Witam.... ja też przerabiam temat blosa, ale w M40, w tym momencie mam tak zamontowany blos, czyli za przepływomieżem... i niestety spalanie ma 14l i mniej się nie da, nie puszcza skłąd mieszanki, za ubogo napięcie sądy lambda waha się 0,35-0,40... więc poszperałem troche w necie forum forda itp... i wniosek blos przed przepływomierz....jeśli mamy mechaniczny, klapkowy przepływomierz, wtedy aby BLOS pracował poprawnie, ze względu na dokładny pomiar powietrza i gazu, powinien być zamontowany między filtrem powietrza a przepływomierzem!!!!!!!!! Kumpel do forda sierry 2,0 dohc tak zrobił i już w pożadku zamyka się w 10lpg jazda jak na benzynie i oczywiście najważiejsze!!! skłąd mieszanki jest właściwy( a miał tak samo jak ja 14-15 l lpg i brak właściwej mieszanki).... tylko jeśli miejsca mało to trzeba puszkę od filtra zastąpić stożkiem. Stożek-BLOS-Przepływomierz-Rura-przepustnisa-Kolektor dolotowy-silnik... w tym momencie mi się dorabia przejście metalowe z średnicy 70mm na przykręcane do przepływomierza http://www.allegro.pl/show_item.php?item=239584132 najlepiej ustawiać silnik nie na analizator tylko na sądę lambda wpiąś się w ukłąd... oczywiście jeśli jest sprawna... Pozdrawiam i życze owocnych prac... jak się zrobi wyślę foty i spalanie... PS gaziarz co mi to robi ma Volvo 440 z 2.0 z blosem i pali mu 8-9 l lpg...