adam-bial
Zarejestrowani-
Postów
14 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Informacje osobiste
-
Moje BMW
E90 335d 2011
Osiągnięcia adam-bial
Debiutant (2/14)
0
Reputacja
-
A czemu chcesz koniecznie zmienić na M-pakiet? Tak dużo ładniejszy? Chyba, że np taki: http://www.bimmerboost.com/attachment.php?s=4429e207331d21aab974c719c940733c&attachmentid=36660&d=1394476534 Wg mnie ten M-pakiet fajniej wygląda na jaśniejszych kolorach, zatem może u Ciebie...
-
Bezel141 -->BMW E90 320D GWINT/ZP1/KOREKTA LAKIERU
adam-bial odpowiedział(a) na bezel141 temat w Galeria - nasze samochody
Ooooo, jaka ładna..........opera:):):) Pozdrowienia z Białegostoku:):) Samochód oczywiście też:) -
Witam forumowiczów Chciałem z Wami podzielić się dziwną przygodą, jaką miałem wczoraj. Nie dotyczy ona co prawda BMW, ale zapewne jest także możliwa i w tych samochodach - nowszych z elektronicznymi bajerami. Otóż mowa jest akurat o MB E250 4matic, rok 2014 automat, z systemem keyless go. Podczas podróży nagle na zegarach...choinka. Wszystkie kontrolki się zapaliły, obrotomierz na 0, temperatura na 0, paliwo na 1/2, a.......silnik nadal pracował. Dodatkowo cały szereg informacji, że poduszki, systemy, itp nie działają, brak możliwości przełączania biegów, jechać do serwisu. Więc co?? Na pobocze, żeby zobaczyć co się dziej, bowiem silnik normalnie pracuje i samochód jedzie. Więc noga na hamulec, ale ku zdziwieniu, skrzynie nie przełącza się na P, bądź N - żadnej reakcji. Nadmienię, że jest to skrzynia sterowana elektrycznie, nie mechanicznie. Zatem wajcha do zmiany biegów nie wywołuje żadnej reakcji. No to co?? Przycisk start/stop i...........żadnej reakcji. O ku.... Ładnie. Decyzja jadę do domu. Podczas jazdy silnik normalnie, skrzynia przełącza normalnie, światła, radio działają, jedynie nie było kierunkowskazów. W pewnym momencie na postoju...amen. Samochód zachowuje się tak, jakby skrzynia przełączyła się na N. Zatem stoję sobie na środku ulicy, światła się palą, silnik pracuje i kompletnie nic nie można zrobić. Mało tego, w pewnym momencie skrzynie się blokuje - zapewne na P. No to teraz już zimna d.... Telefon do MB 24h po pomoc, a oni wpierw odłączyć akumulator. Więc pod maskę i..............???? Odkręcam "-" nic, odkręcam "+" nic. Ja pier...... Żadnej reakcji. MASAKRA. Samochód ma zapasowy akumulator w bagażniku, zatem on trzyma nadal obwody zamknięta i napięcie w sieci. Na dodatek do bagażnika nie można się dostać. Zamek nie działa, od środka tez nie da się!!!! Jeszcze na dodatek grot z kluczyka został w domu---po prostu SUPER. Kolejna myśl, demontaż siedziska z tyłu, odkręcenie zaś;lepki i wyjęcie wtyczki od pompy paliwa. JEST!!!!!!! silnik zgasł. Co teraz. Jest już grot kluczyka, otwieram bagażnik, odłączam dodatkowy akumulator z nadzieję, że system się zresetuje i może...........ale, cóż naiwność, naiwność. NIC!!! Przyjeżdża pomoc i............kolejne zdziwienie. Jak go zapakować na pakę??? Automat, 4x4, brak możliwości mechanicznego przełączenia skrzyni na "N"...załamka. Koleś od pomocy wraca i jedzie po tzw "wolne koło". Montuje je, samochód na lawecie................ W Poniedziałek się za niego biorą, ciekaw jestem co to było. Po rozmowie z gościem z MB 24h, na jego oko, wynika, że padł moduł od keyless go. Zobaczymy. Wnioski. Masakra, że w tych samochodach nie ma jakieś możliwość mechanicznego wyłączenia silnika. Brak możliwości mechanicznego przełączenia skrzyni na N. Elektroniczne bajery pomagają, ale jak już padną, to................... Zatem posiadacze samochodów z elektronicznymi kluczykami, keyless go i elektronicznym sterowaniem skrzyni.....jest taka możliwość, że może się stać to co wyżej opisałem. Pozdrawiam i życzę, żeby jednak coś takiego się nie stało.
