W X3 u ojca mieliśmy podobny problem, gość w wulkanizacji urwał złodziejkę. Baran odkręcał pneumatem śrubę zabezpieczającą. W ASO BMW udało się odkręcić na jednym kole - ale na drugim urwali złodziejkę ;) - więcej złodziejek nie posiadali :) i z ostatnim kołem musieliśmy poradzić sobie sami. Cóż mam możliwości także problem udało się rozwiązać niestety nie obyło się na lekkim uszkodzeniu felgi :(. Tokarz dotoczył taką tuljekę ochronną która przylegała i wchodziła ładnie w gniazdo szpilki w feldze, następnie dospawana została zwykła nakrętka na klucz - po czym próba odkręcenia kluczem - NIE PNEUMATEM. 3x trzeba było spawać nakrętkę, ale udało się. Także ważne, z jakim momentem dokręcacie śrubę zabezpieczającą! Pamiętajcie o tym. Druga sprawa, że te śruby zabezpieczające a raczej te klucze to straszny badziew. U mnie w E90 jest zupełnie inaczej. Jedyne co, felga została naprawiona na koszt zakładu wulkanizacyjnego - także spoko. Co ciekawe zamówiłem śruby zabezpieczające w ASO po nr VIN.. przyszedł całkiem inny zestaw niż ten, który jest w aucie. Ojciec stwierdził, że już tych śrub nie będzie zakładał ;)