Skocz do zawartości

Lakom_2006

Zarejestrowani
  • Postów

    75
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    F31 G31 F80

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Lakom_2006

Współtwórca

Współtwórca (5/14)

  • Reacting Well Unikat
  • Pierwszy post Unikat
  • Współtwórca Unikat
  • Tydzień na forum
  • Miesiąc na forum

Najnowsze odznaki

1

Reputacja

  1. A odkręćcie te amory całkiem z auta i pojeździjcie do testów. Będziecie wiedzieć czy to one szukały czy magiel
  2. Czy dostales wydruk prania dpfa? Jakie byly wartosci przed i po? Czeste wypalanie to nieszczelny dolot, wtryski, egr. Sprawdz czujnik roznicy cisnien jeszcze raz, moze nowy jest wadliwy, oraz wymien czujnik elektr. od gruszki egru, bo to ze dziala nie znaczy ze prawidlowo. Ale... 10hpa to max na wolnych obrotach wg mnie a 750'C na dpfie to o 100 co najmniej za duzo przy wypalaniu. Przy tej temp to albo wtryski leja albo dolot nieszczelny, ale przy braku innych błędów - dpf przytkany. Jakie masz wtryski piezo czy elektromagnetyczne?
  3. Moze byc za mocno skrecona sruba na maglownicy
  4. midway - znalazles przyczyne? Jaki przebieg? Dolot szczelny? czy wartosci zadane pokrywaja sie z osiaganymi? Kompresje oraz na hamowni moc sprawdzic, porownac. Test z maszyna z dymem. Niech ktos kumaty egr poobserwuje Moze ktores turbo albo zawory w glowicy niedomykaja. w Iscie masz pare testow: air mass test, intake port sooting, charging pressure sensor, charging pressure control, oxygen sensor, smooth running jak sie zachowuja korekcje pod obciazeniem podczas jazdy?
  5. Sprawdzajcie cisnienie dpf ale na pełnym bucie i po wypaleniu np. 7 bieg w 8hp i od ok 2000rpm.. jak ma powyżej 400hpa to filtr do prania. Na wolnych obrotach max 11hpa. I profilaktycznie czujnik wymienić na oryginal
  6. Czujniki ciśnienia spalin przy dpf "zużywają się" z czasem/przebiegiem i nie raz pomimo dobrych wskazań potrafią nie działać jak należy i powodować częste wypalenia filtra - pomimo braku innych objawów czy kodów usterek. Trudno ocenić relatywnie kiedy to nastepuje bo każdy uzytkuje inaczej. Nowy czujnik - tylko oryginal.
  7. Ta nagrzewnica kosztuje ponad 1.5k czy wymieniles ja na pewno na nowa? Jezeli wyskakuje dalej ten sam blad 8011f9 przy nowym aku to nagrzewnica ptc na gwarancje
  8. Masz czujnik do wymiany. Nie jest uszkodzony ale podaje zle wartości. Im szybciej wymienisz tym lepiej, częste wypalania rozrzedzaja olej. Zrob sobie pełna diagnozę silnika bo przy tym przebiegu takie wahania czujnika to rzadkość.
  9. No ja ten łącznik obstawiałem ale on jest u mnie aluminiowy, więc nie mógł spękać ani nic, wygląda jak nowy.... O ile wiem metalowy lacznik był od strony skrzyni a gumowy od mostu. Tis do wglądu. Zmień od mostu na gumowy, nawet jeśli metalowy jest w porządku. W poszukiwaniu wibracji/buczenia trzeba odłączać elementy od siebie pomimo że wydają się sztywne i nie mają luzow jako calosc! Jeśli od skrzyni masz gumowy też zmień na taki, ale muszą być nowe obydwa. Jeśli od skrzyni masz metalowy to zmień narazie tylko ten od strony mostu i zobaczysz czy cos się zmienilo. W kilku F11 był problem z flansza od strony mostu i przez nią były wibracje lub buczenie pod obciazeniem. Skąd słyszysz to buczenie?
  10. Zmieniłbym łącznik od strony mostu na początek. Nie wiem czemu myślałem że już go wymieniłeś. Podporą zajął bym się później ale sądzę że po wymianie lacznika powinno pomoc :cool2:
  11. Wywazenie kol badz felga krzywa, choc zakladam ze sprawdzone ze dwa razy. Szukal bym na najpierw na wale napedowym, ew. konwerter lub ktos niech skrzynie sprawdzi. Ten metalowy łącznik od skrzyni powinien być wymieniony na gumowy. Sprawdź też czy lacznika od mostu czasem nie założył mechanik odwrotnie. Może flansza ma luz przy moscie lub skrzyni. Poloski, most lub lozysko kola któreś. Ciężko na odległość ale może być tak że wymieniłeś gumy i usztywniles zawieszenie a to jest powodem buczenia. Skąd dobiega to buczenie?
  12. Chociazby taka, zeby pozbyc sie "rozowego" wrecz swiatla stopu
  13. w f30 grzanie opalarka mi za bardzo nie pomoglo aby usunac permaseal: Wiec ucialem klosz pila elektryczna, uprzednio kupujac nowy. W f30 wystepuje soczewka zkw w lampach xenon przed liftem i rozni sie od tych co na zdjeciach powyzej, przeslona jest jak najbardziej a jej demontaz odbywa sie za pomoca srubek. Przeslony sa rhd lub lhd.
  14. Na razie nie ma, sam czekam az sie pojawia..
  15. Znalazles zrodlo tego pisku? Mam podobne objawy i myslalem ze kompresor od klimy ale jednak to nie to
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.