Pomału trzeba się przymierzyć do wymiany oleju. Obecnie mam zalany AMSOIL 5W40 Synthetic European Engine Oil (AFL). Przeglądając ofertę rynkową zaintrygowały mnie oleje firmy FUCHS. Wyszukiwarka wskazała do mojego E90 318i z roku 2007 poniższe produkty w/w firmy: FUCHS TITAN GT1 PRO C-3 5W-30 (XTL-Technology) FUCHS TITAN GT1 PRO FLEX 5W-30 (XTL-Technology) TITAN GT1 5W-40 (XTL-Technology) Jestem ciekawy, co sądzicie na temat tych propozycji w kontekście zalanego obecnie AMSOIL-a ? FUCHS ma lepsze parametry? Przy FUCHS TITAN GT1 PRO FLEX 5W-30 (XTL-Technology) doczytałem się, że lepkość dynamiczna w -30 st.C DIN 51398. to tylko 5100 mPas czyli lepiej niż AMSOIL W ofercie jest jeszcze Fuchs TitanRace Pro S 5W30, gdzie producent chwali się lepkością na zimno przy -30st.C . 5000 cP oraz pisze, iż ten olej jest niezrównanym środkiem smarnym w jednostkach BMW z zaawansowanym układem rozrządu VANOS. Co sadzicie na ten temat?