Sprawa jest dość łatwa i szybka. U mnie wystarczyło kupić przełącznik z tempomatem i dolną część obudowy kolumny kierowniczej, taśmy nie musiałem wymieniać, + koszt programowania ok. 100zł Przełączniki dobierałem na podstawie nr katalogowych z bmwstore, realoem. Sama wymiana: -odkręcasz klemę z akumulatora, - pod kierownicą masz dwie dziurki (jeżeli kierownica nie była wcześniej ściągana to są pokryte skórą) wkładasz jakiś szpikulec w celu odblokowania zaczepów trzymających poduszkę powietrza, -ściągasz poduszkę i odłączasz jej zasilanie, - odłączasz sterowanie przyciskami na kierownicy, - kluczem nasadowym odkręcasz śrubę trzymającą kierownice, - demontujesz obudowę kolumny kierowniczej, - demontujesz przełącznik i składasz resztę w odwrotnej kolejności. Po wymianie przełącznika komputer będzie Cię informował o za niskim ciśnieniu w kole. Po wprogramowaniu tempomatu wszystko działa super. Przy ściąganiu kierownicy dobrze jest zaznaczyć jej położenie żeby nie włożyć jej przy montażu w zły ząbek.