Skocz do zawartości

michau1

Zarejestrowani
  • Postów

    323
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

1 obserwujący

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    Było -> E36 328i 1997r.
    Było -> Yamaha R6 RJ15 2010r.
    Jest -> E60 530i 2003r.

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia michau1

Stały bywalec

Stały bywalec (8/14)

0

Reputacja

  1. Ja sprawdziłem w necie i wyskoczył mi kod 0061070500. Zadzwoniłem w środę do BMW Bońkowscy Gorzów Wlkp. Wizyta dzisiaj na 9:00. Auto odbieram jutro, choć dzisiaj już dostałem informację, że mój przykład jest książkowy i dobrze, że przyjechałem. Miąłem błąd, czujnik akumulatora (nr błędu 299B) - ciekawe czy zniknie :) Pozdrawiam
  2. Ta opcja RPA się zwie jak coś. Pozdrawiam
  3. Ja wsadziłem mastersporty, komplet na przód (tarcze+klocki) to 306,44zł. Zrobiłem 613km i jak na razie wszystko gra, kierownica nie drga przy hamowaniu, przynajmniej od 140 - nie jechałem jeszcze szybciej. Pozdrawiam
  4. Nieszczelności w dolocie sprawdź. Pozdrawiam
  5. Zajrzyj pod gumkę w zacisku czy powierzchnia tłoczka nie zardzewiała. No i jarzmo oczyść. Prowadnice papierkiem ściernym jak żadna chemia nie pomoże - albo zestaw naprawczy :). Pozdrawiam
  6. Sprawdź czy nie masz nieszczelności w dolocie. Świece kiedy zmieniałeś? Pozdrawiam
  7. michau1

    Wymiana turbiny 525D

    Domino zawsze więcej sobie dopowie niż jest napisane :mrgreen: Jak widać regeneracja regeneracji nie równa. Polecam obejrzeć kogoś kto regeneruje, a nie tylko sprawdza rezultaty regeneracji ukręconego turbo naprawionego po taniości jak Kiwi :lol: U mnie coś pod 1500pln poszło na regenerację, zrobione porządnie, w warsztacie co ma porządny sprzęt i reputację, nawet obudowa wypiaskowana (z rachunkiem i pisemną gwarancją). 40 tysięcy przejechane i jeszcze się trzyma. Hehe, no właśnie widzę :mrgreen: . Obejrzałem odcinek. Gość mówi, że nowe i nowe części wsadza, ale nie ma nic na temat pochodzenia oraz producenta części :wink: No nic, ja się nie przejmuję bo mam wolnossaka. Ogólnie to turbiny na warsztacie wysyłamy do Turbotech Poznań i jak na razie brak reklamacji, aczkolwiek (np. za audi a6 c6 3.0 tdi kosztowała coś koło 1000zł, a i tak wywalało błąd nastawnika turbiny - wjechała inna używana turbina i auto ożyło) :) . Wcześniej były wysyłane do Zielonej Góry, ale tam coś z dwiema turbinami nie pykło - stąd zmiana na inną firmę. Pozdrawiam
  8. michau1

    Wymiana turbiny 525D

    Skąd wiesz, że chce włożyć używkę? Nigdzie to nie jest napisane. Radzisz mu regenerację za 650+150zl? Obejrzyj odcinek Kiviego na YT i zobacz czemu lepiej dołożyć kilka stówek i kupić faktycznie nową, albo po regeneracji producenta (nie, za 600 czy 800 nie kupisz). A część regenerowana nie jest jak nowa. Bo część nowa to jest tylko fabrycznie nowa część, a nie jakieś tam regeneracje.. Dla zainteresowanych odcinek o regeneracji turbo: Pozdrawiam
  9. michau1

    M54B30 Remont silnika

    Mała aktualizacja. Nie było zbytnio czasu na remonty. Udało mi się ogarnąć wypożyczenie blokad rozrządu za 20zł, więc dzisiaj poskładałem i zamknąłem silnik. Wygląda to następująco: Teraz czekam na dwumas, po czym składam sprzęgło i wrzucam silnik do auta - wtedy makaron popodpinam i jedziemy dalej (nie mam jeszcze np. elastycznego łącznika wału). Kosztorys jeszcze nie zliczony, mam kwoty i rzeczy które już wrzuciłem, ale to nie koniec listy :D . Świece i cewki będą wyjęte przy pierwszym starcie, by się olej trochę rozszedł. Pozdrawiam
  10. Albo daj jakiś karton pod auto i wykluczysz pyszne smaki podłogi :mrgreen: Pozdrawiam
  11. Zawsze możesz powąchać, a jak nie poczujesz nic to przejedź po tym palcem i palec powąchaj, jak dalej nic to poliż palec - płyn chłodniczy ma słodki smak. Olej nieładnie pachnie - smak to nie pamiętam (tak często go smakuję hehe) :8) . Dla hejterów - wypłukanie jamy ustnej i wyplucie zawartości nie zaszkodzi i nie skróci mu życia. Pozdrawiam
  12. Nie. Można sprawdzić po VIN, albo wejść pod auto :) Pozdrawiam
  13. m54 - remontujesz/naprawiasz 2.2, 2.5, czy 3.0 to koszty bardzo podobne. Za 25k realnie możesz mieć 2.2, a i tak będzie coś do zrobienia + wkład na pakiet startowy. Jak chcesz jak najtańszego w utrzymaniu to bierz największego biedaka jaki istnieje :cool2: . Oczywiście pamiętaj, że są to już trochę leciwe auta. Ja kupiłem za 11k 3.0 231km 2003r, ale robię na warsztacie i wiedziałem co kupuję. Aktualnie włożyłem 6k (silnik jeszcze na stojaku - czekam na dwumas i blokady rozrządu, złożę to do kupy i wtedy wrzucę silnik do auta), jeszcze ze 4k i myślę, że będzie to auto do jeżdżenia heh. Pozdrawiam
  14. Rozumiem. Ja u siebie nie sprawdzałem jeszcze (u mnie problem bicia występuje przy hamowaniu 80-140), bo aktualnie mam inną robotę na głowie :) . Daj znać jak się rozwinie temat. A u Ciebie ten luz świadczy o tym, że wahacz jest do wymiany. Pozdrawiam
  15. Był robiony w końcu pomiar bicia piast i tarcz? Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.