plwaw
Zarejestrowani-
Postów
689 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Informacje osobiste
-
Moje BMW
e60 530D
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
Osiągnięcia plwaw
Biegły fan marki (10/14)
0
Reputacja
-
człowieku, auto masz do kapitalnego remontu. Jeździsz nim na codzien i ma on już praiwe 20 lat i myślisz, że będzie tak dalej ? Wszystko zaczyna się odzywać i sypać. Niebawem konwerter, remont skrzyni, wymiana wahaczy, amorów, tuleji wózka, przewodów hamulcowych, osprzętu silnika, może uszczelniacze zaworowem, uszczelki pokryw, miski, Wszystko do prócia i wymiany Albo co miesiąc nowy post będziesz zakładać..
-
pompa moze byc na smietnik W n63 w zaleznosci od wyposazenia masz: 1. Pompa mechaniczna główna 2. Pompa dodatkowa do chlodzenia intercoolerow ( uruchamia sie raz na kilka lat, 1 po złożeniu auta w fabryce gdy go testowali, 2. przy napelnianiu ukladu chlodzenia 3. jak zagotujesz silnik paląc kapcia ) 3. pompa do chlodzenia turbin (uruchamia się zawsze gdy silnik gorący i wyłączysz silnik) 4. pompa webasto od ogrzewania postojowego.
-
w kwotach 20- 25k jak włożysz w auto typu e60 to masz praktycznie renowację e60 i i jeżeli auto nie ma korozji to masz prawie nowe auto bez względu na rocznik i przebieg. w kwocie 20-25k to ty zrobisz większy serwis silnika przy awarii w nowszym modelu a gdzie pozostała eksplatacja ? dodatkowo modelowo nowszy model serii f z dobrym wyposazeniem to okolice 70-80k początek produkcji. Za polifty musisz wykładać na dzień dobry ponad 100k a stan tych aut jest IDENTYCZNY jak wielu e60 do 30k.. A seria G ? zaczynasz od 180-200k ceny auta a gdzie serwis i zapas na awarie ? Jak masz zeliwny m57n i tam był zmieniany olej, to oprócz słupka jak wszystko wymienisz nigdy tam juz nie zajrzysz w swoim życiu. W nowszych zajrzysz albo na remont albo na wymianę pieca z 30-40 tys..
-
To mi się podoba, zapodaj jakąś fotorelację z tego, może się szarpnę na to również.
-
Panowie, Nie mam znowu dostępu do TIS. Poratujcie jakim momentem dokręcać następujące śruby/ elementy w BMW f02 750li 2009r szpilki kolektora wydechowego nakrętki kolektora wydechowego. śruby torx podstawy spływu oleju do bloku śruby torx rurki spływ oleju do turbin śruby szesciokąt zasilanie olejowe do turbiny śruba duża sześciokąt zasilanie oleju do bloku śruba mocująca rurę chłodnicy przykręcana do pompy wody śruby torx miski olejowej dolnej Dzięki
-
Czyli nic nie zostało zrobione a ty jak frajer zapłaciłeś za nic. Nie ma szans przy dobrej diagnostyce nie wiedzieć dlaczego kopcki Skoro nawet miałeś zmieniany soft to jakim cudem ktoś zmieniał Ci soft nie robiąc logów? Jak w logach wszystko byłoby wiadome, jak kopci to zły stosunek masy do paliwa. Jaką mierzy Ci masę powietrza ? Jakie masz zadane i oczekiwane doładowania ? Pokaż korekty wtrysków na postoju i pod obciązeniem Wtedy można dyskutować Sprawny diesel po chipie może lekko zadynim ruszając ostro z miejsca lub już na wysokich obrotach jak gruby soft. 1. Sprawdź nieszczelność, połączenia turbo, IC, sam IC oraz IC do kolektora i kolektor 2. Czujnik doładowania 3. Odepnij przepływkę 4. Odepnij EGR Pojeździj, potestuj ale pewnie i tak nie masz bladego pojęcia.
