Skocz do zawartości

zim63a

Zarejestrowani
  • Postów

    10
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    BMW E90 318i LCI
  • Lokalizacja
    Warszawa

Osiągnięcia zim63a

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Czy ten dźwięk słychać zawsze tak samo?
  2. Borykam się z dosyć dziwnym problemem dotyczącym braku mocy w N43. Auto w dolnym zakresie obrotów zachowuje się tak, jak by było przez coś trzymane. Czasem jest też tak, że dostaje przebłysku i ciągnie z dołu jak wściekłe. Dodam, że kiedyś nie było takich sytuacji. Niestety, ale zero błędów, a sprawy typu wtryski, świece, cewki, sensor nox, odma są wymienione. Czy w takiej sytuacji problemem może być katalizator?
  3. I jak w końcu zakończyła się ta sprawa?
  4. Postanowiłem wymienić ten zawór, ale to nic nie dało. Dodam, że latem też to było słyszalne i zastanawiam się czy to aby ta część odpowiadała za dźwięk słyszalny tylko w kabinie..
  5. Ok, z zaworem odpowietrzenia znam sprawę trochę, Ale czy jego intensywność tykania jest zależna od obrotów silnika?
  6. Problemów z ciśnieniem oleju brak dotychczas, ale zastanawiam się czy jest wystarczające na to, aby olej dotarł na górę. Z drugiej strony czy nie objawiało by się to jakimś błędem? Zstanawia mnie to bardzo, bo wcześniej nie było tego słychać :?
  7. Panowie, czy ktoś w tym silniku spotkał się z takimi dźwiękami? Wtryski zrobione, rozrząd, hydropopychacze, koło dwumasowe ze sprzęgłem, ciśnienie oleju prawidłowe. Dźwięk słyszalny po rozgrzaniu silnika. Czy to może być pompa wysokiego ciśnienia?
  8. Znalazłem bardzo podobny objaw dobrze słyszalny na tym filmie: U mnie nie jest to tak głośny dźwięk, ale jednak jest.. :?
  9. Poprzedni właściciel stosował 0W40 Castrola, który posiadał normy dla tego silnika, ale już nie jest osiągalny na rynku. Z kolei ja stosuje Motul 5w30 X-Clean+. Czytałem wątek o olejach na naszym forum i jak zwykle ile ludzi tyle samo opinii. Czy zastosowanie 5W40 w tym silniku to dobry pomysł? Auto jeździ głównie po mieście.
  10. Witam Was :) Chciałbym zapytać jak pracują Wasze silniki N43. Moje auto po rozgrzaniu i jeździe zaczyna postukiwać delikatnie w zakresie 2000 - 2500 obrotów/min. Nie wiem czy to normalna praca któregoś z układów, a nie miałem okazji jeździć innym egzemplarzem, dlatego kieruję do Was pytanie: Czy tak powinno być? Do tej pory od zakupu (10000km) wykonałem: - wymiana wszystkich wtryskiwaczy, cewek i świec - wymiana kompletnego rozrządu OE BMW z popychaczami INA - wymiana zaworu regulacji ciśnienia oleju (profilaktycznie) - wymiana koła dwumasowego ze sprzęgłem - wymiana elektrycznej pompy wody + termostat - oraz inne rzeczy, ale nie są tak istotne w temacie pracy silnika :) Auto było na akcji serwisowej związanej z pompą podciśnienia, gdzie przy okazji zostało wgrane najnowsze oprogramowanie silnika. Przebieg potwierdzony, w tej chwili 99480km na zegarze. Olej był wymieniany co 10 tyś. km przez byłego właściciela i przeze mnie. Sprawdzone zostało: - ciśnienie oleju (prawidłowe) - korekty wtryskiwaczy (prawidłowe) - ciśnienie paliwa (prawidłowe) - misfire (brak) Dla urealnienia przesyłam film, gdzie we wspomnianym zakresie obrotów słychać takie delikatne postukiwania przypominające popychacze. https://youtu.be/lx5s4K9cXk4 Proszę o opinię.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.