Skocz do zawartości

Leo1971

Zarejestrowani
  • Postów

    74
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

1 obserwujący

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    520d G60 xDrive M Pro 2024
  • Lokalizacja
    Mielec

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Leo1971

Współtwórca

Współtwórca (5/14)

  • Pierwszy temat Unikat
  • Pierwszy post Unikat
  • Współtwórca Unikat
  • Dedicated Unikat
  • Tydzień na forum

Najnowsze odznaki

1

Reputacja

  1. @gregwlkp "Klasycznie" wyrwałeś mój cytat z kontekstu. Nasza dyskusja tam dotyczyła trzymania się drogi i zawieszenia, ale jeśli chodzi o materiały to akurat zgadzam się z Tobą. Z generacji na generację jest coraz gorzej, choć o trzeszczeniu jeszcze u mnie nie ma mowy (przebieg 6800km). Wygląd, dotyk tych materiałów nie daje wrażenia kontaktu z segmentem premium, choć akurat najmilej zaskoczyła mnie veganza. Mam białą tapicerkę i jak na razie jest bardzo odporna na wszelkie zabrudzenia.
  2. Szanowny Kolego @s0nar, piszesz o wersjach, o których, typuję 90% czytelników tego forum (oczywiście ze mną włącznie) nie miała do czynienia, nie jeździła, a może nawet na oczy nie widziała, więc proponuję porównywać "jabłka do jabłek". A Tobie oczywiście gratuluję przeglądu tematu i doświadczenia z takimi jak M5 F90, wersjami BMW 🙂
  3. "..przepaść na korzyść G30.." z tą przepaścią to bym nie przesadzał 😄 to wszystko są subiektywne odczucia. Ja mam po prostu inne.
  4. Jako były właściciel F10 i G30, a teraz posiadacz G60 (520xd), zgadzając się z wieloma zarzutami o "oszczędności" w nowej 5er, jako zalety w porównaniu do F10 i G30 podkreślę: - dużo lepsze wyciszenie wnętrza, - lepsze trzymanie się drogi (zawieszenie), - obsługa głosowa (ID9.5 po ostatniej aktualizacji) w języku polskim. Choć sam ID9.5 ma wciąż trochę błędów (np. brak korelacji nr telefonu przychodzącego z prefiksem +48 z zapisem w książce tel.).
  5. Cześć, ja nie miałem żadnych wibracji. Silniczek uszkodzony "na amen". Mam obawę, że hasło "Ograniczone działanie wspomagania kierownicy" jest bardzo pojemne i wrzucono do worka co najmniej kilka problemów. Magik, który mi to ogarnął, w zasadzie po krótkiej obserwacji w czasie jazdy, od razu postawił właściwą diagnozę. Próba diagnozowania usterki samemu może się skończyć niepotrzebnymi zakupami.
  6. Byłem wczoraj na tej akcji przywoławczej. Wszystko potrwało ok.40 min. Prace dotyczyły tylko i wyłącznie software. Skontrolowali jeszcze stan hamulców (tarcze, klocki), bieżnik opon i stan zawieszenia. Ja nie miałem do podpisu żadnego papieru dot. samej akcji, jak sugerował wyżej @SieKieR.
  7. Koledzy, czy był już ktoś może w ASO na tej akcji przywoławczej? Interesuje mnie co robią przy samochodzie i jak długo to trwa. Z tego co się doszukałem to do wymiany jest "jakiś moduł od hamulców".
  8. A jak jest ze Screen Mirroring? nie mogę się doszukać w ID8.5 🤨
  9. Hmm..przez co przychodzi to nie wiem. Telefon ma połączenie i poprzez Android Auto, jak i przez bluetooth. Jest gdzieś ustawienie poprzez co mają przychodzić rozmowy?
  10. Koledzy, dopiero od kilku dni jeżdżę G60 i odkrywam różnice w porównaniu do G30. Pierwszym i dość bolesnym problemem, na który napotkałem w ID8 jest brak korelowania nr telefonu przychodzącego od operatora GSM w formacie XXX XXX XXX z zapisem w telefonie +48 XXX XXX XXX. Jako, że często wyjeżdżam poza Polskę to przyzwyczaiłem się, że każdy numer zapisuję z prefiksem +48. Tu pomimo, że osobę mam zapisaną w telefonie przy rozmowie przychodzącej pojawia się numer, a nie imię i nazwisko. Czy to możliwe, że ID8 nie radzi sobie z tak banalną kwestią? Czy może sparowanie telefonu przebiegło niewłaściwie? Macie może dla mnie jakąś radę? Z góry dziękuję.
  11. https://www.otomoto.pl/osobowe/oferta/bmw-seria-5-m-pakiet-bezwypadkowy-stan-idealny-ID6GeuqN.html?isPreview=1 W razie pytań proszę o kontakt na forum.
  12. Niestety, nie mam. Fachowiec zdiagnozował, zamówił i naprawił. Ale komunikaty miałem identycznie jak u Ciebie.
  13. Witam, @kloniak miałem jakiś czas temu coś podobnego. Byłem na maxa zaskoczony, bo winowajcom okazał się uszkodzony silniczek do wibracji w kierownicy. Podobne jak u Ciebie ostrzeżenia, pojawiały się gdy włączyłem aktywny tempomat i najechałem na linię na drodze. Wtedy powinien zareagować silniczek wibracji kierownicy, a ten był uszkodzony i wtedy CAN zgłaszał takie błędy. Być może u Ciebie jest to związane z innym systemem, ale zachodzi podobieństwo komunikatów jakie wyświetlało mi auto, oprócz tego ostrzeżenia przed kolizją boczną. Fachowiec, gdy dostał część zamienną, ogarnął to w 20 min. Jeśli ktoś ma rozsądnie blisko na podkarpacie to mogę na priv podać dane świetnego serwisanta od elektroniki BMW.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.