-
F20 LCI 118d M-pakiet - 1er na 20'
plwaw odpowiedział(a) na piotres temat w Galeria - nasze samochody
Hej, jak która według Ciebie mastyka jest lepsza ? Wurth czy sikaflaks 529? -
No no dobre żarty, teraz się obudź. Wszystkie części które podałeś to jest 50k zł w ASO. Malowanie elementu to ile teraz w aso 3k netto? Weź robociznę, 400k aby nastukać to auto do kasacji. 50k jak kupujesz uzywki. Za 50k to moze kupisz poduszki, podsufitke, napinacze, fotele i moze zosanie na benzyne aby to przewiesc. Pamietaj ze modele of serii f po uderzeniu wywalaja wszystkie poduszki łącznie z kurtynami. Zobacz cene jednej poduszki, zobacz cene np wahacza, sanek, amora, jakichs przedow hydraulicznych., Jeden klej do łączenia stali i alu to 700 zł ! a gdzie czesci blacharskie i robocizna Uzywki kupujesz czesci po 2-3 tys w ASO placisz za byle co 12-15 tys za element nowy albo wiecej zalezy co. Nie mowia o srubach czy spinkach bo to po kilka zl ale np jeden przewod 600-1000 zl a masz kilkanascie przy silniku czy chlodnicy to zaraz robi sie gigantyczna kwota. Przy takich naprawach czesto demontuja silnik, skrzynie, bebeszą srodek i to co potencjalnie moze byc ok idzie na wymiane bo tak zaleca TIS mialem ostatnio kolizje i w aso robili wycene dla e60, auto rynkowe 20k a wycena w aso naprawy takiego uszkodzenia ponad 70 i mowili ze cena moze sporo pojsc w gore bo podczas prac cos moze wyjsc. Więc o czym ty piszesz ? Bez pojecia jestes bo co jedyne umiesz to tankowac. Ceny w ASO to kosmos tam to tylko robi sie auto z oc albo na gwarancji lub co najwyzej prosty sewis. Ale wieksza szkoda z wlasnej kieszeni ? ZAPOMNIJ. Wejdz na reaolem i popatrz jakie są ceny czesci, zrob sobie kalkuklacje i potem zrób to x2 jako cena za roboczogocziny bo tak zazwyczqj wychodzi przy duzych pracach ktore trwaja od 2 tyg do kilku miesiecy wiec za sama robocizne mogli wziasc ponad 100k
-
I co z tego wynika ? Wystarczyło uszkodzić lekko narożnik w aucie gdzie wahacz wyrwał mocowanie w karoserii, uszkodził kołyskę, zbita lampa, uszkodzona maska, błotnik, wywalone wszystkie poduszki i napinacze i masz lekką ręką ponad 400 tys plus roboty na kilka tygodni aby wybulic roboczogocziny.. Kiedys mialem przygodę, gdzie wywaliło wszystkie poduszki, uszkodzony przód z lampami, auto warte 40k a wycena napraw na ponad 100k.. Niedługo elektryki takie same egzemplarze będą w wycenach ponad melon za naprawę bo dojdzie wymiana magistrali wysokiego napięcia, wymiana sterowników baterii i masz lekką szkodę którą załatwisz sam za 30k na czesciach w kolor a w ASO wycenią na ponad melona
-
podaj vin i podaj wymiary tarcz jakie masz Przypiłuj sobie o 1mm to co wadzi i po problemie.. Jeżeli lekko ociera to wystarczy nawet pilnikiem wygładzić to aby tarcza swobodnie się kręciła.. Albo zrób zdjęciee i pokaż
-
10 nm a autorze wywal EGR bo silnik wygląda jak w agonji już, cały zabity nagarem wokół i od środka.
-
Panowie ktoś by mógł obliczyć prędkości obrotowe dla dyfrów ale to model BMW f01 750i Standardowe przełożenie 3,46 Planuję zmienić dyfer na 2,81 albo 3,08 Skrzynia 6hp28
-
Jak w temacie Jak ustalić czy w feldzie siedzą czujniki TPMS ? Czy wogołe seria F miała takie czuniki z początku produkcji ?
-
Rozebrałem lampy, w jednej był uszkodzony żarnik, wymieniłem żarniki na nowe i światła H7 do jazdy dziennej, przejrzałem wiązki i wtyki przy lampach wszystko ok Sytuacja pojawia się tylko kiedy jest włączone auto i odpalony silnik. Jak jest zgaszone i na zapłonie sprawdzam światła to wszystko jest ok. Jak włączy się silnik i ustawie światła na AUTO, to po chwili przestają działać światła dzienne (ringi) i czasem migają brewki, taki objaw jakby zanikało zasilanie, przygasają i przestają się palić i wywala poniże błędy po chwili 800F88 Zwarcie na wyjściu światła do jazdy dziennej / światła postojowego z lewej strony 188292 800F89 Zwarcie na wyjściu światła do jazdy dziennej / światła postojowego z prawej strony 188292