Skocz do zawartości

arkjef

Zarejestrowani
  • Postów

    29
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    e 65 a teraz e70 x5 3.0d

Osiągnięcia arkjef

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. Pomocy problem nadal nie ozwiązany ,co może byc? nikt nic ?????
  2. Witam mam ogromny problem z moim autem ,jak w opisie silnik n43 b20a. E61 2009 rok A wiec tak ,napisze co juz zrobiłem sprawdziłem cisnienie na wszystkich cylindrach 12-13 po równo na zimnym silniku ,swiece nowe cewki nowe , wtryski zamienione z innego auta (sprawnego a moje w nim pracuja ok) rozrzad wymieniony ustawiony na przyżądach.vanosy wymienione ,głowica zdieta i wyremontowana. pompa wysokiego cisnienia zamieniona . A auto jak nie pracuje równo tak nie pracuje czasem pokazuje bląd wypadania zapłonów na 3 cylinder czasem na inny,wtryski wtedy zamieniałem miejscami i nic ,adaptacje kasowane i nic do tego ciepły silnik jak postoi chwile okolo 30 min to strasznie zle odpala kreci łapie a nie moze ,silnik do 2000 obrotów kiepsko pracuje powyżej juz ok na tych wolnych obrotach jakby pluł w wydech ostatni pokazał bład sondy 1,2 przed kat. dodam ze rozrzad był wymieniany na przyżądach ale nie dotykane byly wałki rownoważące i nachidzi taka mysl czy moze ich przestawienie powoduje nie róna prace i zauważyłem w parametrach gdzie jest ustawienie vanosów jest wartość jeden 125 stopni drugi 125 stopi na minus no i jak pukne w pedał gazu silnik podniesie raptownie obroty to te wartosci zminia sie np: jeden vanos 110 stopni a drugi podobnie w tedy pracuje równo i zaraz wracaja wartosi 125 i jest lipa,zawory sterujące vanosów wymienione i nic , na kts bosch pokazuje ze te wartosci powinny byc 90-120 stopni , a wiec mógłby byc przestawiony rozrzad ale to nie mozliwe sprawdzałem go 20 razy koła vanosaa wymieniłem bo myslałem ze sie zacierają ale nic pomyślałem ze moze przyżą do ustawiania rozrządu trefny wziąłem inny i takisam efekt , pomocy już opadam z sił i z kasy bardzo prosze o jakie kolwiek sugestie z góry dziekuje .
  3. Witaj u mnie problemem były wtryskiwacze podczas przyspieszania gubił ciśnienie na listwie CR I gasl
  4. w sumie masz racje ale wlasciciel calkowicie sie na tym nie zna moze to nie jest nic powaznego uszkodzone jakies moduły cena jest atrakcyjna .
  5. Witam mam prośbę chce zmienic moje e65 735 2002r na wersje po liście 730d i znalazłem coś za fajna cenę czyli 2007rok za 27tys ale net sporo do roboty przede wszystkim problemy z elektryka czyli ,wlasciciel mowi ze panel wyświetlacza nie można wejść w jego funkcje czyli tak jakby idrive nie działał tylne szyby jak się opuści to nie można podnieść trzeba rozebrać coś tam zamienić i podnosi ,dalej fotele przednie też dzialaja w jedna stronę też trzeba coś zamienić i dziala nie dziala zawieszenie dynamiczne jakis błąd ,ponadto silnik cholernie kopci na postoju i spala olej turbine wymienil i nic nie pomogło, rozumiem ze to wdrożenie z fusow ale chodzi mi tylko o jakieś porady czy wogule warto w to inwestować silnikiem się nie przejmuje z tym sobie poradzę ale boje się o elektronikę czy niema jakiegoś powodu ze swiatlowodem.
  6. mam kolejne pytanko czy przez Valvetronik uszkodzony moze tak sie dziac bo na stronie na ktorej zasysa ten olej zacina sie valvetronik to znaczy jak robie jego test to slysze jakby ciezko pracowal silnikczek no jak otworze dekielek tam gdzie membrama od odmy wlasnie wtedy kiedy jest to kopcenie to jest tam duzo oleju a z drugiej strony nie ma nic membramka czysta pomyslalem moze valvetronik sie zacina i powstaje jakies nadcisnienie lub podcisnienie pod pokrywa zaworów i wyzuca olej do gory .
