Skocz do zawartości

houdini01

Zarejestrowani
  • Postów

    163
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    F30 320i

Osiągnięcia houdini01

Współpracownik

Współpracownik (7/14)

  • Pierwszy temat Unikat
  • Tydzień na forum
  • Miesiąc na forum
  • Rok na forum Unikat

Najnowsze odznaki

0

Reputacja

  1. Sprzedaje swoje auto, uzytkowane przez 3 osobowa rodzine. Wszsytkie serwisy i wyminay przeprowadzone w BMW Bawaria Motors Janki, w cenie kola zimowe 18 cali, rowniez zakupione w BMW Bawaria Motors. https://www.otomoto.pl/osobowe/oferta/bmw-3gt-bmw-3gt-320-x-drive-m-sport-automat-kompl-kol-zim-18-ID6FyuR1.html
  2. Nie odnoszę sie do serii G bo takowej nie mam, jedynie przekazuje odczucia pomiedzy sedanem/kombi a 3GT bo sam przed takim wyborem niecałe 2 lata temu stałem, a moim poprzednim autem bylo F30 (obecnie F34). Jeśli chodzi o miejsce i komfort w jeździe np. autostrada to sedan/kombi niestety bardzo dużo traci na rzecz 3GT. Dla mnie to jest bardzo odczuwalna różnica. Co do dynamicznej jazdy - sedan/kombi sprawia lepsze wrażenie, bo wymiarów auta nie oszukasz. Choc nie jest tez tak ze odczucia w 3GT są jak w autobusie. Mam 2.0D w x-drive i byc moze gdybym mial wiekszy silnik to odczucia bylyby korzystniejsze. Poza tym, nie zauważyłem większych roznic. Last but not least - wyglad - dla mnie 3GT bez m-pak i z m-pak to dwa rożne auta. Mam swoje auto w m-pak na kolach 19-tkach i tylko w takim zestawieniu to auto mi sie podoba, niestety ale bryla tego auta bardzo pomniejsza optycznie rozmiar felgi, szczególnie tylna oś, wiec nie brałbym nic ponizej 18-tek.
  3. Mam dodatkowe pytanie do użytkowników 3GT, na mojej shortliście zostały 3 modele 3GT, z czego jeden z silnikiem 184km (diesel) a dwa pozostałe 190km (diesel, roczniki 2015 i 2016(po lifcie)). Czy w kontekście awaryjności i kultury pracy jest znacząca różnica pomiedzy tymi silnikami? Pytam o Wasze odczucia, doświadczenia etc. Wydawło mi się że silnik 190km będzie korzystniejszy bo na pewno 'poprawiony' i kultura pracy powinna być lepsza, jednak znalazłem fajnie wyposażoną 3G z 2015 r. w własnie z silnikiem 184km (z mojego punktu widzeni korzystnej cenie), który co prawda ma swoje lata, ale może nie jest taki straszny?
  4. dzięki, bardzo pomocne :cool2:
  5. Mam pytanie odnośnie kodów wyposażenia w 3GT, szukałem bardziej szczegółowych informacji niż w konfiguratorze BMW, ale niestey bezskutecznie. Chodzi o model polift z 2016 r.: S508A Park Distance Control (PDC) - czy to jest przód + tył czy tylko tył ? S5ACA Asystent świateł drogowych - co dokładnie wchodzi w skłąd tego pakietu (ostrzeżenie przed mijaniem i zmiana świateł przy nadjeżdżającym aucie z naprzeciwka? S6NHA Zest. głośnomów. ze złączem USB - czy tu jest tylko opcja rozmowy przez tel. bez możliwości strumieniowania bezprzewodowego muzyki? P7R7A Pakiet innowacyjny - co dokładnie wchodzi w ten pakiet (auto jest z rynku niemieckiego) P9BDA Business Package - j.w. S654A Moduł odbiornika DAB - co dokładnie daje ta funkcja?
  6. U mnie (F30, 06/2012) również akcja serwisowa na kierownice z powodu "możliwego wydawania denerwujących dźwięków" w Warszawie dostępność części od ręki, wymiana 2-3h.
  7. @Yyveel jakiegoś bardziej szczegółowe odczucia odnośnie jazdy w trasie po śniegu/marznącym deszczu? Jeśli korzystacie z opon całorocznych, to bierzecie RoF czy zwykłe opony?