-
Super wnętrze.....takiego szukałem, ale.... :( najszybciej bym zmienił felgi... pomyślnego użytkowania
-
W 100% potwierdzam.... Miałem wcześniej Lagunę i bardzo się do tego przyzwyczaiłem. Odchodząc od samochodu sam się zamykał. To samo teraz jest m.in. w Mazdach. Również ta oszczędność na czujnikach w tylnych drzwiach mnie trochę przeraziła, ale sorry, cóż począć. U mnie też czasami słabo zamykał, ale jak się okazało to kwestia baterii.
-
Dzięki, szukałem z jaśniejsza skórą, ale wiadomo, to nie salon :P I fotki wnętrza: http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/bb3be12d46a6f765.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/b88341225a101670.html
-
A, i jeszcze udało mi się rozkodować. Dzięki za link :D Model description 335d Market Europa Type PN71 E-Code E90 (MUE) Chassis Limousine Steering links Doors 4 Engine M57D30T2 - 3,00l (210kW) Drive Heckantrieb Transmission automatisch Body color Black Sapphire Metallic (475) Upholstery Leder Dakota/d3 Sattelbraun (LCD3) Production date 08.07.2011 Assembled in München Code Standard Equipment S249A Multifunction f steering wheel S321A Exterior parts in vehicle color S520A Fog lights S548A Kilometer-calibrated speedometer S851A Language version German - już zmieniony na Polish version :D S1CAA Selection of COP relevant vehicles S1CBA CO2 package S1CDA Brake Energy Regeneration S205A Automatic transmission S230A Extra package, EU-specific S255A Airbag Sports leather steering wheel S258A Tire with run-flat functionality S313A Fold-in outside mirror S322A Comfort access S346A Chrome Line exterieur S403A Glass roof, electrical S423A Floor mats, velours S428A Warning triangle and first aid kit S431A Interior mirror with automatic-dip S441A Smoker package S459A Seat adjuster, electric, with memory S464A Ski bag S465A Through-loading system S493A Storage compartment package S494A Seat heating driver/passenger S4ABA Fine wood trim burr walnut S4AEA Armrest front, retractable S502A Headlight cleaning system S508A Park Distance Control (PDC) S521A Rain sensor S522A Xenon Light S524A Adaptive Headlights S534A Automatic air conditioning S544A Cruise control with brake function S563A Light package S5ACA High-beam assistant S609A Professional Navigation system Professional S612A BMW Assist S614A Internet, preparations S615A Expanded BMW Online Information S616A BMW Online S620A Voice control S633A Preparation, mobile phone, Business S688A HARMAN/KARDON SURROUND SOUND SYSTEM S698A Area-Code 2 for DVD S6AAA BMW TeleServices S6ABA Control for Teleservices S6FLA USB/Audio interface S6NFA Music interface for Smartphone S6VCA Control for Combox P7HEA Connectivity Pack P7R7A Innovation package P7RSA Package Comfort S7SPA Nav Professional/cellph. prep. Bluetooth L801A National Version Germany S879A On-board vehicle literature German S8SCA Telematics access request,country-spec. S8SPA Control unit COP S8TLA Tagfahrlicht Front und Hech aktiv S8TNA Tagfahrlicht über Lichtmenü S931A Winter instead of summer tires ex-fact.
-
Witam Dzięki za fajne komentarze. A więc po kolei: - jeżeli chodzi o sportowe fotele to szukam, jednak w tym kolorze nie ma dużego wyboru. Chodzi mi przede wszystkim o możliwość wysuwania podparcie pod uda - te standardowe, wydają się być za krótkie, - jeżeli chodzi o rzadkość, to rzeczywiście, ale szukając ofert na mobile.de było ich trochę:), - bezawaryjności...mam nadzieję, od początku, tj. od przebiegu 16 tys. km olej, filtry co 15 tys, mam nadzieję, że to pomoże... :D - o kierownicy myślałem, ale jeszcze poczekam. Muszę się zorientować, jakie dokładnie są i czym się różnią. Może ktoś z Was napisze, czy często używa łopatek i czy cała zabawa z założeniem jest kłopotliwa? - mam nadzieję :D :D :D - już o tym pisałem na swoim wątku. Kamerę kupiłem w BimmerTech, link poniżej: http://www.bimmer-tech.net/shop/bmw-e90-e91-e92-e93-2005/park-assist-retrofits/rear-view-camera-retrofit-oem-integration W skład zestawu wchodziły następujące elementy: http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/a1ceb8497e058f7d.html Montaż nie był prosty, ale się udało - chętnie służę pomocą, jeżeli ktoś się zdecyduje. A taki rezultat: http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/6add203a0623e831.html - no właśnie :D :D :D powiem tylko tyle, przesiadłem się z XC90, które rozpędzało się do setki...teraz wydaje mi się, całą wieczność :mad2: a teraz :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: Świetne autko, wrzuć jak możesz jeszcze trochę zdjęć środka :cool2: Co do rozkodowania VINu, wchodzisz na stronę np. http://www.bmwarchive.org/vin/bmw-vin-decoder.html wklejasz ostatnie 7 znaków ze swojego VINu, przepisujesz captchę i od razu masz całe wyposażenie, jak samochód wyszedł z fabryki. - OK, jutro będą :D Dzięki, pozdrawiam :D
