Skocz do zawartości

KTM71

Zarejestrowani
  • Postów

    273
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    BMW F10, BMW F20, G30

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia KTM71

Stały bywalec

Stały bywalec (8/14)

  • Dedicated Unikat
  • Pierwszy post Unikat
  • Współtwórca Unikat
  • Pierwszy temat Unikat
  • Tydzień na forum

Najnowsze odznaki

0

Reputacja

  1. KTM71

    Doposażenie 5AR 5AU

    Temat ogarnięty.
  2. U mnie działa bardzo dobrze - mam 5AU , też sam zmienia pas ruchu.
  3. Próbuje zakodować asystenta driving 5AT i 5AU, wszystko przechodzi oprócz RS. https://imgur.com/rNlOFyo
  4. KTM71

    aktywny tempomat

    No oczywiście nie musiałem zmieniać pompy ABS i doposażać w moduł SAS ponieważ miałem już tak doposażone BMW, co zminimalizowało koszty i samo doposażenie. Jeżeli samochód nie jest przygotowany to znacznie komplikuje montaż jak i również zwiększa koszty (zmiana pompy, doposażenie w moduły itp.) . Oczywiście w moim przypadku był to prosty montaż. Została mi tylko jeszcze kalibracja radaru (500-800zł). Cały czas mowa jest o przedlifcie, ponieważ nie wiem jak sprawa wygląda w poliftach.
  5. KTM71

    aktywny tempomat

    Ja temat doposażenia w radar ogarnąłem w 5 godzin. Fakt kolega mi kodował. Demontaż zdrzaka, pociągnięcie dwóch przewodów z modułu SAS i jednego ze skrzynki bezpieczników, masa podłączona "po drodze" . Otwory już są w belce na uchwyt radaru. wymiana kratki w zderzaku. No i przełożenie przycisków w kierownicy. Myślę, że to żadna filozofia dla w miarę ogarniętej osoby. Doposażenie kosztowało mnie około 1000zł (radar kpl. ok. 850zł, kratka 150zł, kiera z przyciskami 800zł - sprzedałem swoją za 800zł ) kodowane w gratisie 😉 . Orientowałem się to chcieli około 6000zł za doposażenie.
  6. KTM71

    aktywny tempomat

    Radar doposażony, nie spojrzałem z tym ruszaniem odnośnie tych pasów, ale startuje z miejsca po zatrzymaniu do "0". Doposażenie banalnie proste.
  7. Dziś ogarnąłem wymianę lamp. Podaję link do gościa, który ładnie opisuje wymianę łącznie z opisem kodowania. https://www.youtube.com/watch?v=OUozXTFfAwk
  8. Mam pytanie, czy przy wymianie lamp tylnych na poliftowe trzeba wymienić wszystkie cztery rynienki tzn. te w błotniku i te boczne w pokrywie bagażnika? Pytam ponieważ jako kpl. do wymiany podają tylko te rynienki w pokrywę bagażnika (boczne o nr OE 8493821 i 8493822) . Czy też musze dokupić te rynienki w błotnik (OE 9448943 i 9448944).
  9. KTM71

    aktywny tempomat

    Jestem w trakcie doposażania G30 (2017) w aktywny tempomat. Przyciski na kierownicy zamontowane, radar zamontowany (nr radaru 66 31 6 892 575) przewody z radaru doprowadzone do modułu SAS, zasilanie zrobione, masa podłączona. Czekam na zakodowanie. Tylko mam pytanie czy ten aktywny tempomat to jest z funkcją stop&go (ruszanie z miejsca) czy tez tylko działa od 30 km/h? Czy to zależy od kodowania czy też od rocznika samochodu lub rodzaju zamontowanego radaru?
  10. KTM71

    Fotele z F11 do F10

    Siedzisko wydaje mi się, iż jest takie samo jak w F10.
  11. KTM71

    Fotele z F11 do F10

    Cała tylna kanapa? Czy tylko część kanapy np. oparcie ?
  12. KTM71

    Fotele z F11 do F10

    Mam pytanie czy fotele z F11 (polift) podejdą do F10 (polift) szczególnie chodzi mi o tylne.
  13. KTM71

    Carplay ID6

    Gościu w Toruniu koledze ogarnął za 250zł
  14. Faktycznie , w sportach jest ten guzik w zagłówku.
  15. Z boku zagłówka masz taki guzik, wciskasz go i regulujesz odchylenie zagłówka.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.