  8. Dzięki za opinie. Nie byłem do końca przekonany do całorocznych i w zasadzie powyższe opinie tylko mnie w tym przekonaniu utwierdziły. Tym bardziej jeśli całoroczne opony po 2 sezonach mogą okazać się już do wymiany. Co prawda przy moich skromnych przebiegach (<15k km) miastowych (Warszawa) można pewnie próbować dłużej, ale nie wiem czy wtedy relacja bezpieczeństwo-ekonomia będzie wciąż tak atrakcyjna.
  9. Dzięki za odpowiedzi. Generalnie pomysł narodził się po usłyszeniu kilku pozytywnych opinii o oponach całorocznych (choć nie byli to użytkownicy BMW), szczególnie w przypadku gdy jest się z Wwy. Oszczędność w perspektywie 3 lat pewnie byłaby na poziomie ok 5-7k pln, ale - zgadzam się - jeśli faktycznie w opinii innych forumowiczów w x-drive całoroczne się nie sprawdzają to nie ma sensu rozważać tej opcji.
  10. Jakie są Wasze doświadczenia z oponami całorocznymi w X-drive? Mam obecnie F30 RWD i nie zdecydowałbym się na opony całoroczne w takim napędzie. Natomiast, z uwagi na fakt, iż kolejne auto będzie z napędem X-drive, zastanawiałem się czy optymalizacja kosztowa w postaci opon całorocznych ma sens (brak konieczności posiadania dodatkowego kompletu kół), czy raczej jest to rozwiązanie, które zarówno ze względów praktycznych (właściwości jezdne) jak i bezpieczeństwa nie do końca się sprawdza?
  11. Przymierzam się powoli do zakupu 3GT - czy z Waszej wiedzy i doświadczenia jest różnica na korzyść któregoś z silników diesel (przede wszystkim w zakresie awaryjności) pomiędzy wersją 184km a 190km ?
  12. Kupowałem auto w ASO w Niemczech z gwarancją europlus. Co do gwarancji - nie ma czegoś takiego jak niehonorowanie europlus w PL. Proces wygląda tak, że najpierw diagnozujesz naprawę w serwisie, wysyłasz do europlusa kopię zakresu naprawy, oni Ci potwierdzającą ten zakres (z reguły 80%-90% kosztów), opłacasz naprawę (swoimi środkami) i na podstawie opłaconej faktury europlus zwraca Ci pieniądze zgodnie z ustalonym wcześniej zakresem. Polskie ASO nie bierze w tym udziału (przynajmniej tak było dwa lata temu). Przy czym należy pamiętać, że europlus to nie gwarancja, a ubezpieczenie. Co do samego zakupu - wszystkie informacje i ich oświadczenia o aucie brałem na mail, biorąc pod uwagę, że ASO to cześć dużej korporacji, można zakładać, że nie poświadczą nieprawdy. Co innego gdybyś miał kupić auto w komisie typu no-name, wtedy poleganie na ich reputacji byłoby dość ryzykowne. Płatność wedle uznania, można polecieć z gotówką, próbować z zaliczką. Jak można się domyślać najfajniejsze oferty (stosunek ceny do jakości) najszybciej znikają, a nikt z ASO na tzw. 'gębę' nie przetrzyma Ci auta na 1-2 dni bez jakiejś zaliczki. W moim przypadku również wymienili oleje w ramach sprzedaży auta. Ogólnie proces zakupowy oceniam bardzo pozytywnie, zarówno obsługa jak i stan aut jakie oglądałem w ASO w PL (2-3 letnich) odbiegał znacząco od tych w DE (na korzyść Niemiec). Wydaje mi się też, że w umowie z ASO masz możliwość wymiany auta na inne do 30 dni lub cos podobnego - do potwierdzenia.
  13. Rabat może 28% robić wrażenie, ale pamiętaj że kupujesz auto z poprzedniego rocznika.
  14. Gratuluje fajnego auta :cool2: Sam przymierzam się w odstępie kilka miesięcy do 3GT i myślałem o tym silniku, ale jako, że większość km wykręcam w mieście (a raczej żona) zastawiam się jak spalanie w mieście?
  15. Możesz zrobić leasing zwrotny, ale nie wiem jak to się opłaca w praktyce.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.