  7. Witam panowie czy nikt nie ma ochoty sie wypowiedziec na ten temat .kazda podpowiedz jest mile widziana
  8. Witam serdecznie prosba o porady a mianowicie w mojej e65 mam taka przypadlosc o kilku dni a wiec jak auto jest rozgrzane i je wyłacze i wruce za jakies 30 min lub wiecej rusze przejade jakies 2kilometry auto nagle zaczyna kopcic okrutnie i smierdzi spalonym olejem krutko mowiac auto nagle zaciaga olej i go przepala trwa to około 30sec przepali i jedzie dalej ok,i jest regularnie zawsze kiedy auto odstoi, rano po odpaleniu tego niema tylko kiedy cieply, wymienilem olej i nadal tak samo, jakies 30000km temu uszczelniacze zaworowe byly wymienione, odpowietrzenie skrzyni korbowej drozne prosze o jakiekolwiek sugestie ja juz glupieje.
  9. witam dla zainterersowanych ja mam e65 735 2002 rok silnik n62b36 instalacja LPGTECH 328 obd wtryski dragon reduktor kmw twin zrobione mam 80000km jestem zadowolony nie zawsze trzeba przeplacac koszt to oklo 4000zl sterownik lpg automatycznie sie adoptuje po obd i z tamtad zbiera obciazenie silnika nie trzeba podlaczac sondy ani przeplywki wszystko po obd ja polecam dla zainteresowanych moge opisac cos wiecej
  10. koego a czy podlaczales auto pod komputer czy zansz kody bledow bo to ze cewki sa wymienione to nic nie znaczy wystarczy ze ktoras nie jest do konca wpieta i tez tak bedzie diagnostyka to podstawa jak bedziemy znali kody bledow wtedy moze cos pomozemy :D
  11. Witam dziękuję za odp. Problem rozwiązany wymieniłem adapter konwertera tak to się nazywa zwany również okularami jest to uszczelka prostokątna pod mechatronikiem wymieniłem olej i miskę. Na razie zrobiłem 50km i wszytko ok wydaje mi się ze skrzynią pracuje niebo lepiej. A więc temat do zamknięcia ale dziękuję za odp. Pozdrawiam.
  12. Witam serdecznie po raz kolejny spotkał mnie taki problem,wczoraj był pierwszy przymrozek ale nie wiem czy to ma cos wspolnego mianowicie jade sobie autem zatrzymuje na swiatłach a tu blad skrzyni i auto nie jedzie ,wylączylem i odpaliłem na nowo i jade kiedy staje na kilka sekund znowu ten problem wrzucam parking auto staje dodaje gazu ono jedzie na parkingu a nadesce wyskakuje napis ze aby auto odpalic trzeba wcisnac hamulec jak odpale auto na nowo jest kilka sekund ok czu to D czy to R jak jusz rusze biegi zmienia normalnie do momentu kiedy sie zatrzymam bledy w sktrzyni zwiazane ze zmiana biegow oraz z parkingiem prosze o jakies sugestie z gory dzieki
  13. Problem rozwiązany nie stery kolejna przepustnica była uszkodzona . Wymieniłem na używki i wszystko gra
  14. Witam czy ja cos zle robie ze nikt nawet nie ma ochoty odpowiedziec?
  15. Witam ponownie ale widzę ze nikt nie ma żadnych pomysłów szukam wszędzie i nigdzie nic nie mogę znalezsc poprosze koledzy ponownie o pomoc jak wczesniej pisałem zrobiłem trase 450km i nic a dzisiaj od rana jeżdże i do wieczora ok aż tu nagle znowu te same bledy 2785- DK-poti-sensor 2787- Throttle valve potentiometer 2 2799 -Abort DV adaptations because of environment 2786- Throttle valve potentiometer 1 po wykasowaniu pozostaje 2799 -Abort DV adaptations because of environment może to coś komuś powie
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.