-
Ups... :? teraz chyba jest ok :D
-
Witam wszystkich Forumowiczów Po dłuższym czasie przyzwyczajania się (moje pierwsze BMW), czyszczeniu i małych modyfikacjach nadszedł czas na małą sesję zdjęciową. Z góry przepraszam, jeżeli popełnię jakieś faux pas, ale tak jak napisałem, jest to moje pierwsze BMW i muszę się trochę jeszcze nauczyć :D A więc: samochód jest z 2011 roku (chyba z sierpnia), model E90 335d. http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/37b0545b85af5293.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/ff9202f0b8fb8824.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/8216552887c6232f.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/4963de842e0508e9.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/8f3ef456e84a3844.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/c0f2e3d4eed47896.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/d9ce68c4bab6f56f.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/47c64c497a224d8b.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/627a8b57ce514b7c.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/d693fb149914311d.html Nie wiem do końca co to znaczy "rozkodować" VIN, ale pewnie z czasem się dowiem :oops: Co udało mi się zrobić: w pierwszej kolejności nowy komplet felg: http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/1f4d021f5e8e65fb.html następnie długo szukałem i znalazłem całkiem niezły zestaw tylnej kamery: http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/6cc44f609b812bb4.html Plany: - komplet rolet na tył, - nie wiem, jak to jest możliwe, że na wskaźnikach nie ma temperatury silnika, czytałem, że można zmienić zegary, ale nie jestem do tego przekonany. Pozdrawiam
-
Ceny są na stronie: http://www.bimmer-tech.net/shop/
-
Witam Jeżeli chodzi o montaż, to tak jak pisałem - trochę trzeba było się pobawić. Na moje nieszczęście jest prawie perfekcjonistą:(:(:( i chciałem to zrobić, prawie jak fabryka, stąd było trochę rozbierania: plastiki, boczki itp, itd. Chciałem instalację położyć z główną wiązką, stąd tyle zabawy. Przy minimalnym nakładzie można było kabale po prostu włożyć pod plastik i tyle. Najgorzej było umieścić dodatkową wiązkę za radiem. Jest tam naprawdę bardzo mało miejsca, a dwie duże kostki, dodatkowo moduł, spawają, że prawie graniczy to z cudem, ale jest, udało się. Jeżeli chodzi o dynamiczne linie to wymagają one dopłaty. Nie jestem na razie w stanie ocenić, czy się opłaca, czy nie, ale ja się zdecydowałem. W skład kupionego kompletu wchodziły: dodatkowa wiązka wraz z przekaźnikiem, kamera (w miejsce klamki, a nie lampki do oświetlenia tablicy), jakiś moduł (chyba video), przewód łączący kamerę z modułem, przewód do OBD. (nie wiem jak zamieścić zdjęcia z twardego stąd opis:(. Przed montażem nawiązywałem kontakt z kimś, kto przez mój komputer łączył się z samochodem i wgrywał dodatkowy soft. Zapewne chodzi o ten podzielony ekran. I tyle:)
-
Dokładnie tak. Wszystko jest tak, jak na tym filmie:
-
Witam wszystkich forumowiczów Jest to mój pierwszy wątek zatem przepraszam za ewentualne wpadki:) Jestem posiadaczem swego pierwszego BMW. Jest to model E90 3,0d. Co do zasady byłem zadowolony z jego wyposażenia, ale zdecydowałem się dokupić kamerę cofania. Na aukcjach jest sporo tego typu gadżetów, ale większość z nich trudno nazwać czymś dobrym i raczej nie były to kompleksowe rozwiązania. Po poszukiwaniach, m.in. na forum, znalazłem firmę BimmerTech oraz produkt przez nich oferowany. Więc go kupiłem i po wielu, wielu trudach udało mi się zamontować. Niestety, ale montaż nie należy do najprostszych rzeczy, szczególnie zmieszczenie dodatkowej wiązki kabli za radiem. Jeżeli ktoś miałby jakieś pytania chętnie służę odpowiedzią. Pozdrawiam