak chyba jest nie możliwe, bo o ile dobrze wywnioskowałem to jest ono przyklejone i to dość zdrowo. Czy ktoś montował ringi w swiatlach boscha i ma jakiś patent jak to zrobić? Może opisałem to trochę niejasno (czyt. zamotałem), ale jeśli ktoś to robił to napewno będzie wiedział o czym piszę. pozdrawiam
  4. bieniu3000

    tlumik nowy czy uzywka

    Rozwoze płocienniki na codzin po warsztatach i sklepach - są tanie, a jeszcze nie zdarzyło się, żyby było z nim coś nie tak, albo żeby oddał go ktoś na reklamacje :)
  5. U znajomego akurat na warsztacie stoi dzis w miare nowy sprinter z rozebranym silnikiem - auto słabo paliło, nie miało wogóle mocy, nierówno chodziło. Efekt taki dostało po zalaniu benzyny. co z nim dokładnie jest będę wiedział w poniedziałek. Ciekawostka jeszcze, znam jednego goscia - zajechał na stacje i chcial nalac ropy do benzyniaka, ale nie wchodzil mu pistolet do wlewu. Gość nie wiedział czemu tak jest, ale był na tyle sprytny że kupił sobie lejek i nalał przez lejek... :duh:
  6. No to teraz wyczysc silniczek. Choc powiem Ci szczerze ze przyczyny byly rozne i nigdy nie bylo jednoznacznej odpowiedzi jak rozwiazac tą przypadłość. Z tego co mi jeszcze przychodzi do glowy to sprawdz szczelnosc dolotu. Masz gaz? Ja mam sekwencje i kiedys mi zle wykalibrowali w gazowni - gaz chodzil dobrze a na benzynie wlasnie takie krzaki sie robily jak mowisz i dopiero zachodzilem w glowe co za przyczyna. Jak masz 2 generacje to moglo ci kichnac i wlasnie rozszczelnic dolot.
  7. Jesli wczesniej bylo wszystko ok i zrobilo sie tak z niczego, to najpewniej wystarczy wykasowac blad airbaga na kompie i od tego bym zaczal.
  8. bieniu3000

    zbieżność kół

    Kolego ja teraz zalozylem zimowki (uzywane juz wczesniej) i choc sa sporo wezsze od letnich to wyją jak pies do strazy pozarnej na sygnale. Dzwiek przypomina padniete lozyska, a opony golym okiem sa ok - nie wyzabkowane, rowne, niezuzyte.
  9. Od razu po zapaleniu powinny byc normalnie ok 900. Jak jest zimny to faluje czy za nisko trzyma obr czy przerywa? Napisz cos wiecej, a przede wszystkim :search: bo to czesta przypadlosc w m40 i m43, wiec temat walkowany setki razy. Zazwyczaj pomaga reset kompa, czyszczenie/wymiana silniczka krokowego.
  10. najprawdopodobniej tak jak kolega wyzej pisze, ew czujnik od recznego.
  11. SIEKIERKA a sprawdzales to na jakiejs hamowni czy tylko wlasne odczucia? Bo powiem szczerze, ze sam jestem ciekaw ile da sama zwiekszona dawka powietrza.
  12. bieniu3000

    SWAP na M50B25

    Witam wszystkich, jako, ze tu nie jestem zbyt znany (siedze prawie caly czas w dziale seria 3). No ale do rzeczy. Otoz mam na oku E21, pytalem o nie jeszcze w wakacje, mialo byc niby naprawiane, ale jakos stoi nadal i zaroslo juz trawa :shock: . Ogolnie to ma zarzniety silnik (jakies lebki chyba jezdzily bo ma z tylu 2 mugeny :duh: ), poza tym seria i buda w calkiem niezlym stanie. Coraz bardziej mam ochote je kupic i zrobic z niego jakis fajny wynalazek. Mysle nad M50B25. Jako, że szukajka cos ostatnio nienajlepiej dziala to nie moge nic znalezc na temat SWAPu tego silnika do E21. Prosze wiec o jakies rady, wskazowki co bedzie mi potrzebne do takiej operacji, jakie sa przyblizone koszta optymistyczne i pesymistyczne takiej operacji, czy duzo rzeźbienia jest ogolnie, najchetniej od osob które mialy z tym styczność. pozdrawiam :)
  13. Tez sie tak zalatwilem! i to w aucie na handel :shock: Zmienialem wycieraczki i poszedlem po nie do bagaznika, a ojciec tego nie zauwazyl i chcial w tym samym czasie podniesc maske no i trach i zrobila sie gwiazdka na szybie :mrgreen:
  14. Masz taką zwykłą szybę, czy coś bardziej skomplikowanego? Jaki koszt takiego zabiegu? Najchetniej chcialbym zeby wszystko bylo od razu, ale jak nie bedzie (bardzo prawdopodobne, bo rozgladam sie od dluzszego czasu) to trzeba bedzie cos kombinowac.
  15. Sądzę, że pasują w dwie strony. Jak przegladam teraz zdjecia to nie jestem do konća pewien tego co powiedzialem. Na moje oko sadząc po zdjęciach M3 niewazne czy sedan czy coupe oraz m pakiet w coupe mialo prog "z fałdą ": o taki: http://www.qv500.com/bmwe36m3p4e.jpg a m-pakiet w sedanie mial chyba taki prog: http://img147.imageshack.us/img147/6025/bmwe36sedan02nu4.jpg Tak czy siak, jesli auto nie ma m pakietu tylko same progi to zapewne tak jak mowiles jest to chyba tylko forma zamaskowania umeczonego progu.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.